Dorim sa ne marim echipa si cautam persoane asemenea noua: cu experienta, cu valori, cu simtul umorului si cu dorinta mare de a reusi.
Post: Director Agentie
Localitatile: Bucuresti, Iasi, Constanta.
Cerinte:
studii superioare;
certificat de calificare profesionala pentru distributia de asigurari in vigoare;
experienta in piata de asigurari de minim 5 ani;
abilitati de planificare si organizare, comunicare si relationare interpersonala;
experienta in constituire si coordonare retea de asistenti in brokeraj;
experienta in constituire si gestionare bugete;
spirit antreprenorial;
orientare catre obtinere de rezultate.
Oferim:
venituri atractive corelate cu rezultatele;
beneficii suplimentare;
un mediu de lucru placut;
conditii avantajoase de a calatori;
posibilitatea de a dezvolta o cariera de succes.
Daca doresti sa ne cunoastem, te rog sa ne transmiti un CV la adresa:
office@fabricadeasigurari.ro. Te vom contacta pentru a ne cunoaste si a detalia conditiile optime pentru o colaborare.
Regiunea Sud-Vest – 1 post (preferabil judetul Dolj)
Regiunea Transilvania – 1 post (preferabil judetul Cluj)
Regiunea Est – 1 post (preferabil judetul Iasi)
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
acorda suport unitatilor teritoriale Asirom, pentru regiunea de vanzari alocata, in derularea activitatii de ofertare si subscriere, analizeaza si aproba pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice) incheierea de asigurari pentru liniile de business corporate non-motor (bunuri si ingineresti, raspunderi civile, garantii, Cargo, CMR), potrivit competentelor stabilite, normelor de subscriere si legislatiei in vigoare;
desfasoara activitatea de subscriere a riscurilor pentru liniile alocate, in conditii de prudenta si profesionalism;
indeplineste atributiile cu respectarea dispozitiilor legislative, a normelor si regulamentelor interne, cu observarea respectarii permanente a drepturilor consumatorilor consacrate de legislatia specifica domeniului asigurarilor si a dispozitiilor normative privind protectia datelor cu caracter personal, in colaborare cu DPO.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
detine experienta in asigurari generale non-auto (subscriere sau coordonare retele vanzari) – min. 3 ani;
experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
disponibilitate pentru deplasari in regiunea coordonata;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze – nivel mediu;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) – nivel mediu;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari de bunuri si ingineresti, potrivit competentelor stabilite;
analizeaza si inainteaza spre aprobarea managerilor ierarhici incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate, formuland un punct de vedere tehnic si comercial;
colaboreaza cu Departamentul Reasigurari pentru identificarea solutiilor in cazul riscurilor ce necesita acceptari si plasamente in reasigurare, daca este cazul;
urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
elaboreaza propuneri, in urma analizei de portofoliu, privind modificari de conditii de asigurare, ghiduri de subscriere, tarife de prime, in vederea cresterii rentabilitatii pe produs;
gestioneaza eficient portofoliul de asigurari, identifica si propune de solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia, cu realizarea indicatorilor aprobati de companie;
colaboreaza la implementarea produselor de asigurare in sistemele electronice Asirom;
se asigura ca procedurile si fluxul de lucru se conformeaza reglementarilor interne si externe;
ofera suport si consiliere echipei de training in interpretarea normelor si conditiilor in scopul livrarii de training-uri pe produs;
sustine sesiuni de training de produs pentru departamentele de vanzari, dupa caz.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
detine experienta in subscriere asigurari generale non-auto – min. 5 ani;
experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului (IDD) – constituie avantaj;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) – nivel mediu;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
dezvoltarea de tarife, analize si rapoarte utilizand software actuarial specializat (Emblem, Radar, R) pentru asigurarile generale;
elaborarea de rapoarte necesare monitorizarii portofoliului de asigurari generale;
asigurarea de suport tehnic altor departamente in vederea implementarii tarifelor;
modelarea parametrilor modelului partial intern (PIM) si implicarea activa in modelarea cerintei de capital pentru riscul de subscriere asigurari generale.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta; Master in domeniul actuarial reprezinta un avantaj;
experienta 1-3 ani in domeniul asigurarilor;
cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office;
cunostinte avansate de utilizare SQL / R / Emblem / Radar sau alt software specific activitatii reprezinta un avantaj;
cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
comunicare interpersonala, lucru in echipa si cooperare, initiativa, receptivitate la nou;
inteligenta, capacitate de analiza si sinteza, serizitate, corectitudine;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Individual employment contract for an indefinite period, full time.
Work from Home option available.
Main Responsabilities:
Support of the Reinsurance Departments Activities;
Activities related to the Reinsurance Renewals and Management of Reinsurance Treaties;
Support in the search for facultative reinsurance cover for business;
Reporting Activities within the Company and with Group and relevant Stakeholders.
Specific Requirements:
Economics or Business banchelor's degree, actuarial/ mathematics/ master’s degree is a plus;
Fundamental Accounting skills required;
Underwriting/ Actuarial or Reinsurance experience is a plus, however interest in this interesting area is required;
Enthusiasm and professionalism in approaching and fulfilling the tasks;
strong communication skills, both written and oral with professional level of English language;
PC Knowledge (MS Office) – advanced level required, SQL knowledge is a plus;
Interest in joining an energetic team of professionals in an important insurance business related field;
Results orientation and focus on achieving goals;
Special analysis and synthesis skills, attention to detail;
Planning and organizing.
Asirom’s Offer:
Becoming of team member of one of the strongest insurance companies in Romania and becoming part of the market leader in CEE with the Headquarter based in Vienna, Austria;
Asirom is a leading company and empowers and grows talents;
Motivational salary package corresponding to responsibilities and position;
Benefits according to internal rules;
Development of new skills and support in capitalizing on strength via learning platform, via group events, expert panels, internal and external seminars;
Competitive, dynamic and professional work environment.
Please let us know if you or anyone you consider suitable is interested and apply at
recrutare@asirom.ro.
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
verifica documentatia necesara emiterii contractelor de intermediere si actelor aditionale aferente, cu respectarea prevederilor legale, politicilor si procedurilor specifice in vigoare;
emite si administreaza contractele de intermediere, atat in format letric, cat si in sistemele informatice Asirom, cu respectarea prevederilor legale, politicilor si procedurilor specifice in vigoare;
intretine structura de intermediari in cadrul structurii de vanzari, in sistemele informatice ale companiei: introduce/actualizeaza informatii despre intermediari, activeaza/dezactiveaza conturi de intermediari in baza solicitarilor si aprobarilor, conform procedurilor in vigoare;
efectueaza raportari privind activarea/reziliera intermediarilor catre structurile abilitate (RIS/ISF);
efectueaza verificari in vederea constituirii/eliberarii garantiei materiale si transmite informatii departamentelor abilitate;
efectueaza transferul de portofoliu in aplicatiile Asirom;
transmite spre actualizare comisioanele conform grilei standard;
modifica in sistemele informatice comisioanele negociate conform normelor si procedurilor in vigoare;
intocmeste si transmite adeverinte la solicitarea intermediarilor Asirom;
intocmeste si transmite catre agentii/superiori rapoarte specifice activitatii in termenele stabilite;
solutioneaza cererile, reclamatiile si adresele conform procedurilor/normelor interne in vigoare;
efectueaza, potivit procedurilor si normelor interne in vigoare activitati de indexare si pastrare a documentelor aferente contractelor de intermediere si activitatii specific.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
experienta in asigurari – minim 2 ani;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
cursuri de specializare in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj;
bune cunostinte utilizare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);
cunostinte de limba engleza;
abilitati de relationare si comunicare;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
abilitati de organizare si atentie la detalii;
initiativa, atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
verifica zilnic in aplicatiile Asirom depunerea primelor de asigurare incasate de catre brokerii centralizati in conturile colectoare Asirom/conturile dedicate intermediarilor, precum si primele virate de catre clientii brokerilor centralizati;
inregistreaza cu operativitate date pe tranzactiile din sistemul informatic dedicat, aferente brokerilor centralizati (depuneri brokeri centralizati si depuneri ale clientilor brokerilor centralizati), in vederea clarificarii acestora;
