De aproape 25 de ani, XPRIMM Job aduce cele mai noi job-uri in asigurari
De 1.000 de ori XPRIMM Job
XPRIMM Job – cel mai longeviv si mai eficient instrument de recrutare in domeniul asigurarilor – a ajuns la 1.000 de editii. Acest numar nu ar insemna la fel de mult daca nu ar fi atat de puternic legat de altele:
Mii de anunturi de job promovate
Sute de specialisti in asigurari si pensii private care ”si-au gasit locul” cu ajutorul XPRIMM Job
O mare retea de business creata in jurul acestui newsletter asteptat de multi cu sufletul la gura.
Cine mai angajeaza? Ce pozitii sunt disponibile? Care mai este dinamica in piata de munca din asigurari?
La toate aceste intrebari raspunde de aproape 25 de ani XPRIMM Job. Nu a fost un produs XPRIMM de la inceput, dar a fost cerut de piata foarte curand. Daca exista un loc in care informatiile dinspre si despre piata de asigurari se strang, acela cu siguranta este – de aproape un sfert de secol – XPRIMM.
Continuam si suntem aici sa va ajutam cand vreti sa va mariti echipa sau cand vreti sa va schimbati jobul in asigurari. Va multumim ca ne pozitionati ca prima voastra sursa de informare de 1.000 de editii. Asta ne face tot mai performanti!
Elaborezi concepte de produs si procese pentru Retail si IMM;
Elaborezi cerintele de business si specificatiile tehnice de produs (referitoare la aplicatiile electronice/ specificatiile web pentru implementarea produselor si a tarifele de prima) ;
Colaborezi cu echipa de implementare a unui proiect pentru identificarea celor mai bune solutii;
Coordonezi testarea modificarilor in sistemele de lucru precum si implementarea finala;
Elaborezi conditiile de asigurare (generale si speciale), normele metodologice de subscriere, manualele de utilizare a aplicatiilor pentru produsele de asigurari generale pentru Retail si IMM si materialele necesare comunicarii modificarilor;
Aprobi sau modifici conditiile de preluare in asigurare;
Monitorizezi ciclul de viata al produselor de asigurari generale pentru Retail si IMM precum si evolutia portofoliului aferent;
Monitorizezi gradul de realizare a indicatorilor vs. planificat pe portofoliul de asigurari generale pentru Retail si IMM;
Identifici cauzele deviatiilor si propui masurile de implementat in cazul in care apar aceste deviatii.
Ce asteptam de la tine:
Studii superioare;
Limba engleza - nivel mediu / avansat;
Cunostinte avansate Microsoft Office;
Abilitati de comunicare si relationare, abilitati de negociere, gandire analitica, orientare spre rezultate, atentie la detalii, spirit organizatoric si abilitati de planificare si sinteza a informatiilor;
Experienta in asigurari generale: min. 1 an;
Constituie un avantaj experinta in proiecte de dezvoltare produse sau aplicatii.
Ce iti oferim:
Oportunitatea de a lucra intr-o companie solida pe piata din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului Allianz;
Un model de lucru hibrid si un program flexibil;
Oportunitati de cariera si de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale;
Asigurare de sanatate si de viata, si posibilitatea de a adera la fondurile de pensii facultative
Tichete de masa si tichete cadou;
Prime de vacanta, de sarbatori si aniversare in functie de vechimea in companie;
Oferte si servicii atactive: reduceri la politele de asigurare Allianz-Tiriac, 7Card, abonament Bookster etc.
*Informatii privind protectia datelor si drepturile pe care le ai in ceea ce priveste datele tale personale sunt disponibile pe www.allianztiriac.ro in sectiunea Cariere - Notificare privind prelucrarea datelor cu caracter personal - candidati, pe care te invitam sa o consulti.
Actualizeaza baza de date conform procedurilor de evidenta a activitatii specifice si corespunzator stabilirii rezultatelor, in vederea redactarii raportarilor periodice;
Participa la activitatile de estimare a rezervelor tehnice (rezerva de prime, rezerva de daune, alte rezerve);
Pregateste si intocmeste situatii specifice activitatii actuariale (lunare, trimestriale si anuale);
Asigura suport in furnizarea informatiilor necesare evaluarii riscului de subscriere si de catastrofa conform regimului Solvency II;
Participa la analize de profitabilitate la nivel de produse, acoperiri, factori de tarif;
Stabileste presupuneri economice si non-economice in vederea testarii profitabilitatii la nivel de produs si acoperiri;
Ofera suport in procesul de stabilire a scenariilor de impact si a indicatorilor de profitabilitate in legatura directa cu aceste scenarii.
