Buletin informativ de Asigurari si Pensii
Nr. 1006 - 20 martie 2023

Vrei un loc de munca mai bine platit? Gaseste primul toate joburile noi pe www.1asig.ro si www.asiguratori.ro!

Vrei sa publici un anunt de angajare eficient? Click aici!

Motto: Acesta este singurul moment pe care il ai.

OMNIASIG VIG - Inspector Daune RCA


Locatia: Bucuresti

Principalele responsabilitati:

  • Instrumenteaza dosarele de dauna;
  • Aproba plata dosarelor, conform limitei de competenta;
  • Raspunde de corectiudinea intocmirii calculului privind rezerva dosarelor de dauna aflate in gestiune.

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice (de preferat Facultatea de Transporturi);
  • Experienta in domeniul daunelor auto - minimum 2 ani;
  • Cunoasterea legislatiei si a reglementarilor in vigoare in domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte utilizare calculator (MS Office) - nivel mediu;
  • Cunoasterea aplicatiilor informatice (Audatex, DAT) reprezinta un avantaj;
  • Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
  • Capacitate de analiza si sinteza;
  • Asumarea responsabilitatii, atitudine proactiva;
  • Capcitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Atentie la detalii;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente World Class;
  • abonament Bookster.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

 


OMNIASIG VIG - Manager Proiect


Vrei sa coordonezi proiectele de inovare si digitalizare ale companiei?

Daca esti o persoana cu idei orginale, auto-motivata (self-management), capabila sa gestioneze simultan multiple proiecte crossfunctionale, te invitam sa aplici pentru pozitia de Manager Proiect in cadrul Directiei Inovare si Transformare Operationala

Cautam persoane dornice sa gandeasca "out of the box" care sa se implice activ in proiectele companiei.

Principalele responsabilitati:

  • pregateste noi proiecte si coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele de business, tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati;
  • participa in definirea si aprobarea project plan-ului, estimand resursele necesare pentru a se asigura ca acesta este realizabil in termenul agreat;
  • participa activ in etapa de analiza a cerintele de business din cadrul proiectului;
  • asigura alocarea resurselor pentru a construi corect echipele de proiect si coordoneaza resursele externe in vederea implementarii livrabilelor;
  • asigura comunicarea in cadrul proiectului si catre ale departamente din companie, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul in cadrul companiei;
  • asigura rezolvarea problemelor aparute pe parcursul proiectului si escaladeaza in timp util situatiile catre echipa de management;
  • monitorizeaza in real-time obiectivele asumate in cadrul proiectului;
  • monitorizeaza bugetele pe proiectele alocate si propune solutii de eficientizare;
  • pregateste raportarile aferente proiectelor gestionate (recurent sau ad-hoc);
  • creeaza si mentine actualizata documentatia proiectului pentru a monitoriza statusul acestuia;
  • gestioneaza relatia de colaborare cu partenerii, clientii, beneficiarii si sponsorii proiectului;
  • face propuneri de imbunatatire a modului de lucru pentru a maximiza rezultatele obtinute;

Cerinte:

  • studii superioare;
  • experienta in domeniul financiar-bancar, servicii de consultanta IT constituie avantaj;
  • certificarile in management de proiect reprezinta un avantaj.

Aptitudini:

  • excelente abilitati de planificare, prioritizare, organizare si coordonare;
  • abilitati de comunicare eficienta si negociere;
  • capacitate de analiza si sinteza, orientare catre solutii, atentie la detalii;
  • entuziasm, empatie, initiativa, asumarea responsabilitatii, atitudine proactiva;
  • integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente World Class;
  • abonament Bookster.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

 


OMNIASIG VIG - Sef Departament Raspunderi AMM


Principalele responsabilitati:

  • organizeaza, planifica, coordoneaza si controleaza activitatea departamentului;
  • participa la elaborarea si implementarea strategiei companiei cu privire la produsele de asigurare (produse noi si/sau modificarea celor existente) corespunzatoare segmentului de asigurari coordonat;
  • elaboreaza documentatia de subscriere pentru produse noi si/sau modificarea celor existente;
  • elaboreaza si testeaza cerintele de implementare a produselor de asigurare (noi si/sau modificarea celor existente) in sistemele informatice si de emitere electronica a politelor de asigurare;
  • elaboreaza rapoarte de monitorizare periodica a portofoliului de asigurari necesare analizei si administrarii liniei de asigurari gestionate;
  • monitorizeaza si interpreteaza evolutia portofoliului, respectiv a indicatorilor de portofoliu de asigurari corespunzator liniei de asigurari gestionate;
  • acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei la subscrierea riscurilor pe linia de asigurari tehnice administrata in limita competentelor;
  • deasfasoara activitate comerciala directa (analizeaza solicitarile primite de la clienti/brokeri/agenti de intermediere si intocmeste/inainteaza ofertele, emite si administreaza politele de asigurare);

Cerinte minime obligatorii:

  • studii superioare finalizate;
  • experienta in domeniul asigurarilor - minimum 5 ani;
  • experienta in domeniul asigurarilor de Raspunderi generale si profesionale - minimum 3 ani;
  • cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint)/aplicatii specifice domeniului de activitate;
  • cunostinte limba engleza - nivel avansat/limbaj business (scris/vorbit);
  • cunostinte informatice privind emiterea politelor de asigurare dintr-un sistem electronic (constituie un avantaj);

Aptitudini:

  • abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
  • abilitati de comunicare si lucru in echipa multidisciplinara;
  • capacitatea de a urmari proiectele in paralel;
  • grad ridicat de autonomie, abilitate de a lua decizii;
  • orientarea spre obiective si rezultate, gandire antreprenoriala;
  • gandire analitica, spirit de observatie, creativitate;
  • flexibilitate la schimbari, inovatie;
  • integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, viteza de reactie.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente World Class;
  • abonament Bookster.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

 


OMNIASIG VIG - Specialist Conformitate


Principalele responsabilitati:

  • Monitorizeaza proiectele de modificare a legislatiei cu impact in activitatea companiei si asigura consilierea conducerii cu privire la interpretarea dispozitiilor, precum si in ceea ce priveste modalitatea de implementare;
  • Acorda consultanta pe problematici specifice ariei de conformitate.
  • Participa la identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate din cadrul companiei;
    Cerinte:
  • Studii superioare, de preferat in domeniul juridic;
  • Experienta in domeniul juridic, audit intern si/sau control intern in industria asigurarilor si/sau a serviciilor financiar/bancare constituie un avantaj;
  • Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor constituie un avantaj;
  • Cunostinte MS Office - nivel mediu-avansat;
  • Cunostinte limba engleza - nivel mediu.

Aptitudini:

  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Capacitatea de a analiza si sintetiza, orientare catre solutii, atentie la detalii;
  • Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
  • Capacitatea de organizare si planificare;
  • Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
  • Initiativa, asumarea responsabilitatii, atitudine proactiva;
  • Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente World Class;
  • abonament Bookster.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

 


OMNIASIG VIG - Subscriitor Locuinte


Principalele responsabilitati:

  • Asigura suportul tehnic si comercial pentru toate entitatile societatii, prin analizarea solicitarilor tehnice pentru produsele de locuinta;
  • Adiministreaza dosarul tehnic si participa la crearea de noi produse de asigurare, modificarea / actualizarea produselor de asigurare existente ;
  • Efectueaza activitati de subscriere comerciala directa;
  • Urmareste modul de derulare a politelor de locuinta aflate in administrarea departamentului (incasare rate la termene scadente, emitere acte aditionale, emitere deconturi de prima, verificare facturi/borderouri transmise de intermediari);
  • Urmareste, implementeaza si testeaza produsele de asigurare facultative si obligatorii de locuinte, procesele si fluxurile de subscriere in aplicatiile informatice ;
  • Eficientizeaza, optimizeaza si monitorizeaza activitatea de suport sucursale.