monitorizeaza si efectueaza corectia erorilor de clarificare constatate in urma verificarilor interne privind depunerile brokerilor centralizati/clientilor brokerilor centralizati;
genereaza borderouri in aplicatiile Asirom in baza raportului centralizator primit de la broker si a transmiterii acestuia catre Asirom/pentru politele platite de clientii brokerilor;
genereaza borderouri in aplicatiile Asirom in baza depunerilor clientilor brokerilor centralizati;
informeaza brokerul, cu privire la eventualele diferente de prima intre valoarea raportata si valoarea depusa, solicitand, daca este cazul, clarificarea erorilor;
reconciliaza cu brokerul centralizat comisionul datorat acestuia in baza raportului descarcat din aplicatiile Asirom;
identifica erorile de comision, le solutioneaza sau le transmite spre solutionare;
valideaza, in aplicatiile Asirom, decontul de comision;
intocmeste referatul de plata, propune spre plata factura de comision, insotita de documentatia aferenta;
verifica in aplicatiile Asirom raportul de incasari si informeaza brokerul in cazul in care figureaza cu incasari neimborderate;
identifica si aloca sumele nedistribuite in aplicatiile Asirom, in colaborare cu brokerul, unitatea teritoriala Asirom, alte departamente, in functie de caz;
eticheteaza si inregistreaza in aplicatia IT de Registratura facturile emise de brokeri si agenti de asigurare PJ;
transmite spre arhivare facturile emise de brokeri si agenti de asigurare PJ;
raspunde la solicitarile primite din partea intermediarilor cu privire la alocarea primelor aferente brokerilor centralizati, clarificari comisioane, calcul comisioane, etc;
verifica si intocmeste referat in vederea restituirii sumelor neclarificate catre brokerii centralizati, conform normelor si procedurilor interne in vigoare;
verifica si raspunde solicitarilor aferente confirmarilor de sold;
intocmeste si transmite brokerilor rapoartele solicitate privind primele de asigurare, comisioane, scadentare, etc.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
experienta in asigurari – min. 2 ani;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
cursuri de specializare in domeniul asigurarilor reprezinta un avantaj;
bune cunostinte utilizare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);
cunostinte de limba engleza, nivel mediu;
abilitati de relationare si comunicare;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
abilitati de organizare si atentie la detalii;
initiativa, atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Contract de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
instrumentarea dosarelor de dauna referitor la asigurarile de viata, accidente si asigurari de calatorii in strainatate;
intocmirea rapoartelor privind activitatea de daune, conform dispozitiilor primite de la superiorul ierarhic;
intocmirea arhivei cuprinzand lucrari emise de Departamentul Daune Asigurari de Viata;
intocmirea si solutionarea dosarelor de dauna in urma producerii unui eveniment asigurat pentru asigurarile de viata, accidente si asigurari de calatorii in strainatate.
Cerinte:
studii superioare finalizate cu diploma de Licenta, preferabil in specializare economica;
bune cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
experienta min. 3 ani in domeniul asigurarilor;
experienta 2 ani in pozitii similare constituie avantaj;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza, sinteza si atentie la detalii;
bune cunostinte MS Office;
cunoasterea limbii engleze, nivel mediu;
atentie la detalii;
abilitati de planificare si organizare;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata si timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
mentinerea, dezvoltarea si consolidarea relatiilor cu partenerii externi;
administrarea, gestionarea si derularea protocoalelor de colaborare, parteneriatelor;
coordonarea brokerilor corporate pentru formele de asigurare Non-Auto si nu numai;
activitati speci?ce: ofertare si emitere de polite, gestionare si monitorizare portofoliu de asigurari, oferire de suport partenerilor si clientilor, intocmire de deconturi, intocmire si veri?care de borderouri, furnizare de rapoarte speci?ce (scadentare, comisioane, etc.), corespondenta, si altele;
participa la realizarea obiectivelor prevazute in strategia departamentului/ echipei.