Cerintele postului:
Studii superioare (Matematica/Statistica/Informatica/Automatica/ASE Cibernetica);
Masterat Tehnici Actuariale - finalizat;
Experienta in actuariat - minimum 3 ani;
Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
Utilizare PC (Excel, Access, SQL, Word, PowerPoint) - nivel mediu/avansat;
Capacitate de analiza si sinteza;
Gandire analitica si acuratete in gandire, atentie la detalii;
Lucru in echipa si cooperare;
Respectarea termenelor limita.
Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala si cea privata, prin:
Zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
Tichete de masa;
Asigurare de sanatate;
Reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;
Abonament Bookster.
OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurari din Romania. Prezenta pe piata de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuala, peste 1200 de angajati, o retea teritoriala de peste 120 de locatii la nivel national si ofera peste 100 de produse din toate categoriile de asigurari generale. Compania beneficiaza de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piata asigurarilor din Europa Centrala si de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.
In procesul de recrutare, OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA colecteaza date cu caracter personal.
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune
Work
from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari de bunuri si ingineresti, potrivit competentelor stabilite;
analizeaza si inainteaza spre aprobarea managerilor ierarhici incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate, formuland un punct de vedere tehnic si comercial;
colaboreaza cu Departamentul Reasigurari pentru identificarea solutiilor in cazul riscurilor ce necesita acceptari si plasamente in reasigurare, daca este cazul;
urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
elaboreaza propuneri, in urma analizei de portofoliu, privind modificari de conditii de asigurare, ghiduri de subscriere, tarife de prime, in vederea cresterii rentabilitatii pe produs;
gestioneaza eficient portofoliul de asigurari, identifica si propune de solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia, cu realizarea indicatorilor aprobati de companie;
colaboreaza la implementarea produselor de asigurare in sistemele electronice Asirom;
se asigura ca procedurile si fluxul de lucru se conformeaza reglementarilor interne si externe;
ofera suport si consiliere echipei de training in interpretarea normelor si conditiilor in scopul livrarii de training-uri pe produs;
sustine sesiuni de training de produs pentru departamentele de vanzari, dupa caz.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
detine experienta in subscriere asigurari generale non-auto - min. 5 ani;
experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului (IDD) - constituie avantaj;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) - nivel mediu;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.
Regiunea Sud-Vest - 1 post (preferabil judetul Dolj)
Regiunea Transilvania - 1 post (preferabil judetul Cluj)
Regiunea Est - 1 post
(preferabil judetul Iasi)
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
acorda suport unitatilor teritoriale Asirom, pentru regiunea de vanzari alocata, in derularea activitatii de ofertare si subscriere, analizeaza si aproba pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice) incheierea de asigurari pentru liniile de business corporate non-motor (bunuri si ingineresti, raspunderi civile, garantii, Cargo, CMR), potrivit competentelor stabilite, normelor de subscriere si legislatiei in vigoare;
desfasoara activitatea de subscriere a riscurilor pentru liniile alocate, in conditii de prudenta si profesionalism;
indeplineste atributiile cu respectarea dispozitiilor legislative, a normelor si regulamentelor interne, cu observarea respectarii permanente a drepturilor consumatorilor consacrate de legislatia specifica domeniului asigurarilor si a dispozitiilor normative privind protectia datelor cu caracter personal, in colaborare cu DPO.
Cerinte:
studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
detine experienta in asigurari generale non-auto (subscriere sau coordonare retele vanzari) - min. 3 ani;
experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
disponibilitate pentru deplasari in regiunea coordonata;
cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
planificare si organizare;
cunoasterea limbii engleze - nivel mediu;
cunostinte MS Office (Excel, Power Point) - nivel mediu;
initiativa si atitudine proactiva;
integritate si etica.
Dacateregasestiin cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro .
Dorim sa ne marim echipa si cautam persoane asemenea noua: cu experienta, cu valori, cu simtul umorului si cu dorinta mare de a reusi.
Post: Director Agentie
Localitatile: Brasov, Cluj Napoca, Timisoara.
Cerinte:
studii superioare;
certificat de calificare profesionala pentru distributia de asigurari in vigoare;
experienta in piata de asigurari de minim 5 ani;
abilitati de planificare si organizare, comunicare si relationare interpersonala;
experienta in constituire si coordonare retea de asistenti in brokeraj;
experienta in constituire si gestionare bugete;
spirit antreprenorial;
orientare catre obtinere de rezultate.
