Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 893 - 5 august 2019


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!


Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto: Nu astepta. Niciodata nu va fi timpul potrivit.

 


GRAWE Romania recruteaza:

Director local de vanzari

Daca ambitia, capacitatea de comunicare si talentul de negociator se numara printre atuurile tale, vrem sa te cunoastem. Iar daca ai spirit antreprenorial, empatie si orientare catre rezultate, vrem sa faci parte din echipa GRAWE Romania.

Oferim venituri atractive si cerem in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a-ti motiva echipa.

Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa?angajare@grawe.ro.

CE ITI OFERIM?
  • Pachet salarial corespunzator responsabilitatilor si functiei
  • Bonusuri de performanta trimestrial si anual
  • Participare in programul de training platit de companie
  • Asigurare de sanatate
  • Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
Recrutam:

Director Local de Vanzari?

Agentii: Timisoara, Arad, Oradea, Satu Mare, Zalau, Alba Iulia, Deva, Hunedoara, Craiova, Pitesti, Targu Jiu, Sibiu

CE ITI CEREM?
  • Studii superioare
  • Minimum 3 ani de experienta in management in domeniul asigurarilor (de viata si generale)
  • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului
  • Nivel mediu de cunostinte de limba engleza
  • Carnet de conducere categoria B
CE VEI AVEA DE FACUT?
  • Recrutarea, selectia si instruirea echipei din subordine
  • Stabilirea, impreuna cu Directorul Zonal, a obiectivelor de vanzari la nivelul agentiei si a planului de masuri pentru atingerea acestora
  • Monitorizarea si evaluarea periodica a activitatii si rezultatelor agentiei pe baza rapoartelor de activitate
  • Implementarea actiunilor comerciale la nivelul agentiei


GRAWE Romania recruteaza:

Team Leader

Daca ambitia, capacitatea de comunicare si talentul de negociator se numara printre atuurile tale, vrem sa te cunoastem. Iar daca ai spirit antreprenorial, empatie si orientare catre rezultate, vrem sa faci parte din echipa GRAWE Romania.

Oferim venituri atractive si cerem in schimb seriozitate, respect fata de clienti si o permanenta dorinta de a-ti motiva echipa.

Te recunosti in aceasta descriere? Atunci locul tau este alaturi de noi. Trimite-ne CV-ul tau, pe adresa?angajare@grawe.ro.

CE ITI OFERIM?
  • Pachet salarial corespunzator responsabilitatilor si functiei
  • Bonusuri de performanta trimestrial si anual
  • Participare in programul de training platit de companie
  • Asigurare de sanatate
  • Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala in care te poti dezvolta personal si profesional
Recrutam:

Team Leader

Agentii: Timisoara, Arad, Oradea, Satu Mare, Zalau, Alba Iulia, Deva, Hunedoara, Craiova, Pitesti, Targu Jiu, Sibiu, Cluj, Baia Mare, Targu Mures, Bistrita, Botosani, Odorheiu Secuiesc, Brasov, Suceava, Sf. Gheorghe

CE ITI CEREM?
  • Studii superioare
  • Minimum 2 ani de experienta in domeniul asigurarilor
  • Cunostinte medii de utilizare a calculatorului
CE VEI AVEA DE FACUT?
  • Recrutarea si selectia agentilor de asigurare
  • Vanzari directe de asigurari si dezvoltarea portofoliului echipei
  • Monitorizarea periodica a activitatii si rezultatelor agentilor din echipa si realizarea rapoartelor de activitate
  • Promovarea activa a actiunilor comerciale la nivelul agentiei


Willis Towers Watson (broker de asigurari) recruteaza:

Account Manager in cadrul departamentului Heath&Benefits

Willis Towers Watson (NASDAQ: WLTW) este un lider mondial in domeniul consultantei, al brokerajului si al solutiilor care ii ajuta pe clientii din intreaga lume sa transforme riscul intr-o cale de dezvoltare. Willis Towers Watson si-a inceput activitatea in 1828 si are 40 000 de angajati in peste 140 de tari.

Concepem si furnizam solutii pentru gestionarea riscurilor, optimizarea beneficiilor, cultivarea talentelor si extinderea puterii capitalului de a proteja si a consolida institutiile si persoanele. Perspectiva noastra unica ne permite sa identificam punctele de intersectie critice dintre talent, calitati si idei - formula dinamica ce impulsioneaza performanta in activitate.

Together, we unlock potential. Aflati mai multe pe www.willistowerswatson.com.

Principalele responsabilitati ale rolului:
  • Este responsabil de implementarea programelor de asigurare pentru noii clienti si de administrarea portofoliului de clienti existenti;
  • Intocmeste si prezinta clientilor oferte de asigurare precum si rapoarte periodice de activitate;
  • Participa la negocieri, monitorizeaza emiterea contractelor si politelor de asigurare si urmareste derularea acestora;
  • Initiaza si participa constant la intalniri cu clientii existenti ai societatii precum si cu potentiali clienti in vederea detectarii nevoilor de asigurare si dezvoltarea portofoliului de clienti;
  • Mentine relatia cu clientii/ potentialii clienti ai Willis Towers Watson si raspunde prompt tuturor solicitarilor acestora, conform politicilor si procedurilor de lucru interne;
  • Intocmeste corespondenta comerciala si rapoarte specifice pentru clienti si intretine relatia de colaborare cu clientii si societatile de asigurare.
Profil candidat:
  • 2 ani experienta in asigurari corporate; experienta in asigurari de viata/ sanatate reprezinta un avantaj semnificativ;
  • Studii universitare;
  • Atitudine consultativa si experienta in furnizarea de solutii bazate pe nevoile clientilor;
  • Experienta in lucrul cu clienti corporate;
  • Abilitati foarte bune de comunicare in limba romana si limba engleza (vorbit | scris | citit);
  • Abilitati de negociere si prezentare;
  • Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona simultan proiecte multiple;
  • Capacitatea de a lucra in echipa.
Oferta:
  • Pachet salarial avantajos si beneficii diverse;
  • Training si programe de pregatire profesionala, interne si internationale;
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale;
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa: WTW-RO.HR@willistowerswatson.com

Toate candidaturile vor fi tratate ca fiind confidentiale. Ne rezervam dreptul de a contacta numai candidatii selectati.


ASIROM VIG is looking for:

Internal Auditor

HQ Bucharest

The Audit Department of ASIROM Vienna Insurance Group is seeking to recruit a highly qualified person for the position of Internal Auditor.

Job Role:

As part of the Internal Audit team within ASIROM, the candidate will perform specific activities such as: participation in planning and performing audits, drafting audit reports and following up corrective actions in accordance with the auditing standards and procedures.
He/she will report to the Audit Director and participate in audit assignments regarding the processes developed within the company.

Responsabilities:
  • Perform internal audit activities, targeting the evaluation and improvement of the effectiveness of risk management, internal control and governance processes within the company;
  • Perform internal audit missions, according to the Annual Internal Audit Plan and other ad hoc missions coordinated by the Department Director;
  • Identify the associated business processes, risks, legal requirements, determines the adhesion to Company standards and tests the operating effectiveness of controls;
  • Contributes to the completion of audit work documentation and ensures the quality of the work performed complies with internal and external requirements;
  • Responsible for presenting with objectivity and honesty the deficiencies identified during the audit missions performed, for the benefit of audit evidence collection and documentation in accordance with the Internal Audit Manual.
Requirements:
  • University degree in banking/ business administration/ finance/ accounting/ economics or related fields; master's degree is a plus;
  • 4+ years professional experience in internal audit, risk management, controlling or internal control in an insurance / financial institution or an external audit company is mandatory;
  • Relevant qualifications: CIA, CISA, ACCA, CAFR are a plus;
  • MS Windows and Office at proficient level is a must;
  • English (spoken and written) at proficient level.
Competencies:
  • Reliable person, high sense of responsibility, integrity and objectivity;
  • Capacity to make correlations and connections among processes (end-to-end), projects and impact of these activities at company level;
  • Able to work independently with limited supervision;
  • Ability to deal with sensitive and confidential information, showing discretion and proper judgment, while maintaining independence and objectivity;
  • Good analytical and fast problem-solving skills, attention to detail;
  • Good listening, interpersonal, written and oral communication skills;
  • Very good planning and organizing skills;
  • Comfortable interacting with customers, colleagues and management at all levels.
Please send your CV/ resume at recrutare@asirom.ro, mentioning the job position you are applying for.