Cerinte:
studii superioare;
cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului de activitate (certificare IDD;
experienta in asigurari – minim 5 ani;
experienta in subscrierea liniilor de asigurari de bunuri, raspunderi civile, etc., reprezinta un avantaj;
cunostinte operare INSIS reprezinta un avantaj;
bune cunostinte utilizare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);
cunostinte de limba engleza, nivel avansat, reprezinta un avantaj;
integritate si etica;
initiativa, atitudine proactiva;
abilitati de relationare si comunicare;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
acorda suport operational pe linia de back - office pentru administrarea, gestionarea si monitorizeaza conventiile de colaborare incheiate cu societatile de leasing/alti parteneri;
se ocupa de registratura interna conform procedurilor specifice – transmitere polite emise manual sau electronic, acte aditionale, alte documente – catre Departamentul Operatiuni in vederea operarii in sistemele informatice Asirom si a arhivarii acestora;
monitorizeaza portofoliul de polite emise manual in cadrul echipei, in vederea operarii in sistemele Asirom specifice;
monitorizeaza inspectiile de risc efectuate de partenerii gestionati in cadrul echipei pentru politele emise manual, in vederea operarii in sistemele Asirom specifice;
intocmeste deconturi, verifica creante, se ocupa de rezolvarea cererilor privind anularea politelor, restituri de prime, etc. conform procedurilor specifice;
furnizeaza rapoarte specifice catre parteneri (scadentare, comisioane, etc.) si catre superiori (rata daunei, analize punctuale, etc.), corespondenta, alte activitati specifice.
participa la realizarea obiectivelor prevazute in strategia departamentului/ echipei.
Cerinte:
studii medii finalizate cu diploma de Bacalaureat;
experienta in pozitii similare min. 1 an constituie avantaj;
bune cunostinte de utilizare PC: MS Office (Word, Excel);
abilitati de relationare si comunicare;
deschidere catre schimbare si orientare catre rezultate;
concentrare pe atingerea obiectivelor, focusare pe solutii;
responsabilitate si contributie personala la succesul afacerii;
capacitate de prioritizare a activitatilor;
capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
integritate si etica, initiativa si atitudine proactiva.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
dezvolta permanent echipa de agenti coordonata, din punct de vedere numeric/calitativ, prin recrutare si dezvoltare;
dezvolta portofoliul de asigurari atat prin implicarea membrilor echipei, cat si prin dezvoltarea portofoliului propriu de asigurari;
raspunde de activitatea de vanzari, promovand produsele si serviciile oferite de Asirom, in concordanta cu strategia de vanzari a companiei, atat prin echipa de agenti coordonata, cat si direct;
organizeaza, coordoneaza, monitorizeaza, evalueaza si este responsabil de activitatea de vanzari si rezultatele echipei de agenti coordonata.
Cerinte:
studii superioare/medii;
cursuri de pregatire profesionala specifice, necesare ocuparii unei pozitii implicata direct in distributie de asigurari;
experienta in activitatea de vanzare asigurari – minim 1 an;
detinerea unei pozitii de coordonare echipa vanzari pentru cel putin 1 an prezinta un avantaj;
cunostinte de legislatie in domeniul asigurarilor;
cunostinte privind caracteristicile produselor de asigurari de viata/generale;
bune cunostinte operare PC (pachetul MS Office);
abilitati de planificare si organizare, de comunicare si relationare interpersonala;
abilitati de negociere si prezentare;
abilitati de coordonare echipa;
orientare catre obtinere de rezultate;
orientare catre client;
integritate si etica;
spirit antreprenorial;
atitudine pozitiva: incredere in sine, proactivitate, tenacitate, perseverenta; ambitie si optimism;
tinuta (mod de prezentare);
permis de conducere categoria B – constituie avantaj.
