Aproba plata dosarelor, conform limitei de competenta;
Raspunde de corectiudinea intocmirii calculului privind rezerva dosarelor de dauna aflate in gestiune.
Cerinte:
Studii superioare tehnice (de preferat Facultatea de Transporturi);
Experienta in domeniul daunelor auto - minimum 2 ani;
Cunoasterea legislatiei si a reglementarilor in vigoare in domeniul asigurarilor;
Cunostinte utilizare calculator (MS Office) - nivel mediu;
Cunoasterea aplicatiilor informatice (Audatex, DAT) reprezinta un avantaj;
Abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
Capacitate de analiza si sinteza;
Asumarea responsabilitatii, atitudine proactiva;
Capcitatea de a lucra independent si in echipa;
Atentie la detalii;
Promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
tichete de masa;
asigurare de sanatate;
reduceri la abonamente World Class;
abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Vrei sa coordonezi proiectele de inovare si digitalizare ale companiei?
Daca esti o persoana cu idei orginale, auto-motivata (self-management), capabila sa gestioneze simultan multiple proiecte crossfunctionale, te invitam sa aplici pentru pozitia de Manager Proiect in cadrul Directiei Inovare si Transformare Operationala
Cautam persoane dornice sa gandeasca "out of the box"
care sa se implice activ in proiectele companiei.
Principalele responsabilitati:
pregateste noi proiecte si coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele de business, tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati;
participa in definirea si aprobarea project plan-ului, estimand resursele necesare pentru a se asigura ca acesta este realizabil in termenul agreat;
participa activ in etapa de analiza a cerintele de business din cadrul proiectului;
asigura alocarea resurselor pentru a construi corect echipele de proiect si coordoneaza resursele externe in vederea implementarii livrabilelor;
asigura comunicarea in cadrul proiectului si catre ale departamente din companie, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul in cadrul companiei;
asigura rezolvarea problemelor aparute pe parcursul proiectului si escaladeaza in timp util situatiile catre echipa de management;
monitorizeaza in real-time obiectivele asumate in cadrul proiectului;
monitorizeaza bugetele pe proiectele alocate si propune solutii de eficientizare;
pregateste raportarile aferente proiectelor gestionate (recurent sau ad-hoc);
creeaza si mentine actualizata documentatia proiectului pentru a monitoriza statusul acestuia;
gestioneaza relatia de colaborare cu partenerii, clientii, beneficiarii si sponsorii proiectului;
face propuneri de imbunatatire a modului de lucru pentru a maximiza rezultatele obtinute;
Cerinte:
studii superioare;
experienta in domeniul financiar-bancar, servicii de consultanta IT constituie avantaj;
certificarile in management de proiect reprezinta un avantaj.
Aptitudini:
excelente abilitati de planificare, prioritizare, organizare si coordonare;
abilitati de comunicare eficienta si negociere;
capacitate de analiza si sinteza, orientare catre solutii, atentie la detalii;
organizeaza, planifica, coordoneaza si controleaza activitatea departamentului;
participa la elaborarea si implementarea strategiei companiei cu privire la produsele de asigurare (produse noi si/sau modificarea celor existente) corespunzatoare segmentului de asigurari coordonat;
elaboreaza documentatia de subscriere pentru produse noi si/sau modificarea celor existente;
elaboreaza si testeaza cerintele de implementare a produselor de asigurare (noi si/sau modificarea celor existente) in sistemele informatice si de emitere electronica a politelor de asigurare;
elaboreaza rapoarte de monitorizare periodica a portofoliului de asigurari necesare analizei si administrarii liniei de asigurari gestionate;
monitorizeaza si interpreteaza evolutia portofoliului, respectiv a indicatorilor de portofoliu de asigurari corespunzator liniei de asigurari gestionate;
acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei la subscrierea riscurilor pe linia de asigurari tehnice administrata in limita competentelor;
deasfasoara activitate comerciala directa (analizeaza solicitarile primite de la clienti/brokeri/agenti de intermediere si intocmeste/inainteaza ofertele, emite si administreaza politele de asigurare);
Cerinte minime obligatorii:
studii superioare finalizate;
experienta in domeniul asigurarilor - minimum 5 ani;
experienta in domeniul asigurarilor de Raspunderi generale si profesionale - minimum 3 ani;
cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint)/aplicatii specifice domeniului de activitate;
cunostinte limba engleza - nivel avansat/limbaj business (scris/vorbit);
cunostinte informatice privind emiterea politelor de asigurare dintr-un sistem electronic (constituie un avantaj);
Aptitudini:
abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
abilitati de comunicare si lucru in echipa multidisciplinara;
capacitatea de a urmari proiectele in paralel;
grad ridicat de autonomie, abilitate de a lua decizii;
orientarea spre obiective si rezultate, gandire antreprenoriala;
gandire analitica, spirit de observatie, creativitate;
flexibilitate la schimbari, inovatie;
integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, viteza de reactie.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
asigurare de sanatate;
reduceri la abonamente World Class;
abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Monitorizeaza proiectele de modificare a legislatiei cu impact in activitatea companiei si asigura consilierea conducerii cu privire la interpretarea dispozitiilor, precum si in ceea ce priveste modalitatea de implementare;
Acorda consultanta pe problematici specifice ariei de conformitate.