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Experienta in domeniul subscrierii asigurarilor non-auto si in asistenta tehnica suport entitati de vanzare - minimum 3 ani;
  • Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
  • Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
  • Cunostinte utilizare MS Office, in special Excel (formule, grafice) - nivel mediu;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Capacitate de analiza si organizare, atentie la detalii;
  • Capacitatea de gestionare si finalizare a sarcinilor multiple;
  • Orientare spre rezultate, creativitate in domeniul tehnic;
  • Integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, corectitudine.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente World Class;
  • abonament Bookster.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

 


OMNIASIG VIG - Subscriitor Raspunderi AMM


Principalele responsabilitati:

  • participa la elaborarea documentatiei de subscriere pentru produse noi si/sau modificarea celor existente;
  • participa la crearea de produse noi de asigurare sau modificarea celor existente pe linia de asigurari tehnice administrata;
  • participa la elaborarea si testarea cerintele de implementare a produselor de asigurare (noi si/sau modificarea celor existente) in sistemele informatice;
  • participa la monitorizarea si interpretarea evolutiei portofoliului, respectiv a indicatorilor de portofoliu de asigurari corespunzator liniei de asigurari gestionate.
  • acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei la subscrierea riscurilor pe linia de asigurari administrata in limita competentelor;
  • desfasoara activitate comerciala directa (analizeaza solicitarile primite de la clienti / brokeri / agenti de intermediere si intocmeste / inainteaza ofertele, emite si administreaza politele de asigurare).

Cerinte:

  • studii superioare;
  • certificare in domeniul distributiei in asigurari;
  • experienta in domeniul asigurarilor de raspunderi generale si profesionale corespunzatoare segmentului de microintreprinderi - minimum 3 ani;
  • cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint) / aplicatii specifice domeniului de activitate;
  • cunostinte limba engleza - nivel avansat / nivel business;
  • cunostinte informatice privind emiterea politelor de asigurare dintr-un sistem electronic constituie un avantaj.

Aptitudini:

  • abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
  • abilitati de comunicare si lucru in echipa multidisciplinara;
  • grad ridicat de autonomie, abilitate de a lua decizii;
  • orientare spre obiective si rezultate, gandire antreprenoriala;
  • gandire analitica, spirit de observatie, creativitate;
  • flexibilitate la schimbari, inovatie;
  • integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, viteza de reactie.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente World Class;
  • abonament Bookster.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

 


OMNIASIG VIG - Inspector Coordonare


Locatia: Bucuresti, Iasi, Bacau

Principalele responsabilitati:

  • Coordonarea activitatii brokerilor de asigurare/agentilor persoane juridice;
  • Gestionarea tuturor activitatilor necesare in relatia cu brokerii de asigurare/agentii persoane juridice;
  • Evidenta incasarii primelor de asigurare, evidenta contractelor de asigurare, promovarea produselor OMNIASIG.

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj;
  • Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor,
  • Capacitate de decizie, comunicare interpersonala, tehnici de negociere, responsabilitate;
  • Cunostinte utilizare calculator - nivel mediu;
  • Permis de conducere, categoria B.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonament World Class;
  • abonament Bookster.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere

 


OMNIASIG VIG - Inspector Asigurari


Locatia: Bucuresti, toate judetele

Principalele responsabilitati:

  • Promovarea si vanzarea produselor de asigurare;
  • Dezvoltarea, gestionarea si fidelizarea portofoliului de clienti;
  • Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia;
  • Recrutarea si selectia, instruirea si fidelizarea agentilor colaboratori.

Cerinte:

  • Studii medii/superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor - minimum 1 an;
  • Certificare in domeniul distributiei in asigurari constituie un avantaj;
  • Cunostinte utilizare calculator - nivel mediu;
  • Bune abilitati de relationare, comunicare si negociere;
  • Orientare catre obtinerea de rezultate;
  • Orientare catre client;
  • Atitudine pozitiva;
  • Spirit de echipa;
  • Integritate, seriozitate, initiativa si responsabilitate.

Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:

  • zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
  • tichete de masa;
  • asigurare de sanatate;
  • reduceri la abonamente World Class;
  • abonament Bookster.

In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.

Candidatii interesati pot accesa site-ul companiei pentru a trimite CV-ul la adresa: https://www.omniasig.ro/ro/cariere


SIGNAL IDUNA Asigurari - Inspector (Coordonator) pentru Daune Non-auto


SIGNAL IDUNA Asigurari cauta candidatul potrivit pentru dezvoltarea echipei de lichidatori daune non-auto, in cadrul sediului central (Bucuresti).

