|
 |
ERGO Asigurari recruteaza:
LICHIDATORI DAUNE NON-AUTO
ERGO Asigurari cauta candidati potriviti pentru dezvoltarea echipei de:
LICHIDATORI DAUNE NON-AUTO, in cadrul sediului central (Bucuresti)
Responsabilitati principale:
- Solutionarea dosarelor de dauna non-auto, in baza constatarii avariilor corespunzatoare si/ sau luarii la cunostinta a pierderilor declarate;
- Notificarea interna a cazurilor in care exista suspiciuni privind incercari de fraudare/inselaciune, dupa evitarea despagubirilor necuvenite;
- Identificarea si implementarea mijloacelor de imbunatatire a metodologiilor specifice si a procedurilor aferente instrumentarii daunelor;
- Propunerea de imbunatatiri generale privind conditiile de asigurare si/sau procedurile interne si/sau sectiunile aplicatiilor informatice;
- Imbunatatirea relatiilor cu asiguratii si celelalte parti implicate in instrumentarea daunelor (incluzand intermediarii si furnizorii de servicii);
- Indeplinirea altor sarcini necesare pentru buna desfasurare a activitatilor specifice (incluzand suplinirea colegilor care lipsesc temporar).
Cerinte minime:
- Absolvirea de studii universitare, de preferat aferente unui domeniu tehnic relevant (studiile post-universitare constituind un avantaj);
- Acumularea unei experiente relevante (cu preponderenta non-auto), de minim 3 ani, in cadrul unei companii de asigurari generale;
- Cunoasterea tehnologiilor specifice diverselor tipuri de renovari si utilizarea facila a sistemelor informatice de evaluare a costurilor;
- Dezvoltarea dovedita a capacitatii analitice, a abilitatilor organizatorice, a talentului de bun negociator si a potentialului decizional;
- Asimilarea de cunostinte solide privind pachetul MS Office si tendinta de invatare rapida a utilizarii unor aplicatii informatice noi;
- Abilitati de comunicare verbala si non-verbala, capacitate de analiza, integritate, obiectivitate, amabilitate, discretie, vigilenta, etc.
In cazul in care indepliniti criteriile mentionate mai sus si doriti sa va dezvoltati cariera in cadrul unui puternic grup multinational, va rugam sa transmiteti aplicatia dvs. (codata LDNA), prin e-mail, la hr@ergo.ro. |
|
 |
Willis Towers Watson recruteaza:
Account Manager in cadrul departamentului Heath&Benefits (broker de asigurari)
Willis Towers Watson (NASDAQ: WLTW) este un lider mondial in domeniul consultantei, al brokerajului si al solutiilor care ii ajuta pe clientii din intreaga lume sa transforme riscul intr-o cale de dezvoltare. Willis Towers Watson si-a inceput activitatea in 1828 si are 40.000 de angajati in peste 140 de tari.
Concepem si furnizam solutii pentru gestionarea riscurilor, optimizarea beneficiilor, cultivarea talentelor si extinderea puterii capitalului de a proteja si a consolida institutiile si persoanele. Perspectiva noastra unica ne permite sa identificam punctele de intersectie critice dintre talent, calitati si idei - formula dinamica ce impulsioneaza performanta in activitate.
Together, we unlock potential. Aflati mai multe pe www.willistowerswatson.com
Principalele responsabilitati ale rolului
- Este responsabil de implementarea programelor de asigurare pentru noii clienti si de administrarea portofoliului de clienti existenti;
- Intocmeste si prezinta clientilor oferte de asigurare precum si rapoarte periodice de activitate;
- Participa la negocieri, monitorizeaza emiterea contractelor si politelor de asigurare si urmareste derularea acestora;
- Initiaza si participa constant la intalniri cu clientii existenti ai societatii precum si cu potentiali clienti in vederea detectarii nevoilor noi de asigurare si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Mentine relatia cu clientii/ potentialii clienti ai Willis Towers Watson si raspunde prompt tuturor solicitarilor acestora, conform politicilor si procedurilor de lucru interne;
- Intocmeste corespondenta comerciala si rapoarte specifice pentru clienti si intretine relatia de colaborare cu clientii si societatile de asigurare.
Profil candidat
- 2 ani experienta in asigurari corporate; experienta in asigurari de viata/ sanatate reprezinta un avantaj;
- Studii universitare;
- Atitudine consultativa si experienta in furnizarea de solutii bazate pe nevoile clientilor;
- Experienta in lucrul cu clienti corporate;
- Abilitati foarte bune de comunicare in limba romana si limba engleza (vorbit | scris | citit);
- Abilitati de negociere si prezentare;
- Atentie la detalii si capacitatea de a gestiona simultan proiecte multiple;
- Capacitatea de a lucra in echipa.