Oferim:
venituri atractive corelate cu rezultatele;
beneficii suplimentare;
un mediu de lucru placut;
conditii avantajoase de a calatori;
posibilitatea de a dezvolta o cariera de succes.
Daca doresti sa ne cunoastem, te rog sa ne transmiti un CV la adresa:
office@fabricadeasigurari.ro. Te vom contacta pentru a ne cunoaste si a detalia conditiile optime pentru o colaborare.
Esti pasionat de project management , procesele de digitalizare si ai experienta de cel putin 3 ani in managementul proiectelor? Vino in echipa noastra!
Descrierea jobului:
Elaboreaza planul proiectului (incluzand scopul, obiectivele si termenul de livrare a proiectului, estimarea resurselor, atribuirea responsabilitatilor), planifica si detaliaza structura de lucru;
Colaboreaza cu partile interesate si prezinta planul de proiect spre aprobare conducerii;
Conduce activitatile proiectului astfel incat sa se asigure cu privire la progresele facute in timpul stabilit, costuri si la atingerea obiectivelor de calitate si gestioneaza colaborarea dintre partile interesate pastrand obiectivitatea si independenta;
Monitorizeaza, identifica si rezolva problemele aparute in cadrul cu echipei de proiect;
Responsabil pentru mentinerea urmaririi continue a proiectelor, pentru furnizarea in timp util a rapoartelor de status si a progreselor preconizate sau a potentialelor riscurilor pentru sponsori si/sau conducere;
Asigura alinierea proiectului la politicile, procedurile si instructiunile companiei;
Revizuieste proiectul astfel incat sa indeplineasca cerintele sau nevoile rezultate din evolutia business-ului;
Coordoneaza sedintele de proiect, editeaza si distribuie minutele sedintelor;
Se asigura ca documentele aferente proiectului sunt complete si depozitate corespunzator;
Gestioneaza bugetul alocat proiectului;
Coordoneaza echipa de proiect prin oferirea de instructiuni precise la distribuirea sarcinilor, cu scopul de a obtine performanta maxima
Candidatul ideal:
Cel putin 3 ani experienta in coordonarea de proiecte sau in pozitia de consultant;
Sudii superioare finalizate;
Microsoft office Excel- avansat;
Cunostinte extinse si experienta in utilizarea instrumentelor si metodologiei Managementului de Proiect;
Limba engleza - fluent, scris si vorbit;
Dorinta de a invata si abilitatea de a fi la curent cu schimbarile proceselor conform evolutiei afacerii;
Capacitatea de a mentine o perspectiva de ansamblu, desi lucreaza in detaliu;
Excelente abilitati de analiza;
Excelente abilitati de comunicare si interactiune cu persoanele de la toate nivelele;
Excelente abilitati de organizare si gestionare a timpului;
Abilitatea de a colabora cu diverse echipe de lucru;
Capacitatea de a lucra fara monitorizare atenta, bazandu-se pe obiective si finalizare sarcinilor;
Suntem o companie care are un portofoliu majoritar de clienti corporate.
Telul nostru este sa ne ajutam clientii sa inteleaga mai bine riscurile la care sunt expusi intr-o lume aflata in permanenta schimbare si sa ii consiliem in alegerea solutiilor potrivite de protectie a afacerii lor prin actiuni ce pun accentul pe ONESTITATE, INCREDERE, RESPECT si PROFESIONALISM.
Ne asiguram ca livram servicii de calitate printr-o echipa de profesionisti bine motivata care isi dezvolta permanent cunostintele profesionale intr-un cadru de siguranta si respect.
Ne preocupa asigurarea unui climat de lucru foarte bun pentru angajatii nostri.
Ce cautam?
Denumirea postului : Junior Broker
Descrierea functiei
Desfasoara o activitate pentru mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti (fara target de vanzari);
Vizeaza permanent interesele clientilor;
Actioneaza pentru realizarea bugetului de venituri al companiei.
Atributii si responsabilitati
Gestioneaza protofoliul de clienti existenti;
Tine legatura cu clientii pe parcursul derularii contractului de asigurare, asista clientul la daune impreuna cu departamentul de daune al brokerului;
Gestioneaza relatiile cu asiguratii din portofoliu si se asigura de respectarea principiilor/valorilor companiei atat in ceea ce priveste relatia cu clientii, cat si cu angajatii.
Experienta necesara:
Bacalaureat (ideal studii superioare) ;
Cunostinte bune de operare calculator;
Experienta anterioara in asigurari constituie un avantaj;