In urma unui studiu comandat de LIFE IS HARD, lider in solutii de digitalizare pentru afaceri, platforma de brokeraj in asigurari 24Broker a inregistrat un scor foarte ridicat al loialitatii utilizatorilor (NPS) din categoria sa, respectiv 49%. Studiul releva faptul ca peste jumatate dintre utilizatorii platformei (54%) – consultanti in asigurari – considera 24Broker cea mai performanta platforma din Romania, precizeaza compania intr-un comunicat de presa transmis portalului 1asig.ro.
Potrivit studiului, doua treimi dintre utilizatori ar recomanda platforma 24Broker altor consultanti pentru gestionarea activitatii in domeniul intermedierilor in asigurari. Caracteristicile platformei care au primit cea mai mare apreciere din partea utilizatorilor sunt: securitatea datelor (93%), gestionarea formularelor (91%), suportul oferit de echipa de customer service (82%). De asemenea, peste jumatate (54%) considera ca 24Broker este superioara fata de celelalte platforme de brokeraj disponibile in Romania.
Indicele NPS (Net Promoter Score) este utilizat de peste 20 de ani in intreaga lume pentru a masura nivelul de loialitate a utilizatorilor sau clientilor si pentru a prezice tendintele in dezvoltarea companiilor. In urma sondajului realizat de firma Cult Research pe un esantion reprezentativ de 1.200 utilizatori ai platformei, 24Broker a inregistrat un scor NPS de 49%, un record pentru categoria SaaS (software as a service), conform celor mai importante agentii de masurare
„Rezultatele studiului confirma importanta investitiilor LIFE IS HARD in extinderea platformei 24Broker. Multumim consultantilor pentru incredere si loialitate. Filozofia noastra centrata pe client, bazata pe doua decenii de expertiza, sprijina consultantii in optimizarea eficientei operationale prin automatizarea sarcinilor de rutina. Ne concentram pe activitati orientate spre valoare pentru a accelera cresterea afacerii, in timp ce ramanem dedicati misiunii noastre de a le oferi utilizatorilor timp pentru ceea ce conteaza cu adevarat", spune Mihai BARABAS, CTO, LIFE is HARD.
Noi functionalitati si produse disponibile in platforma 24Broker
Pana in prezent, in platforma 24Broker au fost dezvoltate peste 25 de module noi, adaugate functionalitatilor de baza, care vin in intampinarea nevoilor celor 11.000 de utilizatori care acceseaza zilnic platforma. 24Broker anunta, de asemenea, largirea portofoliului de produse si companii de asigurare, o mutare menita sa sprijine consultantii de asigurare in oferirea de solutii personalizate si competitive clientilor lor. Printre cele mai recente dezvoltari se numara:
- Un comparator intuitiv de asigurari de calatorie, oferind rapid cotatii multiple cu interfata simpla si informatii minime
- Emiterea automata a politelor RCA
- Implementarea produsului Groupama Alexa, Asigurare pentru Locuinta, ofera o experienta familiara consultantilor, simplificand emiterea politelor si reducand timpul de formare. Disponibil de saptamana aceasta ca proiect pilot la 3 brokeri.
- Produse specifice destinate transportatorilor Pheonix ROT, Pheonix CRM si Pheonix Calatori, ofera consultantilor solutii personalizate pentru riscurile industriei transporturilor.
- Doua ridere RCA noi de la asiguratorul Hellas
- Colaborarea cu un nou asigurator, Colonnade extinde portofoliul de produse cu Asigurarea de Calatorie, atragand astfel noi segmente de clienti si marind potentialul de vanzari.
Pana la finalul anului precedent, prin 24Broker s-au emis si gestionat cca 6 milioane de polite de asigurare. Platforma, utilizata de 100 de brokeri si integrata cu toti asiguratorii majori, sustine peste 11.000 de utilizatori si ofera acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.
LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie romaneasca de software listata la BVB, piata AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO.
Compania are 20 ani de activitate, iar in 2020 a intrat in proces de dezvoltare accelerata prin achizitii si fuziuni care i-au crescut semnificativ rezultatele financiare si pozitia pe piata. Astfel, LIFE IS HARD a integrat fondul de comert al companiilor Active Power Solutions (APS) respectiv TreeComm, ambele distribuitori de telecomunicatii B2B, a preluat 40% din actionariatul Performia Finance (servicii financiare), respectiv 100% din Innobyte Solutions (e-Commerce) (companie antreprenoriala de servicii de asistenta de urgenta pentru evenimente neprevazute). In 2022, compania a fondat LIH Ventures, un brat de inovare pentru insurance si domenii conexe prin care isi propune sa sustina investitii in startup-uri cu potential de scalare regionala.
LIFE IS HARD (LIH) este un furnizor de solutii de digitalizare care ajuta companiile sa isi optimizeze si sa isi transforme procesele prin tehnologie avansata. Cu un angajament puternic fata de inovare si excelenta, LIH continua sa fie un partener de incredere pentru companiile din diverse industrii. Compania este structurata in trei divizii principale: Tomorrow, dedicata industriei asigurarilor; Engine, axata pe digitalizarea companiilor mici si mijlocii si a sectorului public; si Intention, care exploreaza noi initiative in domeniul sanatatii si viitorul digital.
24Broker este un cea mai avansata solutie de brokeraj in asigurari, lansata de LIFE IS HARD in urma cu 20 de ani. Platforma, utilizata de aproape 100 de brokeri si integrata cu toti asiguratorii majori, sustine peste 11.000 de utilizatori si ofera acces la mai mult de 130 de produse de asigurare.
Cu un scor NPS de 49%, semnificativ peste media industriei, platforma 24Broker a fost desemnata cea mai performanta platforma de Insurtech din Romania. Aceasta recunoastere se datoreaza atat securitatii exemplare a datelor, cat si excelentei asistentei oferite de echipa de customer service LIFE IS HARD.