Participa la identificarea si evaluarea riscurilor de conformitate din cadrul companiei;
Cerinte:
Studii superioare, de preferat in domeniul juridic;
Experienta in domeniul juridic, audit intern si/sau control intern in industria asigurarilor si/sau a serviciilor financiar/bancare constituie un avantaj;
Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor constituie un avantaj;
Cunostinte MS Office - nivel mediu-avansat;
Cunostinte limba engleza - nivel mediu.
Aptitudini:
Abilitati de comunicare si negociere;
Capacitatea de a analiza si sintetiza, orientare catre solutii, atentie la detalii;
Integritate, autocontrol, tact, seriozitate, corectitudine.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
tichete de masa;
asigurare de sanatate;
reduceri la abonamente World Class;
abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Asigura suportul tehnic si comercial pentru toate entitatile societatii, prin analizarea solicitarilor tehnice pentru produsele de locuinta;
Adiministreaza dosarul tehnic si participa la crearea de noi produse de asigurare, modificarea / actualizarea produselor de asigurare existente ;
Efectueaza activitati de subscriere comerciala directa;
Urmareste modul de derulare a politelor de locuinta aflate in administrarea departamentului (incasare rate la termene scadente, emitere acte aditionale, emitere deconturi de prima, verificare facturi/borderouri transmise de intermediari);
Urmareste, implementeaza si testeaza produsele de asigurare facultative si obligatorii de locuinte, procesele si fluxurile de subscriere in aplicatiile informatice ;
Eficientizeaza, optimizeaza si monitorizeaza activitatea de suport sucursale.
Cerinte:
Studii superioare;
Experienta in domeniul subscrierii asigurarilor non-auto si in asistenta tehnica suport entitati de vanzare - minimum 3 ani;
Cunostinte privind legislatia si reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor;
Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
Cunostinte utilizare MS Office, in special Excel (formule, grafice) - nivel mediu;
Abilitati de comunicare si negociere;
Capacitate de analiza si organizare, atentie la detalii;
Capacitatea de gestionare si finalizare a sarcinilor multiple;
Orientare spre rezultate, creativitate in domeniul tehnic;
participa la elaborarea documentatiei de subscriere pentru produse noi si/sau modificarea celor existente;
participa la crearea de produse noi de asigurare sau modificarea celor existente pe linia de asigurari tehnice administrata;
participa la elaborarea si testarea cerintele de implementare a produselor de asigurare (noi si/sau modificarea celor existente) in sistemele informatice;
participa la monitorizarea si interpretarea evolutiei portofoliului, respectiv a indicatorilor de portofoliu de asigurari corespunzator liniei de asigurari gestionate.
acorda asistenta tehnica si comerciala entitatilor companiei la subscrierea riscurilor pe linia de asigurari administrata in limita competentelor;
desfasoara activitate comerciala directa (analizeaza solicitarile primite de la clienti / brokeri / agenti de intermediere si intocmeste / inainteaza ofertele, emite si administreaza politele de asigurare).
Cerinte:
studii superioare;
certificare in domeniul distributiei in asigurari;
experienta in domeniul asigurarilor de raspunderi generale si profesionale corespunzatoare segmentului de microintreprinderi - minimum 3 ani;
cunostinte avansate de utilizare PC (Word, Excel, PowerPoint) / aplicatii specifice domeniului de activitate;
cunostinte limba engleza - nivel avansat / nivel business;
cunostinte informatice privind emiterea politelor de asigurare dintr-un sistem electronic constituie un avantaj.
Aptitudini:
abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
abilitati de comunicare si lucru in echipa multidisciplinara;
grad ridicat de autonomie, abilitate de a lua decizii;
orientare spre obiective si rezultate, gandire antreprenoriala;
gandire analitica, spirit de observatie, creativitate;
flexibilitate la schimbari, inovatie;
integritate, initiativa, autocontrol, seriozitate, tact, viteza de reactie.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
tichete de masa;
asigurare de sanatate;
reduceri la abonamente World Class;
abonament Bookster.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Premiile Brokerilor de Asigurare 2023 au fost decernate seara trecuta. Vezi cine sunt castigatorii!
Excelenta in intermedierea de asigurari a fost celebrata seara trecuta in cadrul unui eveniment care a intrat deja in istoria si traditia pietei de profil Premiile Brokerilor de asigurare - PBA 2023. Peste 130 de lideri si specialisti in brokerajul de asigurari, dar si reprezentanti ai companiilor de asigurari partenere, s-au reunit in cadrul unei ceremonii speciale pentru a premia companiile si profesionistii brokerajului romanesc, care in ciuda provocarilor, obstacolelor si dificultatilor pe care le intampina an de an, continua sa faca performanta.
Tu ti-ai cerut brosura personalizata? Afla cine s-a alaturat deja campaniei in Hall of Fame!
Aproape 30 de agenti si brokeri din toata tara s-au alaturat deja, in calitate de Sustinatori, campaniei nationale de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate", solicitand brosura Ghidul Asigurarilor de Sanatate personalizata cu datele lor. Daca si tu vrei sa te alaturi proiectului, iti personalizam Ghidul cu datele tale, ca sa-l poti da clientilor tai!
Pentru dezabonareinstant apasati aici. Va multumim ca sunteti alaturi de noi.
Mesaj trimis catre .