1asig.ro
1asig.ro
Este saptamana Employee Benefits ...

Este saptamana Employee Benefits in cadrul campaniei Luna Asigurarilor de Sanatate!

5 min. / 1.540 cuvinte
Saptamana 22 - 28 februarie este Saptamana Employee Benefits in cadrul campaniei nationale de educatie financiara si de informare "Luna Asigurarilor de Sanatate"! Cu acest prilej, romanii afla mai multe despre asigurarile voluntare de sanatate ca beneficiu extrasalarial.

PROMO


In acest context, cele 3 episoade ale mini-seriei Pastilei de Sanatate, lansate zilele acestea, se vor concentra atat pe subiecte legate de starea de bine in timpul programului de lucru sau la birou, cat si pe modul in care asigurarile de sanatate functioneaza ca beneficiu extrasalarial sau ce avantaje pot aduce acestea angajatilor. Din episodul lansat luni, de exemplu, afli ce este mindfulness si cum poate fi practicat acasa sau la birou.

De asemenea, pe intreaga durata a saptamanii, pe paginile de Facebook si de Instagram ale campaniei, dar si pe LinkedIN, vor fi publicate o serie de cartoane care prezinta cele mai importante detalii si statistici legate de asigurarile de sanatate ca beneficii extrasalariale.

Nu in ultimul rand, chatbot-ul Inimila este gata sa ofere oricand mai multe detalii despre acest subiect, intr-un mod interactiv. Acesta explica modul in care functioneaza aceste produse, ce avantaje au atat firmele, cat si angajatii in urma incheierii acestora, dar si cum pot angajatii sa lanseze discutii in compania lor despre oferirea unui astfel de produs.

Despre Luna Asigurarilor de Sanatate

Campania de educatie financiara si de informare Luna Asigurarilor de Sanatate este initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se desfasoara cu sprijinul UNSAR.

Partenerii proiectului sunt: ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, METROPOLITAN Life, EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, SIGNAL IDUNA, MERCER MARSH Benefits, PRO Fiduciaria, GrECo Romania, FUNK Broker, RENOMIA SRBA Insurance Broker, CAMPION Broker, DAW Management Broker, INTER Broker, AON Broker, GLOBASIG Broker, FABRICA DE ASIGURARI si HOBBIT Broker.

Partenerii media ai proiectului sunt RFI Romania, Asiguropedia, Revista BIZ si Ziua Veche.

Mai multe detalii sunt disponibile pe pagina de Facebook totuldespreasigurari.ro, pe totuldespreasigurari.ro, dar si pe Instagram/totuldespreasigurari.

1.425 accesari
Sondaj

Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?

- Institutiilor din domeniul financiar (ASF, BNR etc)
- Asociatiilor din domeniu
- Companiilor (asiguratori, banci, administratori de pensii etc)
- Scolilor
- Institutiilor statului
- Altele (va rog mentionati la rubrica de comentarii)


PROMO