Oferta
- Pachet salarial avantajos si beneficii diverse;
- Training si programe de pregatire profesionala;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale;
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa: WTW-RO.HR@willistowerswatson.com. Toate candidaturile vor fi tratate ca fiind confidentiale. Ne rezervam dreptul de a contacta numai candidatii selectati.
|
|
 |
ALLIANZ-TIRIAC Asigurari recruteaza:
Subscriitor Asigurari de proprietate si asigurari tehnice
Ce responsabilitati vei avea?
- Subscrierea de Asigurari de proprietate si? Asigurari tehnice (avarii accidentale, echipamente electronice, asigurari de constructii montaj), pentru clientii din segmentele comercial si industrial, inclusiv pentru riscurile pentru care se solicita acoperiri/termeni si conditii non standard (tailor-made);?
- Intocmirea propunerilor si a documentatiei specifice necesare in vederea obtinerii solutiilor de reasigurare (deviatii de la Contractul de reasigurare aplicabil si plasamente facultative);
- Contribuire la elaborarea normelor /procedurilor /conditiilor de asigurare/tarifelor;
- Intocmirea rapoartelor de analiza de portofoliu (segmentare portofoliu, analiza indicatori specifici etc);
- Instruirea si evaluarea personalului cu atributii de Subscriere;
- Identificarea si stabilirea necesarului de inspectii de risc pentru toate riscurile subscrise.
Ce asteptari avem de la tine?
- Studii superioare - de preferat tehnice, ideal constructii;
- Experienta in domeniul asigurarilor generale - ?minim 5 ani;
- Experienta in subscrierea asigurarilor de proprietate - minim 2 ani; (Experienta in subscrierea asigurarilor tehnice - constituie un avantaj);
- Cunostinte limba engleza - nivel avansat;
- Cunostinte avansate Microsoft Office;
- Capacitate subscriere/de luare a deciziilor in mod independent;
- Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
- Capacitate de analiza si organizare, atentie la detalii;
- Abilitati de comunicare si prezentare.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul la adresa recrutare@allianztiriac.ro. |
|
 |
ALLIANZ TIRIAC Asigurari recruteaza:
Manager relatii clienti
Locatii: Bucuresti, Cluj-Napoca,? Brasov,? Sibiu, Roman,? Tulcea
Formator de piata, o companie stabila?financiar, o dezvoltare echilibrata?a afacerilor, o oferta?completa de produse de asigurare- sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezinta ALLIANZ-TIRIAC Asigurari astazi. Compania a reusit sa?se impuna?in primul rand prin seriozitate si consecventa?in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.
Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@allianztiriac.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.
Succesul apartine celor care indraznesc!
Ce asteptari avem de la tine?
- Spirit antreprenorial, abilitati de relationare, prezentare, comunicare si negociere, planificare si organizare, orientare catre rezultate si catre client, abilitati de a conduce o echipa;
- Cunostinte operare calculator;
- Minim 2 ani in domeniul asigurarilor si minim 2 ani in coordonarea de echipe;
- Studii superioare.? ?
Ce responsabilitati vei avea?
- Realizezi procesul de recrutare si selectie agenti de asigurare, in conformitate cu obiectivul de recrutare planificat;
- Supraveghezi, controlezi, indrumi si susti activitatea agentilor din echipa in cadrul procesului de vanzare si subscriere a asigurarilor generale si de viata;
- Propui si iei masuri necesare in vederea diminuarii pierderilor ca urmare a rezilierii politelor;
- Participi activ impreuna cu echipa in cadrul campaniilor de vanzari derulate de societate in fiecare an;
- Analizezi posibilitatile de crestere a portofoliului de polite al echipei si de crestere a numarului de agenti, agenti activi si productivi si faci propuneri superiorului ierarhic direct.
Ce oportunitati te asteapta:
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie solida pe piata din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului ALLIANZ;
- Posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica si motivanta;
- Plan de cariera cu extrabeneficii; ?
- Bonusuri de performanta (lunareare/trimestriale);
- Programe de training, adaptate nevoilor de dezvoltare profesionala si personala;
- Discounturi la asigurarile personale.
|
|
 |
ALLIANZ TIRIAC Asigurari recruteaza:
Inspector constatator (contract de manadat)
Locatii: Satu Mare, Arad, Timisoara
Formator de piata, o companie stabila?financiar, o dezvoltare echilibrata?a afacerilor, o oferta?completa de produse de asigurare - sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezinta ALLIANZ-TIRIAC Asigurari astazi. Compania a reusit sa?se impuna?in primul rand prin seriozitate si consecventa?in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.
Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@allianztiriac.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.
Succesul apartine celor care indraznesc!??????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ce asteptari avem de la tine?
- Studii: diploma de licenta pentru studii superioare de profil tehnic;
- Cunostinte: legislative in domeniul asigurarilor, utilizare PC;
- Limbi straine si grad de cunoastere: Limba engleza - nivel mediu;
- Abilitati individuale: lucru in echipa, seriozitate, corectitudine, cinste, initiative;
- Alte cerinte: permis conducere cat. B;
- Cunostintele Auadatex sunt obligatorii;
- Candiadatul trebuie sa detina "Certificat de competente specialist constatare daune" eliberat de ISF;
- Sa fie inscris in Registrul specialistilor constatare daune la Autoritatea de supraveghere financiara - ASF.
Ce responsabilitati vei avea?
- Intocmesti notificarile de daune auto si non-auto pentru clientii care nu au facut deja notificarile prin Contact Center, respectiv verifica notificarile in cazul in care acestea exista;
- Efectuezi constatarea avariilor auto (Casco si RCA) si non-auto, conform reglementarilor interne in vigoare;
- Deschizi dosarul electronic in maxim 48 ore de la efectuarea constatarii si ataseazi documentele colectate cu ocazia constatarii aferente dosarului (scanate/fotografiate);
- Deschizi dosarul fizic si electronic, in maxim 24 ore de la avizarea consilierului juridic/avocatului din sucursala in care isi desfasoara activitatea si stabilesti rezerva de dauna conform recomandarilor acestuia;
- Scanezi si atasezi in dosarul electronic toate documentele predate de consilierul juridic/ avocatul sucursalei;
- Stabilesti rezerva de dauna aferenta fiecarui dosar de dauna si o actualizezi ori de cate ori se justifica;
- Completezi dosarele de dauna pe care le transmiti spre lichidare in termen de 24 ore de la primirea ultimului document necesar solutionarii, conform metodologiei din normele interne;
- Completezi informatiile din dosarul electronic, in conformitate cu prevederile din normele interne;
- Calculezi si propui cuantumul despagubirii la dosarele auto si non-auto cu "plata rapida";
- Verifici zilnic sarcinile primite in sistemul informatic si pe e-mail si le solutionezi cu maxima operativitate;
- Lichidezi, propui la plata /respingi, aprobi dosare de dauna in limita competentelor acordate;
- Verifici si eliberezi lunar, rezerva de dauna la dosarele pasibile de prescriere, conform normelor interne in vigoare;
- Indeplinesti sarcini specifice activitatii de relatii cu publicul legate de activitatea de solutionare a daunelor (de ex: informeaza clientul despre actele necesare intocmirii si solutionarii dosarului de dauna, despre stadiul de rezolvare al dosarului etc).
|
|
 |
ALLIANZ TIRIAC Asigurari recruteaza:
Director Regional Retele Specializate Regiunea Centru
Locatii: Brasov, Sibiu, Mures, Alba Iulia, Deva??
Formator de piata, o companie stabila?financiar, o dezvoltare echilibrata?a afacerilor, o oferta?completa de produse de asigurare- sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezinta ALLIANZ-TIRIAC Asigurari astazi. Compania a reusit sa?se impuna?in primul rand prin seriozitate si consecventa?in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.
Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@allianztiriac.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.
Succesul apartine celor care indraznesc!??????????
Ce responsabilitati vei avea?
- Organizezi, coordonezi si controlezi personalul de management si vanzari subordonat, pe urmatoarele componente cheie:
- implementarea si urmarirea realizarii obiectivelor de dezvoltare si pregatire a personalului de management si vanzari;
- implementarea si urmarirea realizarii obiectivelor de vanzari asigurari de viata si sanatate ?planificate;
- Stabilesti obiectivele anuale de vanzari, monitorizezi, evaluezi si iei masuri in vederea realizarii obiectivelor de vanzari la nivelul regiunii coordonate;
- Conduci sedinte periodice de management si analiza vanzari cu personalul de management din subordine;
- Supervizezi implementarea masurilor din planul de dezvoltare la nivelul agentiilor si raspunzi pentru punerea corecta in practica a planului de dezvoltare a structurii de management si vanzari la nivelul regiunii coordonate;
- Evaluezi din punct de vedere profesional personalul din subordine si definesti planul de dezvoltare profesionala a acestora;
- Supervizezi acoperirea optima a pietei pe toate segmentele de clienti (identificarea segmentelor de piata cu potential de crestere si profitabilitate, mentinerea clientilor existenti) si raspunzi de cresterea portofoliului de clienti si cresterea numarului de produse per client la nivel de regiune;
- Te deplasezi in cadrul regiunii in vederea sprijinirii activitatii de management si vanzare pentru agentiile din regiunea coordonata;
- Asiguri buna comunicare intre companie si personalul de management si de vanzari din subordine.