Responsabilitati principale:

  • Solutionarea dosarelor de dauna non-auto, in baza constatarii avariilor corespunzatoare si/sau luarii la cunostinta a pierderilor declarate;
  • Notificarea interna a cazurilor in care exista suspiciuni privind incercari de fraudare/inselaciune, dupa evitarea despagubirilor necuvenite;
  • (Verificarea/coordonarea activitatilor/propunerilor aferente daunelor non-auto pe care nu le regularizeaza direct, conform nivelului de competenta;)
  • Identificarea si implementarea mijloacelor de imbunatatire a metodologiilor specifice si a procedurilor aferente instrumentarii daunelor;
  • Propunerea de imbunatatiri generale privind conditiile de asigurare si/sau procedurile interne si/sau sectiunile aplicatiilor informatice;
  • Imbunatatirea relatiilor cu asiguratii si celelalte parti implicate in instrumentarea daunelor (incluzand intermediarii si furnizorii de servicii);
  • Indeplinirea altor sarcini necesare pentru buna desfasurare a activitatilor specifice (incluzand suplinirea colegilor care lipsesc temporar).

Cerinte minime:

  • Absolvent de studii universitare, de preferat aferente unui domeniu tehnic relevant (studiile post-universitare constituind un avantaj);
  • Acumularea unei experiente relevante (cu preponderenta non-auto), de minim 3 ani, in cadrul unei companii de asigurari generale ;
  • Cunoasterea tehnologiilor specifice diverselor tipuri de renovari si utilizarea facila a sistemelor informatice de evaluare a costurilor
  • Dezvoltarea dovedita a capacitatii analitice, a abilitatilor organizatorice, a talentului de bun negociator si a potentialului decizional;
  • Asimilarea de cunostinte solide privind pachetul MS Office si tendinta de invatare rapida a utilizarii unor aplicatii informatice noi;
  • Abilitati de comunicare verbala si non-verbala, capacitate de analiza, integritate, obiectivitate, amabilitate, discretie, vigilenta, etc.

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul, pentru ICDN, la adresa ioana.ionescu@signal-iduna.ro .

 


GRAWE Romania - Inspector de specialitate Subscriere in cadrul Departamentului Subscriere Auto


Cerinte:

  • Absolvent de studii superioare;
  • Experienta in domeniul asigurarilor minim 3 ani;
  • Persoana organizata, serioasa, deschisa;
  • Gandire structurata, spirit de observatie, atentie la detalii;
  • Abilitati de comunicare;
  • Dexteritate in utilizarea calculatorului si a diverselor aplicatii informatice specifice.

Responsabilitati:

  • Acordarea de suport canalelor de vanzare in procesele de ofertare si de emitere polite de asigurare auto;
  • Procesarea contractelor de asigurare in sistemele informatice;
  • Utilizarea programelor informatice pentru procesarea diverselor solicitari din partea agentilor sau colaboratorilor;
  • Operatiuni administrative specifice departamentului de subscriere asigurari auto.

Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa resurseumane@grawe.ro.


Stiri
Premiile Brokerilor de Asigurare 2023 au fost decernate seara trecuta. Vezi cine sunt castigatorii!
Excelenta in intermedierea de asigurari a fost celebrata seara trecuta in cadrul unui eveniment care a intrat deja in istoria si traditia pietei de profil Premiile Brokerilor de asigurare - PBA 2023. Peste 130 de lideri si specialisti in brokerajul de asigurari, dar si reprezentanti ai companiilor de asigurari partenere, s-au reunit in cadrul unei ceremonii speciale pentru a premia companiile si profesionistii brokerajului romanesc, care in ciuda provocarilor, obstacolelor si dificultatilor pe care le intampina an de an, continua sa faca performanta.
Tu ti-ai cerut brosura personalizata? Afla cine s-a alaturat deja campaniei in Hall of Fame!
Aproape 30 de agenti si brokeri din toata tara s-au alaturat deja, in calitate de Sustinatori, campaniei nationale de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate", solicitand brosura Ghidul Asigurarilor de Sanatate personalizata cu datele lor. Daca si tu vrei sa te alaturi proiectului, iti personalizam Ghidul cu datele tale, ca sa-l poti da clientilor tai!
Pentru dezabonare instant apasati aici. Va multumim ca sunteti alaturi de noi. Mesaj trimis catre .