1asig.ro
1asig.ro
GROUPAMA lanseaza chatbot-ul ...

GROUPAMA lanseaza chatbot-ul Amelie, un asistent virtual pentru clientii companiei

GROUPAMA Asigurari extinde modalitatile de contact si relationare cu clientii printr-un asistent virtual, disponibil permanent pe site-ul companiei. Amelie este dezvoltata pe tehnologia conversationala de la DRUID si raspunde la intrebarile clientilor sau vizitatorilor site-ului GROUPAMA, indiferent de ora sau zi.

Chatbot-ul Amelie poate oferi informatii utile despre principalele categorii de produse din portofoliul GROUPAMA - Auto, Calatorii, Proprietati si bunuri, Viata sau Sanatate. Clientii pot afla mai multe detalii despre modul in care aceste produse pot fi achizitionate, care sunt procedurile de avizare a daunelor si documentele necesare, termenele de solutionare sau detalii ce tin de asistenta de urgenta.

Informatiile sunt actualizate permanent, clientii avand optiunea de a adresa intrebari libere sau de a parcurge in mod ghidat sugestiile de subiecte oferite de Amelie. In prima saptamana de la lansare, Amelie a inregistrat peste 1000 de interactiuni.

GROUPAMA a mai dezvoltat anterior, alaturi de DRUID, si chatbot-ul intern, Ioana, creat pentru a le oferi angajatilor informatii la zi despre procesele interne, masuri specifice in contextul pandemiei de COVID-19 si alte indicatii utile.

GROUPAMA are peste 1 milion de clienti individuali si peste 80.000 de companii. GROUPAMA Asigurari este una dintre cele mai mari companii din piata si atins in 2020 un volum total al primelor brute subscrise de peste 1 miliard de lei, in scadere cu 2,3% fata de anul anterior, in conditiile in care pozitia pe RCA a fost in continuare una conservatoare. In afara RCA, cresterea este de 5,1% fata de anul precedent, cu un total al primelor brute subscrise de 943 de milioane lei. Totodata, compania raporteaza si o contributie IFRS de 10 milioane lei.