GLOBASIG Broker de Asigurare-Reasigurare a inregistrat, in anul 2020, un volum al primelor intermediate de aproximativ 90 milioane de lei, mai mare cu 11% fata de anul 2019. Pentru acest an, brokerul anticipeaza o crestere de 15%.
Astfel, compania continua lunga traditie de peste 10 ani de cresteri continue. Principalele clase care au inregistrat cresteri au fost cele de asigurari de bunuri - 30%, cargo - 30%, asigurari de viata - 25%, CASCO - 16%.
"Pentru GLOBASIG, anul 2020 a fost un an destul de bun si aglomerat, in ciuda faptului ca a trebuit sa trecem printr-o serie de schimbari asupra modului de lucru, dar si asupra modului de viata. Marcat de raspandirea noului coronavirus, anul 2020 a fost un an cu incercari grele pentru toate domeniile de activitate, dar GLOBASIG Broker a reusit sa il depaseasca cu brio, mai ales datorita faptului ca am reusit sa ne adaptam rapid la noile schimbari. GLOBASIG are un business construit pe baza principiilor pe care le promovam si catre clientii nostri: prudenta si flexibilitate. Am creat programe speciale pentru partenerii nostri, prin care am venit in sprijinul acestora atat in perioada de izolare, cat si dupa. Am digitalizat toata activitatea noastra si am investit banii care, in trecut, erau alocati conferintelor si diferitelor evenimente regionale in programe complexe de perfectionare, destinate exclusiv atat dezvoltarii profesionale a partenerilor, cat si a echipei noastre", a declarat, pentru 1asig.ro, Antonio BABETI, CEO, GLOBASIG Broker.
In ceea ce priveste obiectivul pentru intreg anul 2021, GLOBASIG Broker anticipeaza o crestere a afacerilor de 15%, urmand sa depaseasca pragul de 100 milioane de lei prime intermediate.
Antonio BABETI este optimist si considera ca anul 2021 ne va introduce intr-o noua era, datorita faptului ca, in ultimul an, am fost supusi unei digitalizari in masa, dar si faptului ca a crescut atentia publicului la riscurile considerate pana acum improbabile.
"GLOBASIG inveseste foarte mult in oameni, de aceea provocarea noastra este sa venim de fiecare data cu noutati si inovatii, demne de incredere pentru partenerii si clietii nostri", a afirmat CEO-ul companiei.
"Prin programele pe care le-am lansat, dorim sa contribuim la educatia financiara a consumatorilor si sa incercam pe aceasta cale sa le aratam importanta asigurarilor in viata lor de zi cu zi, ce poate fi asociata notiunii de vaccin, care ajuta la imunizarea fiecarui asigurat impotriva evenimentelor neprevazute si neplacute care pot aparea zilnic", a adaugat el.
Si in 2021, cat si in anii urmatori, brokerul continua proiectele demarate deja, mai ales proiectul destinat celor care doresc sa inceapa o cariera in asigurari - Begin With GLOBASIG, destinat celor ce sunt fie tineri la inceput de drum, fie persoane ce doresc sa isi completeze veniturile.
"Domeniul asigurarilor nu a fost niciodata cel mai atractiv pentru tineri, mai ales din cauza lipsa educatiei financiare, dar si a informarii de calitate. De aceea, am facut ca acest program sa fie cat mai atractiv si inovativ pentru cei care doresc sa se inscrie, creandu-le un mediu foarte prietenos unde sa lucreze si sa invete totul despre asigurari", a precizat Antonio BABETI.
"Doresc sa le multumesc, pe aceasta cale, partenerilor si angajatilor GLOBASIG pentru efortul depus, dar si pentru performantele pe care le-au realizat in 2020, un an care a pus la incercare toate domeniile si in care, impreuna, am reusit sa identificam solutii astfel incat sa ne adaptam noilor cerinte economico-sociale", a mai spus CEO-ul GLOBASIG Broker.
GLOBASIG Broker: Prime intermediate de aproximativ 90 milioane de lei in 2020, in crestere cu 11%
Din aceeasi categorie
Cele mai citite