1asig.ro
1asig.ro

Lemonade a intrat pe piata americana a asigurarilor pentru animalele de companie

5 min. / 1.540 cuvinte
Lemonade, una dintre cele mai cunoscute companii InsurTech din SUA si din lumea intreaga, a intrat pe piata asigurarilor pentru animalele de companie din SUA, lansand ieri, 15 iulie, prima asigurare in acest sens, arata Insurance Times.

PROMO


Astfel, dupa ce, in 2016, Lemonade isi facea aparitia in piata cu o asigurare pentru proprietarii de locuinte si chiriasi, la 4 ani distanta, compania face un nou pas. Lemonade crede ca piata americana de asigurari pentru animalele de companie va continua sa se dezvolte, avand in vedere ca azi este cotata la cateva zeci de miliarde de dolari.

In februarie 2020, Daniel SCHREIBER - CEO & Co-Founder, Lemonade -, spunea ca 70% dintre clientii Lemonade sunt si proprietari de animale de companie, insa, cu toate acestea, doar 1-2% din animalele de companie din SUA sunt asigurate. Pe de alta parte, ABI (the Association of British Insurers - Asociatia Asiguratorilor din Marea Britanie) subliniaza ca, in Marea Britanie, lucrurile stau diferit: 4,8 milioane de animale de companie sunt asigurate (2,8 milioane de caini, 1,3 milioane de pisici si 700.000 de animale care au fost clasificate drept "altele").

Inapoi in SUA, "parintii" animalelor de companie, asa cum ii descrie Lemonade pe proprietarii de animale de companie, au acces la noua polita Lemonade in 33 de state din SUA. Prima de asigurare pentru noua polita Lemonade incepe de la 12 dolari/luna, in functie de acoperirile alese, iar compania a decis sa ofere o reducere de 10% la aceasta prima pentru proprietarii sau chiriasii de locuinte care au o deja o asigurare la Lemonade. Sursa citata sustine ca asigurarea pentru animalele de companie conceputa de Lemonade e valabila doar pentru caini si pisici, celelalte animale fiind excluse.

"Abordarea unica a Lemonade asupra asigurarii de sanatate pentru animalele de companie e una usoara si rapida, spre deosebire de altele. Printre altele, aceasta asigurare include despagubirea in doar cateva secunde, accesul la ingrijire preventiva pentru animalele de companie, oferirea frecventa de recomandari pentru sanatate si wellbeing, precum si sustinerea organizatiilor non-profit de profil. Putine companii de asigurari ofera aceste servicii, insa nici una dintre ele nu le ofera pe toate", a declarat Daniel SCHREIBER - CEO & Co-Founder, Lemonade.

"Conceperea de la zero a unei asigurari de sanatate pentru animalele de companie a fost o calatorie care a trecut prin etape precum design, experienta consumatorului si empatie. In calitate de parinti de animale de companie, cum suntem si noi, am descoperit ca multe optiuni lipseau, asa ca am conceput de la zero un produs de asigurare pentru caini si pisici. Este o asigurare concisa si usor de inteles, centrata chiar pe experienta animalului de companie cu parintele sau. Suntem incantati ca am realizat o asigurare atat de accesibila", a punctat si Shai WININGER - Chief Operating Officer & Co-Founder, Lemonade.

Asigurarea conceputa de Lemonade acopere diverse tipuri de analize si investigatii, precum si proceduri de ingrijire in ambulatoriu, ingrijire de specialitate si interventii de urgenta. Polita acopera si tratamentul prescris de medicul veterinar. De asemenea, proprietarii animalelor de companie au acces si la un pachet extra pentru accidente si boala, care ofera o acoperire mai ampla decat cea impotriva accidentelor rutiere si a otravirilor sau diverselor afectiuni medicale.

Lemonade Pet Insurance propune si un pachet optional de wellness, care ajuta proprietarii animalelor de companie sa faca economii in urma unor pasi de rutina, cum ar fi verificarea fizica anuala, diverse teste si pana la trei vaccinuri pentru animalele de companie. Totodata, pachetul wellness le ofera proprietarilor si acces la un chat de consultanta medicala de specialitate, precum si sfaturi cu ajutorul catora animalele de companie sa duca un trai sanatos.

Nu in ultimul rand, Fortune arata ca, in 2019, americanii au investit 75 de miliarde de dolari in animalele lor de companie, iar piata continua sa se dezvolte. Insurance Times subliniaza ca decizia Lemonade de a intra pe piata asigurarilor pentru animalele de companie din SUA a fost una inspirata, iar acest lucru se observa cu usurinta si din faptul ca valoarea companiei a atins, la inceputul acestei luni, pragul de 3 miliarde de dolari, de la 1,6 miliarde.

322 accesari
Sondaj

Locuinta ta este protejata prin asigurare?

- Da, obligatorie si facultativa
- Da, doar obligatorie
- Nu


PROMO