Oferta Asirom:
sistem de remunerare competitiv, in functie de performanta personala si de rezultatele echipei;
posibilitati de promovare si dezvoltare in cadrul companiei;
suport pentru instruire si dezvoltare continue;
mediu de dezvoltare competitiv, dinamic si profesionist.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail
recrutare@asirom.ro.
Suntem un proiect nou al unui fond de investitii din Lituania cu vasta experienta in consultanta de business.
Telul nostru este sa construim primul asistent digital ce poate acoperi nevoile clientilor, persoane fizice, in ceea ce priveste serviciile de asigurare, furnizare gaze si electricitate precum si servicii de telecom si internet.
Ne ajutam clientii sa inteleaga mai bine riscurile la care sunt expusi pentru a face cea mai buna alegere pentru ei din punct de vedere al pretului si al acoperirilor
Site-ul sherlook.ro este operational, oferind deja servicii de asigurare RCA, travel, precum si servicii de telecom. Am primit suport din partea brokerului de asigurare cu care lucram, dar acum a venit momentul in care avem nevoie de echipa proprie pentru gestiunea comenzilor si a portofoliului de clienti.
Ce cautam?
Denumirea postului: Account manager insurance
Detalii despre postul:
Pozitie full time
Loc de munca hibrid - home & office
Birou in Bucuresti zona centrala
Descrierea functiei:
Coordonarea activitatii de subscriere cu mentiunea ca in prima etapa, pana la completarea echipei de asigurare, necesita o implicare directa si in aria executiva (gestiunea portofoliului de clienti si a intregii problematici specifice asigurarilor).
Atributii si responsabilitati:
Desfasurarea activitatii de suport pentru clientii companiei in vedere emiterii politelor de asigurare, a verificarii si corectarii acestora;
Imbunatatirea permanenta a procentului de conversie din vizitator in client prin suport telefonic pentru cei interesati. Aici este nevoie de o abordare proactiva de suport si contact cu ajutorul unui serviciu call center a potentialilor clienti (fara target de vanzari);
Vizeaza si se implica permanent in serviciul de customer-care
Gestioneaza relatia comerciala si tehnica cu brokerul de asigurare;
Gestioneaza relatiei comerciale cu actualii clienti;
Tine legatura cu clientii pe parcursul derularii contractului de asigurare, asista clientul in procesul de achizitie online a politei de asigurare;
Gestioneaza relatiile cu asiguratii din portofoliu si se asigura de respectarea principiilor/valorilor companiei atat in ceea ce priveste relatia cu clientii, cat si cu angajatii.
Experienta necesara:
Certificare ISF
Bacalaureat (ideal studii superioare);
Cunostinte bune de operare calculator;
Experienta anterioara in folosirea softurilor specifice- 24broker si/sau SIMBA constituie un avantaj;
Cunostinte de limba engleza - nivel mediu (scris si vorbit).
Elaborezi concepte de produs si procese pentru Retail si IMM;
Elaborezi cerintele de business si specificatiile tehnice de produs (referitoare la aplicatiile electronice/ specificatiile web pentru implementarea produselor si a tarifele de prima) ;
Colaborezi cu echipa de implementare a unui proiect pentru identificarea celor mai bune solutii;
Coordonezi testarea modificarilor in sistemele de lucru precum si implementarea finala;
Elaborezi conditiile de asigurare (generale si speciale), normele metodologice de subscriere, manualele de utilizare a aplicatiilor pentru produsele de asigurari generale pentru Retail si IMM si materialele necesare comunicarii modificarilor;
Aprobi sau modifici conditiile de preluare in asigurare;
Monitorizezi ciclul de viata al produselor de asigurari generale pentru Retail si IMM precum si evolutia portofoliului aferent;
Monitorizezi gradul de realizare a indicatorilor vs. planificat pe portofoliul de asigurari generale pentru Retail si IMM;
Identifici cauzele deviatiilor si propui masurile de implementat in cazul in care apar aceste deviatii.
