Intr-o piata in care asigurarile auto continua sa fie dominante, toti actorii din piata fac eforturi pentru a creste gradul de informare a romanilor cu privire la politele care le pot proteja lucrurile care sunt, cu adevarat, esentiale, asa cum sunt asigurarile de locuinte.
"Din pacate, pentru multi romani, masina este mai importanta. Acest lucru arata ca piata din Romania nu este inca suficient dezvoltata si educata. Fara masina se poate trai, dar, fara un acoperis, nu. Mai mult decat atat, cu toate ca riscul seismic este ridicat in Romania, clientii constientizeaza acest risc abia dupa producerea lui", explica Marius LASLO, Director Executiv, DESTINE Broker de Asigurare.
Pentru ca popularitatea asigurarilor de locuinte sa creasca, este nevoie de " educatie in scoli, de emisiuni la TV si radio, dar nu numai, prin care sa fie expuse riscurile la care cetatenii nostri sunt expusi", considera Marius LASLO. Cu alte cuvinte, pentru ca romanii sa inteleaga cu adevarat ce impact poate avea un astfel de eveniment asupra propriilor case, " este necesara prezentarea potentialelor riscuri, cu exemple (care sunt din plin) care sa ilustreze concret urmarile producerii acestor riscuri", este de parere Directorul Executiv DESTINE Broker.
Din pacate, nu doar lipsa de informare este o problema atunci cand vorbim de gradul scazut de acoperire. Situatia economica si cresterea preturilor au impact puternic asupra achizitionarii politelor.
"Este foarte posibil sa asistam la renuntarea la asigurari. Situatia economica si inflatia au o mare influenta asupra deciziei de cumparare a asigurarilor. Renuntarea la asigurare este prima optiune in acest caz si optarea pentru cheltuielile de prima necesitate. Se simte deja o reducere a numarului de polite emise", afirma Marius LASLO.
In acest context, campaniile de informare, asa cum este "Luna Asigurarilor de Locuinte", raman mai importante ca niciodata. DESTINE Broker sustine proiectul in calitate de Partener.
Despre proiect
Campania "Luna Asigurarilor de Locuinte" este initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se desfasoara cu sprijinul UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania, si UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania.
Partenerii campaniei sunt GENERALI Romania, BRD Asigurari Generale, ALLIANZ - TIRIAC Asigurari, OMNIASIG VIG, tbi Bank, DESTINE Broker, GRAWE Romania, PAID Romania, GROUPAMA Asigurari, SIGNAL IDUNA Asigurari, PROFIDUCIARIA, MaxyGo Broker, CAMPION Broker, GARANTA Asigurari, ASIGEST Broker, STELLAR Re, ASITO Kapital, Fabrica de Asigurari, DAW Management, Consultant AA, HOBBIT Broker si OTTO Broker.
Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ si ziuaveche.ro.