Inapoi la www.1asig.ro



XPRIMM Job Nr. 857 - 8 octombrie 2018


Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!



XPRIMM Job este pe LinkedIn! Alaturati-va grupului dedicat job-urilor din asigurari, reasigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Gasiti XPRIMM Job si pe Facebook! Va invitam sa dati like paginii dedicate celor mai noi job-uri din asigurari, brokeraj si domeniul financiar!

Motto:Invinsii vad strazile acoperite de gheata, dar invingatorii isi pun in picioare patinele.



OMNIASIG VIG recruteaza:

Subscriitor

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Principalele responsabilitati:
  • Analizarea solicitarilor si luarea deciziei de preluare a riscurilor in asigurare;
  • Negocierea si incheierea politelor de asigurare;
  • Acordarea de asistenta sucursalelor privind subscrierea politelor de asigurare;
  • Administrarea curenta a produsele de asigurare si a contractelor de asigurare;
  • Intocmirea de rapoarte de analiza a activitatii;
  • Elaborarea de propuneri de dezvoltare a produselor de asigurare.
Cerinte:
  • Studii superioare;
  • Experienta in asigurari generale - minimum 3 ani (experienta in asigurari de raspundere civila constituie un avantaj);
  • Cunostinte utilizare calculator (Excel, Word) - nivel mediu;
  • Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
  • Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Responsabilitate, initiativa, gandire logica.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.




OMNIASIG VIG recruteaza:

Inspector Asigurari

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Responsabilitati:
  • Promovarea si vanzarea produselor de asigurare;
  • Dezvoltarea, gestionarea si fidelizarea portofoliului de clienti;
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
  • Recrutarea si selectia, instruirea si fidelizarea agentilor colaboratori.
Cerinte:
  • Studii medii/superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 1 an;
  • Cunostinte utilizare calculator - nivel mediu;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;
  • Orientare catre obtinerea de rezultate;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine pozitiva;
  • Spirit de echipa;
  • Integritate, seriozitate, initiativa si responsabilitate.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

Inspector Daune

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Principalele responsabilitati:
  • Executa activitatea de evaluare, lichidare si plata a daunelor pentru evenimente asigurate din contractele de asigurare incheiate de companie, in conformitate cu legislatia si metodologia in vigoare;
  • Verifica valabilitatea politei de asigurare in baza careia a fost deschis dosarul de dauna, veridicitatea producerii evenimentului, incadrarea riscului, stabileste cuantumul despagubirii si inregistreaza dosarul de dauna in sistemul informatic, respinge/propune/aproba dosarul la plata, in functie de competenta;
  • Solutioneaza cereri de despagubire pentru plata dosarului de dauna;
  • Instiinteaza superiorii ierarhici daca exista suspiciuni privind cauzele si imprejurarile producerii evenimentului reclamat.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic;
  • Experienta in constatare, evaluare, instrumentare si verificare dosare daune - minimum 3 ani;
  • Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
  • Cunostinte utilizare calculator - MS Office, Audatex;
  • Permis conducere - categoria B.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Asumarea responsabilitatii;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

Project Manager

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Principalele responsabilitati:
  • Organizeaza si deruleaza proiectele alocate (initiere, planificare, executie, monitorizare si control);
  • Realizeaza graficul de executie al proiectului;
  • Intocmeste planuri detaliate de lucru si monitorizeaza respectarea implementarii acestora;
  • Comunica in mod constant cu membrii echipei de proiect asigurand circulatia informatiei in cadrul proiectului;
  • Pregateste, participa la si monitorizeaza intalnirile de lucru din cadrul proiectelor;
  • Elaboreaza rapoarte referitoare la proiectele alocate;
  • Supravegheaza zilnic derularea proiectelor si se asigura ca cerintele beneficiarilor sunt duse la indeplinire;
  • Raporteaza informatiile utile referitoare la proiectele alocate;
  • Acorda suport in procesul de generare a cerintelor de business de catre beneficiari;
  • Identifica, documenteaza si face propuneri de imbunatatire a proceselor de business din organizatie;
  • Analizeaza procesele si procedurile organizationale in vederea eficientizarii acestora;
  • Colaboreaza cu proprietarii de procese in vederea definirii elementelor principale ale proceselor (obiective, activitati);
  • Colaboreaza cu proprietarii de procese in vederea definirii indicatorilor de performanta a proceselor.
Cerinte:
  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul financiar-bancar, servicii de consultanta IT - minimum 5 ani;
  • Experienta in asigurari constituie avantaj;
  • Experienta in managementul de proiecte constituie avantaj;
  • Experienta in elaborarea documentatiei de proces si a documentatiei de proiect constituie avantaj;
  • Cunostinte Microsoft Excel - nivel avansat;
  • Cunostinte PowerPoint - nivel mediu;
  • Cunostinte IT (hardware si software) - nivel de baza;
  • Cunostinte limba engleza - nivel avansat.
Aptitudini:
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Abilitati de prioritizare a sarcinilor;
  • Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre solutii, atentie la detalii;
  • Capacitatea de organizare si planificare;
  • Initiativa, asumarea responsabilitatii, atitudine proactiva;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


OMNIASIG VIG recruteaza:

Specialist Dezvoltare Produse

OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 20 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1.200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de peste 190 de ani.