Ce asteptam de la tine:
Studii superioare;
Limba engleza - nivel mediu / avansat;
Cunostinte avansate Microsoft Office;
Abilitati de comunicare si relationare, abilitati de negociere, gandire analitica, orientare spre rezultate, atentie la detalii, spirit organizatoric si abilitati de planificare si sinteza a informatiilor;
Experienta in asigurari generale: min. 1 an;
Constituie un avantaj experinta in proiecte de dezvoltare produse sau aplicatii.
Ce iti oferim:
Oportunitatea de a lucra intr-o companie solida pe piata din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului Allianz;
Un model de lucru hibrid si un program flexibil;
Oportunitati de cariera si de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale;
Asigurare de sanatate si de viata, si posibilitatea de a adera la fondurile de pensii facultative
Tichete de masa si tichete cadou;
Prime de vacanta, de sarbatori si aniversare in functie de vechimea in companie;
Oferte si servicii atactive: reduceri la politele de asigurare Allianz-Tiriac, 7Card, abonament Bookster etc.
*Informatii privind protectia datelor si drepturile pe care le ai in ceea ce priveste datele tale personale sunt disponibile pe www.allianztiriac.ro in sectiunea Cariere - Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - candidati, pe care te invitam sa o consulti.
Actualizeaza baza de date conform procedurilor de evidenta a activitatii specifice si corespunzator stabilirii rezultatelor, in vederea redactarii raportarilor periodice;
Participa la activitatile de estimare a rezervelor tehnice (rezerva de prime, rezerva de daune, alte rezerve);
Pregateste si intocmeste situatii specifice activitatii actuariale (lunare, trimestriale si anuale);
Asigura suport in furnizarea informatiilor necesare evaluarii riscului de subscriere si de catastrofa conform regimului Solvency II;
Participa la analize de profitabilitate la nivel de produse, acoperiri, factori de tarif;
Stabileste presupuneri economice si non-economice in vederea testarii profitabilitatii la nivel de produs si acoperiri;
Ofera suport in procesul de stabilire a scenariilor de impact si a indicatorilor de profitabilitate in legatura directa cu aceste scenarii.
Cerintele postului:
Studii superioare (Matematica/Statistica/Informatica/Automatica/ASE Cibernetica);
Masterat Tehnici Actuariale - finalizat;
Experienta in actuariat - minimum 3 ani;
Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
Utilizare PC (Excel, Access, SQL, Word, PowerPoint) - nivel mediu/avansat;
Capacitate de analiza si sinteza;
Gandire analitica si acuratete in gandire, atentie la detalii;
Lucru in echipa si cooperare;
Respectarea termenelor limita.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
Zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
Tichete de masa;
Asigurare de sanatate;
Reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
Abonament Bookster.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune
Work
from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari de bunuri si ingineresti, potrivit competentelor stabilite;
analizeaza si inainteaza spre aprobarea managerilor ierarhici incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate, formuland un punct de vedere tehnic si comercial;
colaboreaza cu Departamentul Reasigurari pentru identificarea solutiilor in cazul riscurilor ce necesita acceptari si plasamente in reasigurare, daca este cazul;
urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
elaboreaza propuneri, in urma analizei de portofoliu, privind modificari de conditii de asigurare, ghiduri de subscriere, tarife de prime, in vederea cresterii rentabilitatii pe produs;
gestioneaza eficient portofoliul de asigurari, identifica si propune de solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia, cu realizarea indicatorilor aprobati de companie;
colaboreaza la implementarea produselor de asigurare in sistemele electronice Asirom;
se asigura ca procedurile si fluxul de lucru se conformeaza reglementarilor interne si externe;
ofera suport si consiliere echipei de training in interpretarea normelor si conditiilor in scopul livrarii de training-uri pe produs;
sustine sesiuni de training de produs pentru departamentele de vanzari, dupa caz.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
detine experienta in subscriere asigurari generale non-auto - min. 5 ani;
experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului (IDD) - constituie avantaj;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) - nivel mediu;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.
