1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
LIFE IS HARD vizeaza o cifra de ...

LIFE IS HARD vizeaza o cifra de afaceri de 25 mil. lei pentru 2022 si pregateste achizitia unei noi companii de tehnologie

LIFE IS HARD | Work Soft (LIH), companie de tehnologie listata la BVB, piata AeRO, si important furnizor de solutii de digitalizare pentru Brokerii de asigurare din Romania, anunta obiectivele financiare pentru 2022. Astfel, cifra de afaceri estimata depaseste 25 milioane de lei, cu 20% crestere fata de anul precedent, iar profitul net previzionat are o crestere de 11% fata de 2021, adica 3,9 milioane de lei la finele anului in curs.

Tot pentru 2022 compania si-a propus sa atinga o valoare bursiera de 100 milioane lei, fata de 64 milioane lei - capitalizarea inregistrata la finalul lui 2021.

Pentru a atinge cifrele previzionate, LIFE IS HARD va continua demersul de achizitii de companii cu competente complementare pe zona de tehnologie, dupa ce anul trecut a preluat 100% din partile sociale Innobyte Solutions, companie din eCommerce, respectiv fondurile de comert ale companiilor APS si TreeComm - ambii jucatori pe zona de servicii telco B2B.

Cel mai recent demers de consolidare este decizia de alocare a 2,8 mil. euro pentru achizitia unei noi companii de tehnologie, aprobata pe 28 aprilie 2022 in Adunarea Generala a Actionarilor LIH, demers care urmeaza a fi operationalizat de catre Consiliul de Administratie LIFE IS HARD.

"Vizam, pentru anul in curs, cresterea valorii pe care o aducem actionarilor LIFE IS HARD si ne bazam pe achizitii, respectiv pe cresterea organica generata de echipele noastre pe produsele din portofoliu - atat cele proprii, unde investim in consolidare, cat si cele ale partenerilor, unde suntem in proces de extindere. In ceea ce priveste achizitia pentru care ne pregatim, la momentul finalizarii procesului de due dilligence vom anunta numele companiei, detalii despre valoarea exacta si etapele de desfasurare a tranzactiei", mentioneaza Catalin CHIS (foto), Presedintele Consiliului de Administratie LIH.

Investitiile din 2022 includ, de asemenea, dezvoltarea unei noi versiuni 24broker - produs propriu. Prin intermediul platformei s-au subscris in 2021 prime de asigurare in valoare de 4 miliarde de lei, ceea ce reprezinta 40% din primele intermediate de brokerii de asigurare, ca si canal de distributie, si 28% din totalul pietei de asigurari. Investitia alocata pentru 24Broker este de 1 milion de euro.

Tot printre prioritatile companiei din 2022 se afla cresterea nivelului de fidelizare, respectiv retentia angajatilor, pentru care LIFE IS HARD are doua directii de actiune: operationalizarea primului program SOP (Stock Option Plan) care include toti membrii performanti ai echipei, respectiv instituirea unui fond de ajutorare a angajatilor care traverseaza perioade dificile la nivel personal si care pot accesa credite acordate de LIFE IS HARD. Astfel, fiecare angajat eligibil poate imprumuta pana la 4000 lei, cu o dobanda de 1,6%/an, valoarea totala a acestui fond ridicandu-se la 300.000 lei.

LIFE IS HARD|Work Soft, prima companie romaneasca de dezvoltare de soft listata la Bursa de Valori Bucuresti - piata AeRo - a inregistrat in 2021 o crestere cu 199% a cifrei de afaceri si un profit net de 3,5 milioane lei, cu 227% mai mare decat in 2020. Compania a derulat, in cursul anului trecut, mai multe activitati care sa ii ajute pe actionari sa isi flexibilizeze portofoliul, cea mai importanta fiind splitul de actiuni, respectiv masuri care sa aiba efecte pozitive asupra lichiditatii.