Responsabilitati:
  • Efectueaza activitati de monitorizare a pietei asigurarilor (inclusiv legislatie specifica) in vederea dezvoltarii si revizuirii de produse de asigurare din segmentul asigurarilor generale;
  • Colecteaza informatii despre tendintele din piata de profil (locale si internationale) si efectueaza raportari / analize comparative necesare in procesul de dezvoltare produse in conformitate cu strategia si obiectivele companiei;
  • Deruleaza activitati specifice procesului de dezvoltare de produse (produse noi sau revizuiri de produse existente), inclusiv in fazele de implementare si testare in sistemele informatice;
  • Se implica activ prin recomandarea unor modificari in dosarele tehnice de produs (conditii de asigurare, metodologii, documentatii tehnice), in scopul abordarii unitare la nivel de portofoliu / linie de produse si specifice pe produs;
  • Colaboreaza direct cu membrii echipei implicate in procesul de dezvoltare produse, asigurand un circuit informational adecvat;
  • Acorda suport colegilor implicati in procesele de vanzare, promovare sau administrare a portofoliului.
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Buna cunoastere a specificului asigurarilor, normelor si prevederilor legale specifice, tipurilor de produse de asigurare; cunostintele in domeniul managementului de proiecte fiind un plus, avand in vedere interactiunea interdepartamentala specifica procesului de dezvoltare de produse;
  • Excelente abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
  • Gandire analitica, creativitate;
  • Limba engleza - nivel avansat;
  • Grad foarte inalt de autonomie;
  • Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
  • Orientare spre obiective si rezultate;
  • Integritate si onestitate, gandire antreprenoriala.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal. Candidatii interesati pot accesa site-ul OMNIASIG pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/Trimite-un-CV.html.


Stiri

Autoritatea de Supraveghere Financiara a aprobat noi numiri in conducerea a patru brokeri

Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat, in cadrul sedintei de miercuri, 3 octombrie a.c., noi numiri in conducerea a patru brokeri de asigurare care activeaza pe piata locala.

Continuare

Specialisti din peste 20 de tari vor fi prezenti la ICAR 2018

A XV-a editie a ICAR - Forumul International de Riscuri Catastrofale, cel mai mare forum european dedicat riscurilor catastrofale din aceasta toamna, va reuni specialisti din peste 20 de tari care vor aborda probleme de importanta majora, cum ar fi schimbarile climatice, capacitatea industriei de a face fata evolutiei expunerii la risc a evenimentelor meteorologice extreme, solutiile tehnologice care pot sprijini atat activitatile de subscriere, cat si pe cele de ajustare a pierderilor in asigurarile property si altele.

Continuare

VIDEO: Conferinta de Asigurari din Republica Moldova: Vezi aici prezentarile sustinute si materialul video din cadrul evenimentului! Ajuns la a doua editie, unul dintre cele mai importante evenimente anuale dedicate pietei de asigurari - "Conferinta de Asigurari din Republica Moldova" - a avut loc in data de 2 octombrie a.c., la Chisinau, reunind peste 130 de participanti

Continuare

O familie a cheltuit, in medie, aproape 86% din veniturile din T2/2018. Doar 0,6% din suma este destinata investitiilor

In medie, veniturile totale lunare pe gospodarie au fost, in al doilea trimestru din 2018, de 4.151 lei (1.589 lei pe persoana), iar cheltuielile totale au fost, in medie, de 3.558 lei lunar pe o gospodarie (1.362 lei pe persoana) si au reprezentat 85,7% din nivelul veniturilor totale.

Continuare

Contextul actual de business, analizat in cadrul celei de-a cincea editii a Business Challenge

Desfasurata la finele lunii septembrie, cea de-a cincea editie a conferintei Business Challenge - eveniment organizat de BusinessMark si sustinut de portalul 1asig.ro, in calitate de Partener Media -, a reunit, la Bucuresti, actuali si viitori manageri, antreprenori, reprezentanti ai IMM-urilor si zeci de profesionisti si lideri inovatori, care au abordat teme din contextul actual de business din Romania, si nu numai.

Continuare

69% dintre companiile romanesti cu echipe de HR, pregatite de noi provocari

69% dintre companii spun ca, in 2018, cea mai importanta provocare strategica cu care echipele de HR sunt pregatite sa se confrunte este managementul proceselor de re-design organizational, care ofera o mai buna adaptare la strategiile de business - reiese din studiul "Tendinde si provocari in HR 2018", realizat de Valoria in colaborare cu BusinessMark. La egalitate se afla accesarea si integrarea "resurselor umane contingente" si reprezinta urmatoarea provocare pentru care echipele de HR sunt pregatite - aceasta reprezinta mentinerea unui nivel ridicat de implicare a angajatilor (68%).

Continuare

Cursuri



Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va dezabonati click aici