Regiunea Sud-Vest - 1 post (preferabil judetul Dolj)
Regiunea Transilvania - 1 post (preferabil judetul Cluj)
Regiunea Est - 1 post
(preferabil judetul Iasi)
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
acorda suport unitatilor teritoriale Asirom, pentru regiunea de vanzari alocata, in derularea activitatii de ofertare si subscriere, analizeaza si aproba pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice) incheierea de asigurari pentru liniile de business corporate non-motor (bunuri si ingineresti, raspunderi civile, garantii, Cargo, CMR), potrivit competentelor stabilite, normelor de subscriere si legislatiei in vigoare;
desfasoara activitatea de subscriere a riscurilor pentru liniile alocate, in conditii de prudenta si profesionalism;
indeplineste atributiile cu respectarea dispozitiilor legislative, a normelor si regulamentelor interne, cu observarea respectarii permanente a drepturilor consumatorilor consacrate de legislatia specifica domeniului asigurarilor si a dispozitiilor normative privind protectia datelor cu caracter personal, in colaborare cu DPO.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
detine experienta in asigurari generale non-auto (subscriere sau coordonare retele vanzari) - min. 3 ani;
experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
disponibilitate pentru deplasari in regiunea coordonata;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) - nivel mediu;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Dacateregasestiin cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro .
Dorim sa ne marim echipa si cautam persoane asemenea noua: cu experienta, cu valori, cu simtul umorului si cu dorinta mare de a reusi.
Post: Director Agentie
Localitatile: Brasov, Cluj Napoca, Timisoara.
Cerinte:
studii superioare;
certificat de calificare profesionala pentru distributia de asigurari in vigoare;
experienta in piata de asigurari de minim 5 ani;
abilitati de planificare si organizare, comunicare si relationare interpersonala;
experienta in constituire si coordonare retea de asistenti in brokeraj;
experienta in constituire si gestionare bugete;
spirit antreprenorial;
orientare catre obtinere de rezultate.
Oferim:
venituri atractive corelate cu rezultatele;
beneficii suplimentare;
un mediu de lucru placut;
conditii avantajoase de a calatori;
posibilitatea de a dezvolta o cariera de succes.
Daca doresti sa ne cunoastem, te rog sa ne transmiti un CV la adresa:
office@fabricadeasigurari.ro. Te vom contacta pentru a ne cunoaste si a detalia conditiile optime pentru o colaborare.
Esti pasionat de project management , procesele de digitalizare si ai experienta de cel putin 3 ani in managementul proiectelor? Vino in echipa noastra!
Descrierea jobului:
Elaboreaza planul proiectului (incluzand scopul, obiectivele si termenul de livrare a proiectului, estimarea resurselor, atribuirea responsabilitatilor), planifica si detaliaza structura de lucru;
Colaboreaza cu partile interesate si prezinta planul de proiect spre aprobare conducerii;
Conduce activitatile proiectului astfel incat sa se asigure cu privire la progresele facute in timpul stabilit, costuri si la atingerea obiectivelor de calitate si gestioneaza colaborarea dintre partile interesate pastrand obiectivitatea si independenta;
Monitorizeaza, identifica si rezolva problemele aparute in cadrul cu echipei de proiect;
Responsabil pentru mentinerea urmaririi continue a proiectelor, pentru furnizarea in timp util a rapoartelor de status si a progreselor preconizate sau a potentialelor riscurilor pentru sponsori si/sau conducere;
Asigura alinierea proiectului la politicile, procedurile si instructiunile companiei;
Revizuieste proiectul astfel incat sa indeplineasca cerintele sau nevoile rezultate din evolutia business-ului;
Coordoneaza sedintele de proiect, editeaza si distribuie minutele sedintelor;
Se asigura ca documentele aferente proiectului sunt complete si depozitate corespunzator;
Gestioneaza bugetul alocat proiectului;
Coordoneaza echipa de proiect prin oferirea de instructiuni precise la distribuirea sarcinilor, cu scopul de a obtine performanta maxima
Candidatul ideal:
Cel putin 3 ani experienta in coordonarea de proiecte sau in pozitia de consultant;
Sudii superioare finalizate;
Microsoft office Excel- avansat;
Cunostinte extinse si experienta in utilizarea instrumentelor si metodologiei Managementului de Proiect;
Limba engleza - fluent, scris si vorbit;
Dorinta de a invata si abilitatea de a fi la curent cu schimbarile proceselor conform evolutiei afacerii;
Capacitatea de a mentine o perspectiva de ansamblu, desi lucreaza in detaliu;
Excelente abilitati de analiza;
Excelente abilitati de comunicare si interactiune cu persoanele de la toate nivelele;
Excelente abilitati de organizare si gestionare a timpului;
Abilitatea de a colabora cu diverse echipe de lucru;
Capacitatea de a lucra fara monitorizare atenta, bazandu-se pe obiective si finalizare sarcinilor;
Suntem o companie care are un portofoliu majoritar de clienti corporate.
