XPRIMM Job Nr. 308 - 6 august 2007
Orice informatie publicata in acest buletin informativ poate fi preluata cu specificarea sursei.
Abonamentul la Buletinele de Asigurari XPRIMM Stiri, Info, Special si Job este GRATUIT!
Daca doriti sa va abonati/dezabonati click aici


ARDAF


SEF SERVICIU ASIGURARI ACCIDENTE PERSOANE

SC ARDAF SA angajeaza:

SEF SERVICIU ASIGURARI ACCIDENTE PERSOANE

Descrierea postului:
- Elaborarea si implementarea reglementarilor privind completarea, modificarea, abrogarea regulamentelor, conditiilor generale si speciale de asigurare, tarifelor de prime, instructiuni si norme de lucru in domeniul asigurarilor de accidente si de asistenta medicala;
- Elaborarea proiectelor de conditii de asigurare pentru noi forme de asigurari de accidente si diverse variante de conditii speciale de asigurare, avand in vedere particularitatile pietei de asigurari in functie de solicitarile potentialilor clienti;
- Realizarea analizelor privind primele subscrise pe asigurarile de accidente, respectiv asigurarile de asistenta medicala si stabilirea strategiei de subscriere pentru fiecare sucursala.

Cerinte minime pentru ocuparea postului:
- Studii superioare;
- Experienta in domeniul asigurarilor de cel putin 3 ani;
- Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunostinte operare Windows si Microsoft Office.

Se ofera:
- Pachet salarial atractiv;
- Posibilitatea de a dezvolta o cariera de succes in cadrul societatii;
- Pregatire permanenta in domeniul de activitate.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita o scrisoare de intentie si CV la adresa de e-mail: laura.ivan@ardaf.ro, la numarul de fax: 021/317.60.76, sau la adresa Bd. Primaverii nr. 29, sector 1, Bucuresti. Numai persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.



ARDAF


SEF SERVICIU ASIGURARI RISC FINANCIAR

SC ARDAF SA angajeaza:

SEF SERVICIU ASIGURARI RISC FINANCIAR

Descrierea postului:
- Elaborarea si implementarea reglementarilor privind completarea, modificarea, abrogarea regulamentelor, conditiilor generale si speciale de asigurare, tarifelor de prime, instructiuni si norme de lucru in domeniul asigurarilor de risc financiar;
- Elaborarea conditiilor de asigurare, normelor de lucru si de lichidare a daunelor pentru asigurarea riscurilor financiare;
- Negocierea si punerea in aplicare a masurilor de securizare a riscurilor financiare;
- Monitorizarea derularii colaborarilor cu bancile, firmele de leasing si alte firme cu vanzari in rate;
- Elaborarea unor strategii de vanzare a produselor de asigurari;
- Realizarea analizelor privind primele subscrise pe asigurarile de risc financiar si stabilirea strategiei de subscriere pentru fiecare sucursala.

Cerinte minime pentru ocuparea postului:
- Studii superioare;
- Experienta in domeniul asigurarilor de cel putin 3 ani;
- Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj;
- Cunostinte operare Windows si Microsoft Office.

Se ofera:
- Pachet salarial atractiv;
- Posibilitatea de a dezvolta o cariera de succes in cadrul societatii;
- Pregatire permanenta in domeniul de activitate.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita o scrisoare de intentie si CV la adresa de e-mail: laura.ivan@ardaf.ro, la numarul de fax: 021/317.60.76, sau la adresa Bd. Primaverii nr. 29, sector 1, Bucuresti. Numai persoanele selectate vor fi contactate pentru interviu.



BT Asigurari


DIRECTOR AGENTIE

BT Asigurari angajeaza pentru Agentia Sighetu Marmatiei:

DIRECTOR AGENTIE

Responsabilitati:

- Coordoneaza si dezvolta activitatea de vanzare a BT Asigurari in localitatea Sighetu Marmatiei;
- Contacteaza si dezvolta relatii de colaborare cu unitati economice sau de alta structura functionala din zona coordonata sau din alte zone, pentru gasirea si promovarea de noi oportunitati de incheiere a asigurarilor;
- Raspunde direct de activitatea proprie in calitate de agent de asigurare;
- Propune lansarea de noi produse, corecturi sau modificari pentru alinierea la piata a produselor existente, modalitati de stimulare a agentilor;
- Concepe ofertele speciale pentru clientii importanti pe care le depune personal la sediile acestora;
- Prezinta produsele BT Asigurari potentialilor clienti.

Cerinte:
- Experienta de minimum 3 ani in domeniul asigurarilor;
- Studii superioare economice;
- Cunostinte operare PC (Word, Excel);
- Organizare foarte buna a timpului si a documentelor;
- Abilitati de comunicare;
- Orientare catre client;
- Initiativa.

Oferta:
- Un mediu de lucru dinamic si profesionist;
- Cursuri de pregatire profesionala;
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in domeniu.

CV-urile vor fi tratate confidential si se vor transmite, insotite de o Scrisoare de intentie, in atentia Directiei Resurse Umane, la adresa de e-mail: resurse.umane@bta.ro (cu subiectul "Aplicatie pentru postul de Director Agentie Sighetu Marmatiei").
Doar persoanele selectionate vor fi anuntate in vederea participarii la interviu.
Data limita pentru depunerea candidaturilor: 12.08.2007.



TOTAL ADVISOR


CORPORATE ACCOUNT MANAGER

TOTAL ADVISOR - leading independent insurance brokerage company, with very high professional standards and stimulating working environment. We are looking for an intelligent and self motivated candidate for the position:

CORPORATE ACCOUNT MANAGER

We expect the candidate to have at least 1 year work experience in similar positions, be available for a full time job with the following main responsibilities:
- Coordinates and administrates the company's corporate clients (direct relationship, reports and analysis, insurance programs negotiation, professional insurance advice, including claims advisory services);
- Develops existing corporate clients' portfolio, provides risk analysis and negotiates new insurance lines conditions.

The ideal candidate:
- Should posses good knowledge of corporate insurance lines, especially property, liability and engineering (insurance brokerage experience would be a plus);
- Should have good knowledge about the Romanian insurance market;
- Should have proficiency in English; second foreign language would be a plus;
- Should have good computer skills and good abilities in handling commercial correspondence;
- Should have professional attitude and appearance;
- Should be self-driven, open minded, responsible and punctual;
- Should have initiative and desire for work involvement;
- Should be able to work both, independently and part of a team.

We offer complex motivating package, including salary and luncheon vouchers, various bonuses, private pension scheme and trainings. All of these come beside the multiple and consistent career development opportunities within the company.

The position is available starting October 1st, 2007. We wait for CV and letter of intent in English coming from interested candidates at hr@totaladvisor.ro and we strongly guarantee confidentiality of applications.


Vrei un loc de munca bine platit? Alte joburi noi pe www.1asig.ro !

Vrei sa publici un anunt de angajare? Click aici !