1asig.ro
1asig.ro

Emirates ofera, pana la sfarsitul lunii octombrie, acoperire gratuita impotriva COVID-19 pentru toti clientii companiei

5 min. / 1.540 cuvinte
Compania aeriana Emirates ofera, pana la finele lunii octombrie, acoperire gratuita impotriva COVID-19 pentru toti pasagerii, acoperind toate cheltuielile legate de noul coronavirus, inclusiv cele medicale si/sau cele de carantina, aceasta initiativa fiind, potrivit Emirates, prima de acest gen la nivel mondial. Pasagerii pot solicita despagubiri de pana la 150.000 de euro pentru cheltuieli medicale, iar asigurarea mai ofera si 100 de euro/zi, timp de 14 zile, pentru eventuale costuri legate de carantina.

PROMO


Emirates sustine, citata de presa internationala, ca acoperirea este gratuita pentru pasageri indiferent de clasa la care zboara acestia si ca se aplica instant pentru toti cei care aleg sa zboare cu Emirates intre 23 iulie si 31 octombrie, inclusiv. Acoperirea e valabila timp de 31 de zile de la data primului zbor si se aplica si atunci cand, dupa zborul original, pasagerii aleg o alta destinatie. Din cate se pare, asigurarea acopera si costurile de inmormantare, precum si cele de repatriere.

De asemenea, compania pune la dispozitia pasagerilor un numar hotline dedicat si unul pentru WhatsApp pentru ca acestia sa depuna rapid cererea de despagubire sau sa solicite mai multe informatii cu privire la acest program de asigurare. O exceptie importanta e reprezentata de faptul ca un test COVID-19 poate fi acoperit prin asigurare numai daca a fost solicitat prin intermediul numarului dedicat pus la dispozitie de companie, altfel cheltuielile presupuse de testarea impotriva COVID-19 nu vor fi acoperite.

Sheikh Ahmed bin Saeed AL MAKTOUM - Group Chairman & Chief Executive, Emirates -, sustine ca, prin acest program, compania aeriana duce protectia impotriva noului coronavirus "la nivelul urmator". "Este o investitie din partea noastra, dar punem clientii pe primul loc si credem ca ei vor saluta aceasta initiativa. Stim ca, pe masura ce granitele din intreaga lume se redeschid treptat, oamenii isi doresc sa zboare din nou, dar cauta flexibilitate si asigurari pentru eventualitatea in care se intampla ceva neprevazut in timpul calatoriei lor", a declarat acesta.

Noul program Emirates se remarca prin faptul ca duce "la nivelul urmator" programul lansat, luna trecuta, de Lufthansa, care le-a garantat clientilor un zbor gratuit de intoarcere in cazul in care granitele se inchid din nou. In timp ce pachetul Lufthansa se concentreaza pe flexibilitatea biletelor si potentialele costuri de carantina, Emirates extinde scala si profunzimea, acoperind costurile medicale ale pasagerilor sai, ceea ce diferentiaza Emirates de competitori, spune compania aeriana.

Pe langa noua asigurare, compania aeriana a mai stabilit deja mai multe protocoale de siguranta, cum ar fi utilizarea obligatorie a mastii de protectie la bordul avionului si furnizarea de truse de igiena pentru toti pasagerii. De asemenea, Emirates solicita ca anumiti cetateni, inclusiv din anumite regiuni din SUA, sa fie testati impotriva COVID-19 inainte de imbarcare, o politica adoptata in mai multe tari.

346 accesari