ASIROM VIG recruteaza:

Actuar

Bucuresti - HQ

ASIROM VIG este asiguratorul de incredere al romanilor de mai bine de 25 ani, in prezent parte din VIENNA INSURANCE GROUP, lider pe piata de asigurari din Europa Centrala si de Est. Motorul ASIROM l-au reprezentat mereu angajatii si colaboratorii sai, calitatea lor si implicarea profesionala. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica si sa lucrezi intr-un mediu competitiv, cu oportunitati de dezvoltare la nivel national si international, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@asirom.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.

Responsabilitați principale:?
  • Dezvoltarea modelelor de calcul actuarial in software-ul Prophet;
  • Calculul rezervelor tehnice in conformitate cu standardele nationale de contabilitate si Solvency II;
  • Tarifarea produselor de asigurari de viata;
  • Implicarea activa in proiectul de aliniere la IFRS 17, pentru aria de asigurari de viata.
Profilul tau:
  • Studii superioare; diploma de Master in domeniul actuariatului reprezinta un avantaj;
  • Experienta 1 - 3 ani in domeniul asigurarilor de viata;
  • Bune cunostinte de tehnici actuariale pentru asigurarile de viata;
  • Capabilitati avansate de utilizare Microsoft Office;
  • Capabilitatile de utilizare SQL si/sau Prophet/MoSeS reprezinta un avantaj;
  • Cunoasterea legislatiei nationale si europene in ceea ce priveste calculul rezervelor tehnice si raportarile Solvency II;
  • Limbi straine: engleza; germana constituie un avantaj;
  • Comunicare interpersonala, lucru in echipa si cooperare, initiativa, receptivitate la nou;
  • Disponibilitate pentru a calatori in afara tarii;
  • Inteligenta, capacitate de analiza si sinteza;
  • Seriozitate, corectitudine;
  • Integritate si etica.


ASIROM VIG recruteaza:

Director Departament Brokeri Nationali

Bucuresti - HQ

ASIROM VIG este asiguratorul de incredere al romanilor de mai bine de 25 ani, in prezent parte din VIENNA INSURANCE GROUP, lider pe piata de asigurari din Europa Centrala si de Est. Motorul ASIROM l-au reprezentat mereu angajatii si colaboratorii sai, calitatea lor si implicarea profesionala. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica si sa lucrezi intr-un mediu competitiv, cu oportunitati de dezvoltare la nivel national si international, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@asirom.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.

Responsabilitați principale:?
  • Coordoneaza si raspunde de realizarea planului de vanzari prin brokeri, altii decat vanzarile asociate cu? societatile de leasing, banci si alte insitutii financiare, sau brokeri corporate;
  • Raspunde de mentinerea, dezvoltarea si consolidarea relatiilor cu partenerii externi;
  • Raspunde de cresterea eficientei vanzarilor prin canalul de brokeri pe care il cordoneaza;
  • Coordoneaza si raspunde de monitorizarea cooperarii agentiilor cu brokerii;
  • Asigura identificarea si exploatarea oportunitatilor de pe piata locala, legata de dezvoltarea cooperarii cu brokerii;
  • Asigura transmiterea solutiilor la timp si cu succes, in functie de nevoile si obiectivele clientilor, dezvoltarea si mentinerea unor relatii puternice si de durata cu clientii corporate si brokerii importanti;
  • Coordoneaza activitatea de prospectare a pietei, de? identificare si de implementare a? solutiilor optime de asigurare care pot sustine dezvoltarea portofoliului prin brokeri;
  • Face propuneri si coordoneaza implementare proceselor operationale optime pentru desfasurarea activitatii de vanzare prin brokeri.
Profilul tau:
  • studii superioare de lunga durata: economice/tehnice;
  • experienta in activitatea de management? vanzari in? asigurari de cel putin 5 ani;
  • foarte bune abilitati de negociere;
  • capacitate de analiza si sinteza, gandire strategica;
  • foarte buna capacitate de planificare, coordonare si comunicare interpersonala;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • limba engleza;
  • cunostinte? MS Office;
  • proactivitate, integritate si etica.


