"Sofer" - substantiv fara gen
In pofida prezentei active in trafic - la finalul anului 2019, circa o treime din posesorii de permis de conducere din Romania erau femei -, dar si a statisticilor care indica faptul ca soferii femei produc mai putine accidente, stereotipurile privind femeile la volan persista si astazi.
Astfel, initiativa "Cu stil, in trafic", parte a proiectului FII TREAZ LA VOLAN!, urmareste, pentru al doilea an consecutiv, sa lupte impotriva stereotipurilor de gen in trafic, prin exemplul pe care il ofera femei care au profesii "atipice" legate de zona auto, precum si femei privite cu admiratie si respect in viata lor de zi cu zi.
Cu acest prilej, campania propune o serie de interviuri cu prezente feminine din lumea auto-moto care dovedesc faptul ca abilitatile de sofer sau pasiunea pentru acest domeniu nu au nicio legatura cu masculinitatea sau feminitatea. Alina BURLACU, Specialist Senior in Transporturi, Banca Mondiala, si Ana BANCU sunt primele doua soferite care au dat curs invitatiei de a raspunde la intrebari.
Obiectivele campaniei includ inlaturarea stereotipului "femeile nu sunt buni conducatori auto/ moto...", precum si promovarea reusitelor feminine in domenii considerate, uneori, "atipice".
Va invitam alaturi de noi pe pagina oficiala a campaniei si pe Facebook/treazlavolan!
Adina TUDOR |
Despre activitatea si obiectivele companiei, procesul de digitalizare
accelerat de pandemie, si nu numai, am discutat cu George ZAHARESCU,
Director General, PRESTIGE Insurance Broker de Asigurare.
George ZAHARESCU: Dezvoltam aplicatia prin care colaboratorii vor putea emite online polite de asigurari
|
XPRIMM:
Pandemia de COVID-19 a adus multe provocari pentru industria de
asigurari, si nu numai. Totusi, ce oportunitati a adus in cazul
PRESTIGE Broker?
George ZAHARESCU: Oportunitatea accelerarii procesului de digitalizare.
Daca in perioada anterioara pandemiei, digitalizarea reprezenta
un deziderat viitor, odata cu pandemia Covid-19 am constatat
necesitatea trecerii accelerate a activitatii brokerului spre
mediul online, prin digitalizarea intregului proces de emitere
a politelor de asigurare.
Continuare
|
Cum a remodelat COVID-19 cererile de asigurare ale consumatorilor
In Europa si in intreaga lume, exista speranta ca, anul acesta, viata
va incepe sa revina la normal. Dar, desi oamenii pot incepe sa lucreze,
sa socializeze si sa calatoreasca asa cum o faceau inainte, modul
in care achizitionam asigurari - si, intr-adevar, ceea ce ne dorim
de la asiguratorii nostri -, nu va fi niciodata acelasi, arata un
studiu ACCENTURE.
Continuare
|
Alina BURLACU, Specialist Senior in Transporturi, Banca Mondiala
Anul acesta, in cadrul campaniei "Cu stil in trafic", aducem
in fata voastra prezente feminine din lumea auto-moto care dovedesc faptul
ca abilitatile de sofer sau pasiunea pentru acest domeniu nu au nicio legatura
cu masculinitatea sau feminitatea.
Continuare
|
|
XPRIMM Insurance
Reports |
Publicatii de analiza a pietelor de
asigurari pentru 32 de state din regiunile ECE, SEE si CIS. |
|
|
|
|