Ce asteptari avem de la tine?
- Studii superioare;????????????????????????????????????????????????????????????????
- Experienta: minim 5 ani vechime in domeniul asigurarilor si minim 3 ani experienta manageriala;
- Cunostinte: cunoasterea legislatiei asigurarilor, operare calculator (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Outlook Express) - nivel avansat;
- Abilitati: leadership, combativitate, capacitate de analiza, sinteza si control, capacitate de a evalua si pune in valoare calitatile, de a motiva si stimula pe masura performantelor, bun negociator, flexibil la schimbari si automotivare, integritate;
- Limba engleza - nivel avansat.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
|
|
 |
ALLIANZ TIRIAC Asigurari recruteaza:
Consultant financiar
Locatii:? Iasi, Constanta,? Piatra Neamt,? Galati, Bacau,? Buzau
Formator de piata, o companie stabila?financiar, o dezvoltare echilibrata?a afacerilor, o oferta?completa de produse de asigurare - sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezinta ALLIANZ-TIRIAC Asigurari astazi. Compania a reusit sa?se impuna?in primul rand prin seriozitate si consecventa?in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.
Iti doresti o activitate profesionala in care sa iti poti gestiona singur timpul de lucru? In care succesul sa depinda doar de efortul si implicarea ta?? Si nu in ultimul rand, sa ai de partea ta o companie solida din punct de vedere financiar, cunoscuta in piata de asigurari, un partener ce te va ajuta sa te dezvolti si sa inveti permanent lucruri noi?
Daca raspunsul tau la intrebarile de mai sus este DA, atunci te informam ca ALLIANZ-TIRIAC a pornit o campanie de recrutare de consultanti financiari. Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@allianztiriac.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.
Succesul apartine celor care indraznesc!?????????????????????????????
BENEFICIILE TALE
- Sustinere financiara in primele tale 24 de luni de activitate;
- Venituri corect raportate la activitatea ta, sub forma de comisioane pentru vanzarea asigurarilor de viata, a asigurarilor de sanatate si a asigurarilor generale;
- Nivel competitiv al comisioanelor, raportat la piata de asigurari din Romania;
- Accesarea planurilor de cariera pentru motivare si recunoasterea meritelor profesionale;
- Beneficii non-financiare ?atractive.
OPORTUNITATI? DE DEZVOLTATE PROFESIONALA SI CARIERA
- Programe de training si perfectionare gratuite, efectuate de profesionisti cu o experienta de peste 20 de ani in vanzari;
- Evaluare corecta si recunoastere a meritelor tale in functie de nivelul de performanta atins, cu posibilitatea accesarii pozitiilor de manager;
|
|
 |
ALLIANZ TIRIAC Asigurari recruteaza:
Agent de asigurari
Locatii: Bucuresti, Targu Mures, Brasov,? Pitesti, Reghin, Sighisoara
Formator de piata, o companie stabila?financiar, o dezvoltare echilibrata?a afacerilor, o oferta?completa de produse de asigurare- sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezinta ALLIANZ-TIRIAC Asigurari astazi. Compania a reusit sa?se impuna?in primul rand prin seriozitate si consecventa?in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.
Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@allianztiriac.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.
Succesul apartine celor care indraznesc!
Ce asteptari avem de la tine?
- Sa ai spirit antreprenorial;
- Sa ai capacitatea de a relationa cu diverse tipologii umane;
- Bune abilitati de comunicare si negociere;
- Sa fii orientat catre obtinerea de rezultate;
- Cunoasterea pietei asigurarilor si a produselor de asigurari reprezinta un avantaj;
- Experienta in vanzarea de produse si - servicii financiare constituie un avantaj;
- Studii medii/ Studii superioare constituie un avantaj.
Ce responsabilitati vei avea?
