XPRIMM Job Nr. 312 - 20 august 2007
Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va abonati/dezabonati click aici


BT Asigurari


INSPECTOR ASIGURARI

BT ASIGURARI angajeaza pentru Agentia Bucuresti 9:

INSPECTOR ASIGURARI

Responsabilitati:
- Dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Promovarea produselor BT Asigurari pe piata locala a asigurarilor;
- Coordonarea activitatii de vanzari a colaboratorilor.

Cerinte:
- Experienta in vanzari;
- Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj;
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte operare PC (Word, Excel);
- Optimism, atitudine pozitiva, prezenta agreabila;
- Abilitati bune de comunicare, negociere si vanzare;
- Capacitate buna de organizare a activitatii si a timpului;
- Deschidere pentru activitatea in echipa.

Oferta:
- Un mediu de lucru dinamic si profesionist;
- Cursuri de pregatire profesionala;
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in domeniu.


CV-urile vor fi tratate confidential si se vor transmite, insotite de o Scrisoare de intentie, in atentia Directiei Resurse Umane, la adresa de e-mail: resurse.umane@bta.ro (cu subiectul "Aplicatie pentru postul de Inspector Agentie Bucuresti 9"). Doar persoanele selectionate vor fi anuntate in vederea participarii la interviu. Data limita pentru depunerea candidaturilor: 20.09.2007.



ASTRA-UNIQA


ADMINISTRATOR PORTOFOLIU UNIT LINKED

ASTRA-UNIQA, una dintre cele mai importante companii de asigurari de pe piata romaneasca, iti ofera posibilitatea de a te alatura echipei sale de specialisti din cadrul Directiei Asigurari de Viata si te invita sa aplici la pozitia deschisa:

ADMINISTRATOR PORTOFOLIU UNIT LINKED

Descrierea postului:
- Defineste si implementeaza strategia de coordonare a portofoliului de asigurari de viata Unit Linked;
- Analizeaza portofoliul de asigurari de viata Unit Linked si intretine baza de date aferenta;
- Mentine actualizata situatia contractelor de asigurari de viata: calcul comisioane, incasari obtinute, trimitere aniversari.

Cerinte:
- Studii superioare, preferabil matematica;
- Minimum 1 an experienta in asigurari Unit Linked;
- Microsoft Office (MS Excell esential): nivel avansat;
- Engleza: nivel mediu.

Cei interesati pot trimite CV-ul insotit de o scrisoare de intentie la e-mail: loredana.morosanu@astrasig.ro.



ASIGEST


JUNIOR BROKER

ASIGEST - Companie de brokeraj cu o experienta de peste 13 ani in domeniul asigurarilor, cu o activitate dinamica orientata atat spre piata corporate cat si pe segmentul retail, cu o echipa experimentata dar, in acelasi timp, tanara si omogena, angajeaza:

JUNIOR BROKER

Profilul candidatului:
- Studii superioare;
- Experienta minim 1 an in domeniu similar;
- Limba engleza obligatoriu, limba italiana constituie un avantaj;
- Cunostinte operare PC;
- Abilitati de comunicare si lucru in echipa.

Descriere job:
- Gestiunea contractelor de asigurare;
- Negocierea de conditii de asigurare pentru clientii din portofoliul gestionat;
- Mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu societatile de asigurare si cu clientii.

Angajatul va beneficia de salariu motivant, atmosfera de lucru placuta intr-un spatiu modern si confortabil, trainning, team-building, etc.

Cei interesati sunt rugati sa trimita CV-ul pe e-mail la adresele: a.amaradi@asigest.ro sau c.tanase@asigest.ro sau pe fax la nr. 021/230.41.79, in atentia Adriana Amaradi sau Cristian Tanase.



ACCENTURE


INSURANCE DESK OFFICER (with Italian)

ACCENTURE is one of the leading global management consulting, technology services and outsourcing companies. We are a 160,000 people company growing fast in Romania. We deliver innovation that turns organizations into high-performance businesses. Our clients are some of the world's most dynamic organizations and they look to us to help them find ways to become more successful in every part of their business, from strategic planning to day-to-day operations:

INSURANCE DESK OFFICER (with Italian)

Job responsibilities:
- Manages all insurance inquiry form the clients (phone call, email, mail, fax), inbound and outbound;
- Troubleshooting activities;
- Issues documents;
- Uses IT systems for insurance policy administration;
- Assists customers in using insurance IT system;
- Has a key role in delivering services according to contractually agreed levels.

Candidate profile:
- Insurance experience 6 months - 2 years;
- Good level of Italian language skills (written and spoken);
- Medium level of English (written and spoken);
- Basic knowledge of insurance principles/terms;
- University graduated;
- Customer service skills;
- Ability to use Windows and MS Office;
- Available to work in shifts (9AM - 6PM / 12AM - 9PM, Monday to Friday);
- French or Spanish language skills are considered an advantage.

For the position of Insurance Desk Officer (with Italian) please submit your CV and motivation letter in English at olga.sicoie@accenture.com. Interested in our other opportunities? Please visit cariere.accenture.ro or send us your application at romania.careers@accenture.com.


Vrei un loc de munca bine platit? Alte joburi noi pe www.1asig.ro !

Vrei sa publici un anunt de angajare? Click aici !