Locatie: Bucuresti
Ce asteptari avem de la tine?
- Studii superioare de specialitate economice sau tehnice;
- Minimum 1 an experienta in domeniul statistica/raportare;
- Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj;
- Cunostinte foarte bune MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
- Experienta in lucrul cu baze de date, analiza si raportare Excel;
- Limbi straine - engleza: nivel avansat (citit, scris, vorbit);
- Foarte buna adaptabilitate si capacitate de reactie rapida la solicitari;
- Foarte bune capacitati de relationare;
- Abilitatea de a lucra in echipa.
Principalele responsabilitati:
- Elaboreaza rapoarte tehnice si de business pe baza informatiilor colectate din diferite sisteme informatice si baze de date ale companiei;
- Dezvolta si implementeaza scripturi, solutii de raportare, imbunatateste capabilitatile de raportare pentru a asigura automatizarea rapoartelor/proceselor;
- Dezvolta si genereaza rapoarte periodice si ad-hoc la cererea conducerii sau din proprie initiativa in scopul evidentierii tendintelor si cerintelor nou-aparute;
- Analizeaza si raporteaza indicatorii de performanta pentru portofoliul de asigurari, conform standardelor de raportare interne;
- Acorda asistenta in procese conexe sau suport catre alte departamente.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Oportunitate de a face parte dintr-o companie multinationala cu o echipa in crestere in Romania;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala reala.
Persoanele interesante sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa resurseumane@grawe.ro .