1asig.ro
1asig.ro

GROUPAMA Asigurari a decis sa acopere, in mod exceptional, riscurile asociate virusului COVID-19

5 min. / 1.540 cuvinte
GROUPAMA Asigurari anunta ca, in perioada urmatoare, va acoperi in mod exceptional riscurile asociate epidemiei de coronavirus pentru clientii actuali si cei care vor incheia Asigurare medicala integrala, Asigurare de viata si Asigurare de calatorie in strainatate.

PROMO


Decizia a fost luata in ciuda faptului ca practica standard, la nivel de industrie si valabila pe plan international, excepteaza pandemiile din contractele de asigurare. Astfel, GROUPAMA Asigurari continua sa fie alaturi de clientii sai, dovedind ca responsabilitatea si solidaritatea sunt valori care o ghideaza, chiar si in momente extrem de delicate.

"Am luat aceasta decizie contrara practicii standard, pentru ca traversam o perioada dificila, la nivelul intregii societati, si este important sa incercam sa facem tot ce tine de noi pentru a ajuta. Am luat masuri pentru prevenirea contagiunii, pentru siguranta colegilor, clientilor si a partenerilor nostri, dar am cautat solutii sa mergem si mai departe de atat si mai aproape de meseria noastra. Suntem, inainte de orice, oameni si intelegem ca acum este momentul sa ajutam, ca orice ajutor este binevenit si conteaza. Ne dorim sa putem sustine aceasta masura pana la iesirea din criza, sper sa reusim", a declarat Calin MATEI (foto), Director General Adjunct, GROUPAMA Asigurari.

Astfel, clientii care au o polita medicala integrala valabila sau care o vor incheia in perioada urmatoare pot beneficia de acoperire in situatia in care sunt spitalizati in sistemul public, din cauza infectiei cu COVID-19. Spitalizarea va putea fi acoperita si in cazul politei de viata, alaturi de decesele cauzate de infectia cu virusul COVID-19 si exonerarea de la plata primelor, ca urmare a decesului.

Orice alte evenimente incluse in asigurarile de viata, cauzate de infectia cu acest virus, nu vor fi acoperite, precum cazurile de izolare sau carantina, sub asigurarea suplimentara de incapacitate temporara de munca. In acest context, GROUPAMA Asigurari va solicita o scrisoare medicala ce contine diagnosticul si simptomele ce conduc la acordarea concediului medical si declaratie pe proprie raspundere a medicului ca asiguratul nu se afla sau nu s-a aflat in izolare sau carantina.

Clientii care au deja sau incheie asigurarea de calatorie in strainatate pot beneficia de asistenta medicala de urgenta si repatriere pentru evenimentele cauzate de diagnosticarea cu COVID-19. Aceste servicii vor fi acoperite, in limita sumei asigurate, in tarile fara alerta de calatorie sau incluse in zonele de risc galbene si, in limita a 500 euro, in tarile incluse in zonele de risc rosii, conform listei zonelor afectate, publicata de Institutul National de Sanatate Publica Romania, www.cnscbt.ro.

In cazul asigurarii suplimentare de anulare a calatoriei (Storno), vor fi acoperite situatiile de imbolnavire sau deces, ca urmare a diagnosticarii cu COVID-19 si nu vor fi acoperite cazurile de izolare sau carantina. Totusi, clientii GROUPAMA Asigurari pot beneficia de acoperirea evenimentelor cauzate de izolare sau carantina si a celor cauzate de diagnosticarea cu COVID-19, in cazul asigurarii suplimentare de intrerupere sau extindere a calatoriei, in limita sumei asigurate.

"Aceste decizii se afla in linia obiectivului GROUPAMA Asigurari de a asigura continuitate clientilor sai in situatii neprevazute. Ele se aplica evenimentelor produse incepand cu data de 11.03.2020 si raman in vigoare pana in momentul in care vor fi anuntate modificari, ca urmare a unor reevaluari interne regulate", tranmite compania.

GROUPAMA Asigurari are peste 1 milion de clienti individuali si peste 80.000 de companii.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
In lupta cu Coronavirus, asiguratorii si brokerii iau masuri fara precedent pentru protectia angajatilor si consumatorilor

5.974 accesari