1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Mesajul

Mesajul "Asigura-ti locuinta!", transmis in format 3D in centrul Capitalei

Editia a X-a a campaniei nationale de informare "Luna Asigurarilor de Locuinta" a reamintit romanilor de importanta incheierii asigurarilor de locuinta, precum si de cele mai importante masuri pe care trebuie sa le ia pentru a reduce probabilitatea aparitiei diverselor riscuri.

Deoarece necesitatea protectiei prin asigurare nu dispare niciodata, ca parte a proiectului "Luna Asigurarilor de Locuinte", indemnul "Asigura-ti locuinta!" ajunge joi, 10 noiembrie a.c., in centrul Capitalei, sub forma hologramelor 3D, in una dintre cele mai aglomerate intersectii din Bucuresti: Piata Unirii.

10 promoteri cu rucsacuri cu holograme 3D se vor plimba in intersectie, intre orele 15 - 18, pentru a atrage atentia asupra necesitatii asigurarii locuintelor. Astfel, cei care traverseaza Piata Unirii vor putea urmari un film scurt in care sunt ilustrate si 5 dintre cele mai importante riscuri - incendiul, inundatiile, cutremurele, alunecarile de teren si furturile din locuinta.

Despre Luna Asigurarilor de Locuinte

Pentru al X-lea an consecutiv, campania nationala de informare "Luna Asigurarilor de Locuinte" le-a reamintit romanilor de importanta asigurarii propriei case. Astfel, pe intreaga durata a lunii octombrie, informatiile de baza despre rolul si beneficiile asigurarilor de locuinte au fost transmise alaturi de cele mai importante detalii pe care romanii trebuie sa le cunoasca despre riscurile care le ameninta casele si despre ce pot face pentru a reduce cat mai mult aparitia si efectele acestora.

Campania "Luna Asigurarilor de Locuinte" este initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si s-a desfasurat cu sprijinul PAID Romania, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania, FGA - Fondul de Garantare a Asiguratilor si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.

De asemenea, proiectul a fost realizat cu sprijinul Partenerilor EUROINS Romania, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, OMNIASIG VIG, ASIROM VIG, PRO FIDUCIARIA, GRAWE Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, GENERALI Romania, SIGNAL IDUNA Asigurari, ASITO Kapital, GARANTA Asigurari, INTER Broker, RENOMIA SRBA Insurance Broker, GLOBASIG Broker, LION Broker, STELLAR RE, FDA - Fabrica de Asigurari, CAMPION Broker, PRESTIGE Broker, DAW Management Broker, MILLENIUM Insurance Broker, HOBBIT Broker si ASIGEST Broker.

Mesajele de informare ale campaniei au fost transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro.