1asig.ro
1asig.ro
EUROINS: In ultimul trimestru din ...

EUROINS: In ultimul trimestru din 2020 am inregistrat o scadere cu 50% a plangerilor de la persoane fizice

5 min. / 1.540 cuvinte
EUROINS Romania a anuntat ca in ultimul trimestru al anului 2020 a inregistrat o scadere cu 30% a reclamatiilor inregistrate comparativ cu inceputul anului 2020, respectiv o scadere cu 50% a plangerilor de la persoane fizice.

PROMO


Precizarile asiguratorului vin in contextul comunicatului de presa emis de ASF cu privire la plata cu intarziere a despagubirilor aferente dosarelor de dauna RCA si a sanctiunii anuntate de Autoritate.

"EUROINS Romania apreciaza si pune accentul pe relatia, satisfactia si increderea acordata de clientii si partenerii sai, care sunt vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. In 2020 am intreprins numeroase actiuni pentru a creste satisfactia clientilor nostri, iar rezultatele sunt evidente: in ultimul trimestru al anului 2020 am inregistrat o scadere cu 30% a reclamatiilor inregistrate comparativ cu inceputul anului 2020, respectiv o scadere cu 50% a plangerilor de la persoane fizice. Ne-am angajat sa lucram continuu la imbunatatirea serviciilor si suntem siguri ca in 2021 satisfactia clientilor va creste si mai mult", au declarat reprezentantii companiei.

"Din rapoartele si analizele interne, am ajuns la concluzia ca exista o concentratie extrem de mare de reclamatii care provin de la 10 service-uri auto si 10 intermediari de reclamatii. Pe parcursul anului trecut, grupurile mentionate mai sus au depus aproximativ 50% din reclamatii si, in multe cazuri, au depus mai mult de o reclamatie pentru fiecare cerere de dauna RCA", au adaugat acestia.

EUROINS Romania isi reitereaza eforturile de a scurta procesul de aprobare si rambursare a daunelor, de eliminare a birocratiei, de reducere a timpului de plata a daunelor.

"Cel mai bun exemplu prin care dovedim interesul real pentru confortul clientilor si imbunatatirea procedurilor interne este aplicatia online de deschide de dosare de dauna si de solicitare de despagubiri - disponibila la https://dauneonline.EUROINS.ro. In contextul epidemiei COVID-19, aplicatia digitala 100% este o alternativa la deplasarea catre centrele de dauna ale companiei. In plus, in ultimele luni, EUROINS Romania a dublat inclusiv capacitatea centrelor de relatii cu clientii", au afiirmat oficialii asiguratorului.

In conformitate cu strategia de scadere a expunerii pe piata RCA si de diversificare a portofoliului pentru o crestere sanatoasa si durabila pe piata romaneasca, la sfarsitul anului 2020, EUROINS Romania a implementat doua majorari succesive de capital in valoare de peste 126 de milioane de lei.

"Suntem convinsi ca toate aceste masuri vor aduce mai aproape EUROINS de misiunea de a deveni un exemplu de bune practice pentru piata romaneasca de asigurari", au mai precizat reprezentantii companiei.

EUROINS Insurance Group (EIG) AD este unul dintre cele mai mari grupuri de asigurari independente care opereaza in regiunea CEE / SEE / CSI. Compania se concentreaza pe oferirea unei game largi de produse generale, de sanatate si de asigurari de viata. Grupul are sediul central in Bulgaria si opereaza in noua tari europene si are filiale de asigurari in Bulgaria, Romania, Macedonia de Nord, Ucraina si Georgia. EIG opereaza si in Grecia, Polonia si Rusia. In prezent, grupul de asigurari are peste 2,5 milioane de clienti si peste 3.000 de angajati. EIG este o filiala a Eurohold Bulgaria, un grup independent de top care opereaza in regiunea CEE / SEE / CSI, listat la bursele de la Sofia si Varsovia. Eurohold Bulgaria este activa in asigurari, leasing, vanzari de autoturisme, gestionarea activelor si operatiuni de investitii.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
ASF sanctioneaza companiile CITY Insurance si EUROINS Romania

2.795 accesari