1asig.ro
1asig.ro
Gheorghe GRAD: Oamenii sunt mai ...

Gheorghe GRAD: Oamenii sunt mai interesati de asigurarile de sanatate

5 min. / 1.540 cuvinte
"Oamenii sunt mai interesati de asigurarile de sanatate, in conditiile in care trecem printr-o criza medicala. In randul companiilor a crescut interesul pentru acoperirile de BI - Business Interruption, dar si EB - Employee Benefits, cu accent pentru asigurarile de grup life si evident, sanatate", a declarat, pentru Publicatiile XPRIMM, Gheorghe GRAD, Country Manager, RENOMIA SRBA Broker de Asigurare.

PROMO


Potrivit acestuia, "in prezent, Grupul RENOMIA este implicat sa identifice o solutie pentru acoperirea pierderilor financiare din cauze nonmateriale, inclusiv epidemii si pandemii si suntem increzatori ca in 2-3 luni de zile vom putea prezenta si pe piata romaneasca o astfel de oferta de asigurare".

In ceea ce priveste temerile principale ale clientilor, Gheorghe GRAD a precizat ca sunt pentru siguranta angajatilor, acolo unde este posibila continuarea activitatii, si pentru siguranta business-ului, acolo unde lucrurile sunt incerte si nu stiu cum, sub ce forma si mai ales cand se va relua activitatea, in domenii precum transporturile, HoReCa, industria de evenimente etc.

"Masurile pentru siguranta clientilor vor presupune costuri suplimentare si vom asista la un joc in ring al concurentei sub toate aspectele", a adaugat el.

Gheorghe GRAD a precizat ca RENOMIA SRBA Broker a luat masurile necesare pentru continuarea afacerii si protectia angajatilor, dar si pentru protectia si in beneficiul clientilor.

"Primele masuri luate au fost cele de igiena la locul de munca si de distantare sociala. "Work from home" pentru angajatii care folosesc transportul in comun iar pentru cei ce beneficiaza de masina de serviciu, prezenta la birou este limitata la strictul necesar astfel incat toate operatiunile sa se poata desfasura in mod fluent, fara nici o intarziere in procesarea operatiunilor. Este foarte important sa ne pastram aceasta operativitate, intrucat asta reprezinta increderea si siguranta de care atat clientul, cat si asiguratorii au nevoie in permanenta", a spus acesta.

"Dincolo de masurile de igiena si distantare de la birou, am sporit comunicarea online, prin canale video, email, telefon, platile bancare si curieratul. Toate acestea au facut ca relatia cu clientii sa functioneze fara sincope pana acum", a mai afirmat Gheorghe GRAD.

990 accesari
Sondaj

Care este riscul de care te temi cel mai mult pentru locuinta ta?

- Cutremur
- Inundatii
- Alunecari de teren
- Incendii
- Furtuna
- Furt
- Altele (va rog mentionati la rubrica de comentarii)


PROMO