Telul nostru este sa ne ajutam clientii sa inteleaga mai bine riscurile la care sunt expusi intr-o lume aflata in permanenta schimbare si sa ii consiliem in alegerea solutiilor potrivite de protectie a afacerii lor prin actiuni ce pun accentul pe ONESTITATE, INCREDERE, RESPECT si PROFESIONALISM.
Ne asiguram ca livram servicii de calitate printr-o echipa de profesionisti bine motivata care isi dezvolta permanent cunostintele profesionale intr-un cadru de siguranta si respect.
Ne preocupa asigurarea unui climat de lucru foarte bun pentru angajatii nostri.
Ce cautam?
Denumirea postului : Junior Broker
Descrierea functiei
Desfasoara o activitate pentru mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti (fara target de vanzari);
Vizeaza permanent interesele clientilor;
Actioneaza pentru realizarea bugetului de venituri al companiei.
Atributii si responsabilitati
Gestioneaza protofoliul de clienti existenti;
Tine legatura cu clientii pe parcursul derularii contractului de asigurare, asista clientul la daune impreuna cu departamentul de daune al brokerului;
Gestioneaza relatiile cu asiguratii din portofoliu si se asigura de respectarea principiilor/valorilor companiei atat in ceea ce priveste relatia cu clientii, cat si cu angajatii.
Experienta necesara:
Bacalaureat (ideal studii superioare) ;
Cunostinte bune de operare calculator;
Experienta anterioara in asigurari constituie un avantaj;
"Ai aflat, ai de castigat" - un nou proiect APPA dedicat consumatorilor
Educatia financiara se construieste pas cu pas, iar fiecare efort desfasurat in directia potrivita trebuie sustinut. In acest context, APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor adauga campaniilor pe care le desfasoara in fiecare an un nou instrument de educatie financiara, lansand proiectul "Ai aflat, ai de castigat".
Stefan STAVROSITU este noul Presedinte al Directoratului BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
Stefan STAVROSITU a fost desemnat Presedinte al Directoratului BCR Asigurari de Viata VIG, mandatul acestuia fiind aprobat in cadrul sedintei de ieri a Autoritatii de Supraveghere Financiara.
Cine asigura romanii de aproape trei decenii?
Echipa INTER Broker a sarbatorit vineri, 3 februarie a.c., 28 de ani de activitate in domeniu alaturi de liderii principalilor jucatori din companiile de asigurari sub deviza "Asiguram Romania". In atmosfera distinsa a salonului "Le Diplomate" din cadrul InterContinental Athenee Palace Hotel au fost recompensati cu diplome si premii cei mai valorosi membri ai echipei pentru rezultatele deosebite ale anului trecut. De asemenea, au fost premiati si asiguratorii, si partenerii de afaceri.
LIVE: XPRIMM Time for Business: Provocari 2023. Principalele declaratii!
La Hotelul Marshal din Bucuresti are loc prima dezbatere majora a anului organizata de XPRIMM in acest an: XPRIMM Time for Business: Provocari 2023. Profesionisti de top din industria asigurarilor din Romania s-au reunit, ca la inceputul fiecarui an, pentru a lua pulsul asigurarilor romanesti.
Pentru dezabonareinstant apasati aici. Va multumim ca sunteti alaturi de noi.
Mesaj trimis catre .