ASIROM VIG recruteaza:

Director Departament Daune Non-Auto

Bucuresti - HQ

ASIROM VIG este asiguratorul de incredere al romanilor de mai bine de 25 ani, in prezent parte din VIENNA INSURANCE GROUP, lider pe piata de asigurari din Europa Centrala si de Est. Motorul ASIROM l-au reprezentat mereu angajatii si colaboratorii sai, calitatea lor si implicarea profesionala. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica si sa lucrezi intr-un mediu competitiv, cu oportunitati de dezvoltare la nivel national si international, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@asirom.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.

Responsabilitați principale:?
  • Monitorizeaza, coordoneaza si raspunde de activitatile de avizare si constatare a pagubelor precum si de indeplinirea cu profesionalism, buna credinta si responsabilitate a activitatii de lichidare a dosarelor de daune non-auto;
  • Urmareste, propune si raspunde de implementarea masurilor pentru reducerea daunei medii in aria de activitate;
  • Gestioneaza si supervizeaza modul in care se lichideaza dosarele de daune non-auto, in conformitate cu prevederile legale, regulamentele si procedurile interne;
  • Raspunde de modul de stabilire a rezervelor de daune non-auto, a sumelor despagubite sau refuzate in dosarele gestionate si de respectarea timpului legal sau contractual de solutionare a dosarelor;
  • Emite si realizeaza propriile analize si raportari statistice pentru activitatea gestionata, astfel incat sa existe un control permenent al activitatii echipei;
  • Raspunde de solutionarea corecta si la timp a cererilor si reclamatiilor adresate departamentului;
  • Emite si urmareste implementarea de noi proceduri sau reglementari interne pentru respectarea obiectivelor si realizarea sarcinilor in echipa coordonata;
  • Evalueaza periodic angajatii din subordine; urmareste integrarea noilor angajati in echipa si realizarea unui plan de cariera in echipa coordonata.?
Profilul tau:
  • studii superioare de lunga durata, profil tehnic, preferabil constructii/instalatii;
  • experienta relevanta in activitatea de daune asigurari generale;
  • experienta manageriala / intr-o pozitie similara: cel putin 5 ani;
  • cunostinte tehnice si legislative in domeniul asigurarilor non-auto;
  • capacitate de analiza si sinteza, gandire strategica;
  • abilitati de planificare, organizare, management si leadership;
  • capacitate de decizie;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
  • limba engleza, nivel avansat;
  • cunostinte? MS Office, nivel avansat;
  • proactivitate, integritate si etica.


ASIROM VIG recruteaza:

Consilier subscriere asigurari generale (auto)

Bucuresti - HQ

ASIROM VIG este asiguratorul de incredere al romanilor de mai bine de 25 ani, in prezent parte din VIENNA INSURANCE GROUP, lider pe piata de asigurari din Europa Centrala si de Est. Motorul ASIROM l-au reprezentat mereu angajatii si colaboratorii sai, calitatea lor si implicarea profesionala. Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica si sa lucrezi intr-un mediu competitiv, cu oportunitati de dezvoltare la nivel national si international, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@asirom.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.

Responsabilitați principale:?
  • acorda sprijin tehnic unitatilor teritoriale in ceea ce priveste ofertarea si subscrierea asigurarilor, preponderent flote de vehicule; ?
  • participa la gestiunea tehnica si de monitorizare a asigurarilor;
  • analizeaza si selecteaza clientii conform regulilor de subcriere si limitelor de competenta alocate; ?
  • analizarea si rezolva probleme curente aparute in activitatea de subscriere;
  • verificari zilnice si analize (rapoarte) saptamanale/ lunare/ trimestriale ale portofoliului cu scopul de a respecta parametrii de profitabilitate asumati pentru linia de business casco;
  • asigura suport Departamentului IT pentru implementarea modificarilor privind actualizarea caracteristicilor de subscriere, conforme legislatiei si/ sau a altor cerinte venite din zona de vanzare si nu numai;
  • realizarea de specificatii si/ sau modificari produse pentru implementare in platformele IT;
  • realizarea de materiale tehnice pentru pregatirea colegilor din vanzari, precum si ocazional participarea la sesiuni de pregatire.
Profilul tau:
  • studii superioare de lunga durata: inginerie/economicei/actuariale/matematice, master;
  • experienta in activitatea de subscriere casco (flote): minim 5 ani;
  • foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
  • orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
  • abilitati de negociere;
  • limba engleza - nivel avansat;
  • cunostinte? MS Office - nivel avansat;
  • atentie la detalii;
  • integritate si etica.


