1asig.ro
1asig.ro

GlobalData: LEMONADE, bine pozitionata pentru a valorifica, post-COVID-19, asigurarile auto

5 min. / 1.540 cuvinte
Abordarea digitala de tipul value-first a LEMONADE se potriveste cu peisajul lumii post-pandemice si ofera asiguratorului oportunitatea de a valorifica industria auto, subliniaza GlobalData. Realizat de GlobalData, studiul UK Insurance Consumer Survey a constatat ca o polita mai flexibila si mai digitala de asigurare auto, precum cea pe care, probabil, LEMONADE o va oferi, este si mai relevanta post-COVID-19.

PROMO


Astfel, 69,4% dintre cei care au participat la UK Insurance Consumer Survey au declarat ca, drept urmare a pandemiei COVID-19, vor conduce, anual, mai putin. In acest context, arata GlobalData, consumatorii vor beneficia de tipul de asigurare auto pay-per-mile, pe care o ofera By Miles si Metromile, iar valorea si flexibilitatea vor deveni esentiale.

"Piata din SUA e relativ competitiva pentru asigurari auto digitale si bazate pe tehnologia telematica. In ultimii ani, companii precum Root si Metromile primesc finantari mari in acest domeniu, ceea ce face ca ambele companii sa fie Insurtech Unicorn. Cu toate acestea, piata auto din SUA, cu o valoare de 35.816 milioane de dolari ca prime brute subscrise in 2020, potrivit GlobalData, reprezinta o oportunitate cheie pentru LEMONADE", sustine Ben CAREY-EVANS - Insurance Analyst, GlobalData.

Acelasi studiu GlobalData a mai evidentiat ca doar 7% dintre consumatorii din Marea Britanie au auzit de LEMONADE. In momentul de fata, acest lucru nu reprezinta o problema, deoarece LEMONADE se axeaza, in principal, pe piata din SUA, dar, in ultimii doi ani, si-a facut foarte clare intentiile de a intra tot mai mult si in Europa (vinde deja asigurari de locuinte si bunuri in Germania, Franta si Olanda). Constientizarea marcii va fi esentiala, in conditiile in care LEMONADE pare sa provoace jucatorii consacrati din piata.

"LEMONADE aduce pe piata o gama larga de expertiza digitala si abilitati foarte solide de servicii pentru clienti. Lansarea Lemonade Car este in stadii incipiente si, desi nu a dezvaluit inca multe detalii, a promis ca va oferi valoare instant si va solutiona daunele la fel, tot instant, concentrandu-se, de asemenea, si pe vehiculele electrice. Pare o oportunitate solida de vanzari pentru LEMONADE, o companie care vinde, in primul rand, polite rapide si digitale de locuinta pentru clientii sai", a mai spus reprezentantul GlobalData.

888 accesari
Sondaj

Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?

- Institutiilor din domeniul financiar (ASF, BNR etc)
- Asociatiilor din domeniu
- Companiilor (asiguratori, banci, administratori de pensii etc)
- Scolilor
- Institutiilor statului
- Altele (va rog mentionati la rubrica de comentarii)


PROMO