1asig.ro
1asig.ro
Nicoleta RADU: Desi ne confruntam ...

Nicoleta RADU: Desi ne confruntam cu pandemia, nu trebuie neglijate celelalte pericole

5 min. / 1.540 cuvinte
"Dupa orice criza, gradul de constientizare al populatiei creste, cum este si normal, iar noi suntem optimisti ca va continua sa se majoreze", a declarat Nicoleta RADU, CEO, PAID Romania, pentru Publicatiile XPRIMM.

"Evolutia asigurarilor obligatorii de locuinte nu a fost atat de mare, tinand cont ca riscurile la care sunt supusi oamenii se manifesta in continuare; oamenii se confrunta cu situatii dificile. A fost unul dintre cele mai dificile sezoane de inundatii din ultimii ani. Noi ne asteptam la o crestere de cel putin 5%, dar nu a fost asa. In continuare, 4 din 5 locuinte nu sunt asigurate impotriva dezastrelor. Ne confruntam cu pandemia, dar nu trebuie neglijate nici celelalte pericole, de aceea oricare dintre campaniile pe care le putem derula sunt binevenite" a declarant Nicoleta RADU in cadrul emisiunii XPRIMM Time for Business "2020 - Un moment de relansare a pietei asigurarilor?".

Cu acest prilej, Nicoleta RADU saluta campania de informare derulata de UNSAR (Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania) ANTIGHINION, dezvaluindu-ne ca si PAID Romania pregateste o campanie de informare a populatiei referitor la aceasta situatie.

Conform Nicoletei RADU, in aceasta perioada, marcata de pandemia COVID-19, PAID Romania lucreaza la dezvoltarea vanzarii online, dar cu toate aceastea, factorul determinant care va ajuta la cresterea pietei asigurarilor este cresterea increderii in randul populatiei, informarea corecta a oamenilor despre ceea ce se intampla in asigurari. "Fiecare dintre noi facem eforturi foarte mari ca sa cresterem calitatea serviciilor, dar nu comunicam foarte bine ceea ce se intampla in interiorul industriei. Si cred ca uneori se creeaza niste mituri despe aceasta industrie, niste preconceptii pe care usor, usor, trebuie sa le demontam". Ea a amintit despre campania de informare in randul populatiei pe care o pregateste PAID Romania.

Totodata, CEO-ul PAID a vorbit despre nevoia flexibilizarii proceselor de interactiune cu clientii. "Cu cat e mai mare volumul de acte pe care il punem in fata clientilor, cu atat mai mare gradul de neincredere. Pentru produsele de baza, cel putin, dar nu numai, trebuie sa gasim acele cai pentru a ajunge cat mai usor la clientii nostri. Deci, trebuie sa avem produse din ce in ce mai simple si usor de inteles. Nu poti pentru 20 euro, care inseamna 100 lei, sa faci cercetare, sa vezi care e provenienta banilor, sa vezi unde se duc banii, sa vezi daca clientul are conexiuni, cunostinte in zona publica. E o ingreunare nepermisa a accesului la aceste produse. Si pentru asta, avem nevoie sa coagulam intreaga piata pentru a duce mesajul mai departe, iar pentru produsele de baza e nevoie de o acceasibilitate mult mai rapida."

Pozitia PAID Romania in fata pandemiei de COVID - 19, dar si in fata provocarilor generate de efectele epidemiei, este una foarte optimista. Intreaga echipa PAID Romania a putut trece instantaneu la lucrul de acasa, ajutandu-i experienta unui program flexibil, chiar cu doi ani inainte de aparitia primelor cazuri. "Din punctul meu de vedere, orice situatie, oricat ar fi de dificila, poate fi trecuta. Nimic nu poate fi de netrecut daca esti setat sa faci fata oricarei probleme", a declarat Nicoleta RADU, CEO, PAID Romania.

Mai multe declaratii gasiti in video de AICI. Pentru a urmari toate dezbaterile si interviurile, va invitam sa va abonati la canalul de YouTube al XPRIMM!

584 accesari