12 videoclipuri cu informatii despre sanatate si un stil de viata sanatos, 1 chatbot gata oricand sa raspunda la intrebarile de baza despre asigurarile de sanatate, 1 spot radio, 4 concursuri online, aproape 60 de agenti si brokeri care s-au alaturat demersului, mii de accesari ale site-ului, dar si mesaje care au ajuns la 1 milion de romani din intreaga tara - acestea sunt doar cateva cifre care descriu, pe scurt, campania nationala de educatie financiara si de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate".
Avand ca obiectiv principal sa schimbe comportamentul romanilor din unul pasiv in unul pro-activ, atat in ceea ce priveste incheierea de asigurari de sanatate, cat si un stil de viata sanatos, campania nationala de educatie financiara si de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate" s-a desfasurat in perioada 1 februarie - 7 martie a.c. si a beneficiat de sprijinul unora dintre cele mai importante asociatii si companii din asigurari si brokeraj.
Filmulete online, infografice sau message cards, dar si concursuri si date culese pe o pagina web dedicata - acestea au fost doar cateva dintre formele in care informatiile de baza despre sanatate au fost distribuite digital. Cu acest prilej, 1 milion de romani au aflat mai multe despre cum pot avea un stil de viata mai sanatos, dar si cum functioneaza asigurarile de sanatate si ce beneficii pot avea aceste produse pentru ei.
Pe intreaga durata a campaniei, mini-seria Pastila de Sanatate a adus, in format video animat, atat informatii generale de tip "Stiati ca" si sfaturi utile pentru un stil de viata sanatos, cat si detaliile de baza pe care fiecare roman ar trebui sa le stie despre asigurarile de sanatate. Pe durata campaniei, filmuletele din serie au strans 166.000 de vizualizari.Cele 12 videoclipuri pot fi urmarite aici.
Chatbot-ul Inimila, care a fost alaturi de romani 24 de ore din 24, gata oricand sa raspunda celor mai frecvente intrebari pe care le-ar putea avea acestia despre asigurarile de sanatate, a fost accesat de aproape 3.000 de ori pe durata campaniei.Cele mai multe accesariau fost facute de pe dispozitive mobile.In medie, utilizatorii au petrecut 1 minut si 14 secunde interactionand cu acesta.
Aproape 2.400 de romani au raspuns provocarilor lansate prin intermediul celor 4 concursuri desfasurate in cadrul campaniei. Fie ca si-au pus imaginatia la bataie, fie ca si-au testat optimismul, acestia au aflat lucruri noi despre sanatate intr-un mod interactiv.
De asemenea, aproape 60 de agenti si brokeri din intreaga tara au raspuns invitatiei si au devenit Sustinatori ai demersului, dupa cum demonstreaza si harta care reuneste localitatile unde acestia pot fi gasiti:
Despre Luna Asigurarilor de Sanatate
Campania de educatie financiara si de informare Luna Asigurarilor de Sanatate a fost initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si s-a desfasurat cu sprijinul UNSAR.
Partenerii proiectului au fost: ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, METROPOLITAN Life, EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, SIGNAL IDUNA, MERCER MARSH Benefits, PRO Fiduciaria, GrECo Romania, FUNK Broker, RENOMIA SRBA Insurance Broker, CAMPION Broker, DAW Management Broker, INTER Broker, AON Broker, GLOBASIG Broker, Fabrica de Asigurari si HOBBIT Broker.
Partenerii media ai proiectului au fost RFI Romania, Asiguropedia, Revista BIZ si Ziua Veche.
Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook totuldespreasigurari.ro, pe totuldespreasigurari.ro, dar si pe Instagram/totuldespreasigurari.
"Luna Asigurarilor de Sanatate": 1 milion de romani au aflat mai multe despre cum pot proteja sanatatea lor si a celor dragi
Din aceeasi categorie
Cele mai citite