Cu toate acestea, interesul romanilor pentru asigurarile de locuinte este mai scazut comparativ cu alte tipuri de polite - cum sunt cele de pe segmentul auto. Motivele pot fi legate atat de nivelurile scazute de venit, care determina o prioritizare a cheltuielilor, cat si de perceptia riscurilor - amenintarile asupra locuintelor sunt considerate a avea un grad redus de "aparitie".
Tocmai de aceea, in cadrul editiei a VIII-a a campaniei "Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte", a fost lansata o mini-serie care urmareste sa atraga atentia asupra diverselor riscuri din locuinte, intr-un mod amuzant. Desfasurate sub titlul "Intamplari un pic exagerate si pe alocuri absurde, dar care nu sunt intru totul imposibile si ti s-ar putea intampla", video-urile prezinta scenarii exagerate, dar care ilustreaza riscuri cat se poate de reale. Primul episod poate fi deja urmarit online.
"Octombrie - Luna Asigurarilor de Locuinte" reprezinta o ampla campanie nationala de informare si educare a populatiei, avand ca scop sa atraga atentia romanilor asupra necesitatii asigurarii propriei case, cea care a devenit un adevarat scut de protectie in vremea pandemiei.
Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe http://asigurarealocuintelor.ro/ si pe pagina de Facebook Asigura-te. Sustine proiectul alaturi de noi!