Porsche Finance Group Romania, prin Porsche Asigurari recruteaza:

Inspector daune

Descrierea postului:

- Coordoneaza activitatea inspectorilor constatatori de daune;
- Asigura suportul necesar clientilor si unitatilor reparatoare partenere;
- Analizeaza nivelul rezervei de dauna;
- Verifica si propune la plata dosarele de dauna;
- Analizeaza dosarele de dauna nesolutionate si propune masuri pentru solutionarea acestora.

Cerinte:

- Studii superioare tehnice, de preferat pe domeniul "Autovehicule rutiere";
- Cunostinte solide ale cadrului legal din domeniul asigurarilor;
- Cunostinte aplicatii de daune auto (Audatex, etc);
- Experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani, de preferat in activitatea de lichidare a daunelor auto;
- Cunoasterea Microsoft Office;
- Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-urile pe adresa de e-mail cariere@porschebank.ro, in atentia Emiliei NICOLESCU.


Stiri

Virgil SONCUTEAN a primit aprobarea ASF pentru un nou mandat la conducerea ALLIANZ-TIRIAC

In cadrul sedintei de marti, 30 iulie a.c., Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat numirea lui Virgil - Vasile SONCUTEAN pentru un nou mandat (de 3 ani) in functia de Director General la societatea ALLIANZ - TIRIAC Asigurari.

Continuare

Valentin COROIU este noul CEO al UNIQA Asigurari de viata

Incepand cu data de 1 august 2019, Valentin COROIU preia functia de CEO al companiei UNIQA Asigurari de viata. Numirea noului CEO are loc intr-o etapa importanta pentru companie, marcata de pregatirea unui nou concept pentru asigurarile de viata.

Continuare


CONCURS: Vara asta, esti #treazlavolan cu 5 to go! Participa la provocarea saptamanii!

#treazlavolan si 5 to go te premiaza cu doza de cafea care te tine vigilent in trafic timp de 10 zile, precum si cu stickere auto! Astfel, la fel ca in cadrul editiei precedente, in cadrul campaniei FII TREAZ LA VOLAN! soferii sunt provocati sa raspunda unor provocari saptamanale. Ce trebuie sa faci ca sa castigi?

Continuare

ANA, noul asistent digital de la UNIQA

UNIQA Asigurari a lansat un asistent digital care simplifica si optimizeaza procesul de notificare a daunelor, facand un pas important in reducerea timpului de solutionare a daunelor CASCO.

Continuare


Ursula von der Leyen, prima femeie in functia de Presedinte al Comisiei Europene

In urma votului secret din 16 iulie, Parlamentul European a ales-o pe Ursula von der Leyen in functia de Presedinte al Comisiei Europene cu 383 de voturi. Ea isi va incepe mandatul de cinci ani pe 1 noiembrie 2019.

Continuare

Eurobarometru: 60% dintre romani au o imagine pozitiva despre UE

Noul sondaj Eurobarometru publicat luni, 5 august a.c., arata o crestere puternica a perceptiei pozitive a cetatenilor fata de Uniunea Europeana in toate domeniile - de la economie la starea democratiei. Conform documentului, 60% dintre romani au o imagine pozitiva despre UE.

Continuare

People analytics - solutie la criza fortei de munca

Digitalizarea isi are avantajele demonstrate in cresterea competitivitatii economice. Implementarea solutiilor digitale este o necesitate pentru sustinerea competitivitatii. Numai ca, premergator valorificarii solutiilor digitale este necesara cunoasterea acestora pentru a fi adoptate, dupa cum este relevant pentru fiecare companie, spune Constantin MAGDALINA, Expert, Tendinte si tehnologii emergente, intr-un articol.

Continuare



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici