XPRIMM Job Nr. 314 - 30 august 2007
Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va abonati/dezabonati click aici


AON Romania Broker de Asigurare Reasigurare

SENIOR BROKER

Biroul din Romania al AON - cel mai mare broker de international de asigurari si reasigurari - isi extinde acum echipa din Bucuresti si organizeaza interviuri pentru ocuparea urmatoarei pozitii:

SENIOR BROKER

Rol: gestionarea unor programe complexe de asigurari pentru clienti din portofoliul Aon Romania la standarde inalte de calitate a serviciilor pentru clienti.

Responsabilitatile includ:
- Realizarea unor activitati specifice sub coordonarea managerului Departamentului Servicii Clienti;
- Coordonarea programelor locale si a celor internationale de asigurari in pe clase prestabilite de clienti;
- Initierea de sau participarea la proiecte speciale pentru clase prestabilite de clienti vizand dezvoltarea portofoliului si/sau diversificarea serviciilor;
- Elaborarea si/sau supervizarea elaborarii de oferte in conformitate cu standardele interne de calitate a serviciilor;
- Comunicarea cu clientii privind structurarea programului de asigurari, precum si a celorlatle detalii tehnice aplicabile politelor de asigurare pentru intreg ciclul de valabilitate a acestora;
- Comunicarea cu reprezentantii pietei de asigurari privind produsele si conditiile de asigurare, negocierea unor conditii speciale;
- Gestionarea documentatiei de asigurare pe intreg ciclul de la emitere pana la reinnoire;
- Inregistrari si raportari.

Cerinte pentru angajare:
- Studii superioare;
- Experienta minima in asigurari: 3 ani;
- Experienta directa de lucru si coordonare in cel putin unul din urmatoarele domenii: asigurari de patrimoniu / bunuri (experienta in sectorul industrial sau comercial se considera un avantaj); asigurari si servicii pentru flote auto; asigurari de raspundere civila; asigurari pentru lucrari de constructii-montaj; programe de beneficii pentru angajati;
- Cunostinte: intelegerea mecanismelor pietei de asigurari din Romania; cunostinte tehnice despre principalele produse de asigurari; usurinta in utilizarea mediilor moderne de comunicare si gestionare a informatiilor si cunostintelor (IT, Email, telefon); limba Engleza (scris, citit, vorbit) - la nivel foarte bine, cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj;
- Abilitati personale: persoana dinamica, eficienta chiar si in conditii de presiune, orientata spre servirea clientilor, avand excelente abilitati de comunicare interpersonala, cu spirit de echipa, gandeste si actioneaza in perspectiva, manifesta initiativa si curiozitate pentru nou, apreciaza oportunitatile de cariera intr-o companie multinationala.


Va rugam sa transmiteti un CV actualizat pana pe data de 10 septembrie 2007 la adresa Doina_Gheorghe@aon.nl mentionand pozitia pentru care aplicati. Va rugam sa indicati si o modalitate de contactare operativa prin telefon.
Toate aplicatiile primite vor fi tratate strict confidential. Vor fi invitate la interviu numai persoanele a caror CV raspunde standardelor si cerintelor de angajare.


AON Romania Broker de Asigurare Reasigurare

BROKER

Biroul din Romania al AON - cel mai mare broker de international de asigurari si reasigurari - isi extinde acum echipa din Bucuresti si organizeaza interviuri pentru ocuparea urmatoarei pozitii:

BROKER

Rol: gestionarea problemelor de asigurari pentru clienti din portofoliul Aon Romania la standarde inalte de calitate a serviciilor pentru clienti.

Responsabilitatile includ:
- Comunicarea cu clientii privind organizarea programului de asigurari, informatii despre risc, aspecte tehnice ale politelor de asigurare, daune s.a.;
- Redactarea ofertelor de asigurare in conformitate cu standardele interne de calitate a serviciilor;
- Comunicarea cu reprezentantii pietei de asigurari privind produsele si conditiile de asigurare;
- Gestionarea documentatiei de asigurare pe intreg ciclul de la emitere pana la reinnoire;
- Inregistrari si raportari.

Cerinte pentru angajare:
- Studii superioare;
- Experienta minima in asigurari: 1 an;
- Experienta directa de operare in cel putin unul din urmatoarele domenii: asigurari de patrimoniu / bunuri (experienta in sectorul industrial sau comercial se considera un avantaj); asigurari auto (experienta in operatiuni de leasing se considera un avantaj); asigurari de raspundere civila; asigurari pentru lucrari de constructii-montaj; altele, se va mentiona;
- Cunostinte: intelegerea mecanismelor pietei de asigurari din Romania; cunostinte tehnice de baza despre principalele produse de asigurari; usurinta in utilizarea mediilor moderne de comunicare si gestionare a informatiilor si cunostintelor (IT, Email, telefon); limba Engleza (scris, citit, vorbit) - la nivel "foarte bine", cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj;
- Abilitati personale: persoana dinamica, eficienta, orientata spre servirea clientilor, cu spirit de echipa, acorda atentie la detalii in sarcinile de rutina, capabila sa lucreze sub presiune, manifesta initiativa si curiozitate pentru nou, apreciaza oportunitatile de cariera intr-o companie multinationala.


Va rugam sa transmiteti un CV actualizat pana pe data de 10 septembrie 2007 la adresa Doina_Gheorghe@aon.nl mentionand pozitia pentru care aplicati. Va rugam sa indicati si o modalitate de contactare operativa prin telefon.
Toate aplicatiile primite vor fi tratate strict confidential. Vor fi invitate la interviu numai persoanele a caror CV raspunde standardelor si cerintelor de angajare.



AON Romania Broker de Asigurare Reasigurare

ASISTENT - Serviciul secretariat administrativ

Biroul din Romania al AON - cel mai mare broker de international de asigurari si reasigurari - isi extinde acum echipa din Bucuresti si organizeaza interviuri pentru ocuparea urmatoari pozitii:

ASISTENT - Serviciul secretariat administrativ

Rol: executarea unor sarcini specifice de comunicare si evidenta pentru activitatea curenta a biroului Aon Romania. Aria de comunicare include birourile nationale si internationale Aon.

Responsabilitatile includ:
- Activitati de secretariat si protocol, inclusiv planificarea si organizarea unor intalniri cu clienti si parteneri de afaceri; planificare calatorii; rezervari; coordonare aprovizionare cu materiale si consumabile;
- coordonarea activitatilor de intretinere si service pentru aparatura de birou; - procesarea si primirea/transmiterea/ dirijarea mesajelor si a corespondentei;
- facilitarea si coordonarea comunicarii interdepartamentale in confomitate cu procedurile interne;
- organizarea si actualizarea agendei de intalniri pentru management;
- actualizarea si intretinerea bazei de date de contacte;
- primirea, dirijarea si transmiterea de apeluri/mesaje telefonice;
- planificarea, pregatirea si coordonarea organizarii unor evenimente (seminarii, instruiri, prezentari pentru clienti, s.a.);
- bugetarea si evidenta cheltuileilor pentru sarcinile de care raspunde in mod direct;
- procesare de documente (scrisori, rapoarte, prezentari, documente, minute, s.a.) si actiunile aferente pentru urmarirea acestora;
- arhivare si intretinerea arhivei;
- realizarea unor activitati supervizate de persoanele competente.

Cerinte pentru angajare:
- Studii superioare sau postliceale de specialitate;
- Experienta directa de lucru intr-o pozitie secretariat administrativ : minimum 1 an; experienta in sectorul de asigurari reprezinta un avantaj;
- Cunostinte: cunostinte si experienta practica de utilizare a mediilor moderne de comunicare si gestionare a informatiilor si cunostintelor (IT, Email, telefon, aparatura de birou s.a.); limba Engleza (scris, citit, vorbit) - la nivel foarte bine, cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj;
- Abilitati personale: persoana energica, ordonata, eficienta chiar si in situatii de stres, cu simt practic si orientata spre rezolvarea problemelor, capabila de a recunoaste prioritatile si avand abilitatea de a urmari si a respecta termenele, cu o atitudine pozitiva fata de servicii si clienti, cu excelente abilitati de comunicare interpersonala, cu spirit de echipa, cu initiativa si care apreciaza oportunitatile de cariera intr-o companie multinationala.


Va rugam sa transmiteti un CV actualizat pana pe data de 10 septembrie 2007 la adresa Doina_Gheorghe@aon.nl mentionand pozitia pentru care aplicati. Va rugam sa indicati si o modalitate de contactare operativa prin telefon.
Toate aplicatiile primite vor fi tratate strict confidential. Vor fi invitate la interviu numai persoanele a caror CV raspunde standardelor si cerintelor de angajare.

Vrei un loc de munca bine platit? Alte joburi noi pe www.1asig.ro !

Vrei sa publici un anunt de angajare? Click aici !