- Prospectezi incontinuu piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor de asigurare;
- Identifici nevoile de protectie financiara si de asigurare a bunurilor, vietii si sanatatii potentialilor clienti;
- Elaborezi oferte personalizate pentru potentialii clienti, in baza solutiilor financiare identificate;
- Mentii o legatura permanenta cu clientii si acorzi asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
- Monitorizezi piata de asigurari si identifici oportunitatile de business.
Ce oportunitati te asteapta:
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie solida pe piata din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului ALLIANZ;
- Posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica si motivanta;
- Plan de cariera cu extrabeneficii; ?
- Bonusuri de performanta (lunareare/trimestriale);
- Comisioane lunare si comisioane aditionale;
- Programe de training, adaptate nevoilor de dezvoltare profesionala si personala;
- Discounturi la asigurarile personale.
|
|
 |
ALLIANZ TIRIAC Asigurari recruteaza:
Account manager
Locatii: Brasov,? Constanța, Pitesti, Miercurea Ciuc, Vaslui
Formator de piata, o companie stabila?financiar, o dezvoltare echilibrata?a afacerilor, o oferta?completa de produse de asigurare - sunt elemente prin care putem descrie pe scurt ceea ce reprezinta ALLIANZ-TIRIAC Asigurari astazi. Compania a reusit sa?se impuna?in primul rand prin seriozitate si consecventa?in promovarea celor mai ridicate standarde de calitate in ceea ce priveste serviciile si produsele oferite. Aceste valori au reprezentat fundamentul evolutiei crescatoare si profitabile a companiei.
Te rugam sa ne trimiti CV-ul tau la adresa recrutare@allianztiriac.ro, mentionand pozitia pentru care ai aplicat.
Succesul apartine celor care indraznesc!??????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ce asteptari avem de la tine?
- Studii superioare;
- Cunoasterea pietei asigurarilor si a produselor de asigurari constituie un avantaj;
- Experienta in vanzarea de produse si servicii financiare constituie un avantaj;
- Cunostinte de operare calculator;
- Bune abilitati de planificare si organizare, de comunicare si negociere;
- Capacitatea de a relationa cu diverse tipologii de oameni;
- Orientare spre rezultate si capacitate de gestionare a problemelor;
- Detinerea carnetului de conducere (categoria B) constituie un avantaj.
Ce responsabilitati vei avea?
- Prospectezi continuu piata si abordezi potentiali clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor noastre;
- Identifici nevoile financiare/ de asigurare ale potentialilor clienti;
- Construiesti oferte pentru clienti, in baza solutiilor financiare identificate;
- Efectuezi inspectiile riscurilor preluate in asigurare, in limitele competentelor acordate prin normele interne;
- Analizezi solicitarile clientilor, intocmesti oferte de asigurare si finalizezi procesul de vanzare prin emiterea politelor de asigurare, in limitele competentelor acordate prin normele interne;
- Mentii legaturi permanente cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
- Identifici oportunitati care apar, mentinand o atentie sporita la evolutia pietei asigurarilor.
Ce oportunitati te asteapta:
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie solida pe piata din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului Allianz;
- Posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica si motivanta;
- Plan de cariera cu extrabeneficii; ?
- Bonusuri de performanta (lunareare/trimestriale);
- Programe de training, adaptate nevoilor de dezvoltare profesionala si personala;
- Discounturi la asigurarile personale.
|
|
 |
ASITO KAPITAL recruteaza:
Inspector Asigurari
ASITO KAPITAL SA este prezenta pe piata ?de asigurari din Romania de peste 20 de ani.
Principalele responsabilitati:
- Analizarea solicitarilor si luarea deciziei de preluare a riscurilor in asigurare;
- Negocierea si incheierea politelor de asigurare;
- Administrarea curenta a produsele de asigurare si a contractelor de asigurare;
- Intocmirea de rapoarte de analiza a activitatii;
- Elaborarea de propuneri de dezvoltare a produselor de asigurare;
- Promovarea produselor de asigurare;
- Colaborarea cu intermediarii in asigurari privind subscrierea politelor de asigurare;
- Monitorizarea activitatii de vanzari in vederea imbunatatirii vanzarilor si atingerea planurilor de vanzari;
- Dezvoltarea, gestionarea si fidelizarea portofoliului de clienti;
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienta in asigurari generale - minimum 3 ani (experienta in asigurari de raspundere civila constituie un avantaj);
- Cunostinte utilizare calculator (Excel, Word) - nivel mediu;
- Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
- Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
- Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
- Responsabilitate, initiativa, gandire logica.
Candidatii interesati pot trimite CV-ul la adresa:?hr@asitokapital.ro |