1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
EUROINS: Beneficiile digitalizarii ...

EUROINS: Beneficiile digitalizarii s-au vazut imediat pentru clienti

In ultimii ani EUROINS a trecut si printr-un proces de digitalizare, accelerat si de pandemie. "Un bun exemplu de digitalizare il reprezinta implementarea platformei online de notificare a daunelor RCA. Este vorba despre dauneonline.EUROINS.ro. Utilizand aceasta aplicatie online, clientii pot notifica dauna rapid, au siguranta ca ne-au transmis toate informatiile necesare, iar acest lucru ne ajuta si pe noi in procesarea rapida si eficienta a dosarelor", a declarat Calin GRIGOROVICI, Director Marketing si Vanzari, EUROINS Romania.

"In zona de vanzari, implementam produse noi in aplicatiile puse la dispozitia agentilor si optimizam procesele de emitere electronica a asigurarilor - spre exemplu in luna aprilie am implementat o modalitate rapida de emitere a unei polite dedicate intreprinderilor mici si mijlocii. Totodata, avem in vedere si modernizarea paginii de internet si construirea ei punand in centru utilizatorul", a afirmat Calin GRIGOROVICI intr-un interviu oferit Publicatiilor XPRIMM.

Conform acestuia, digitalizarea si optimizarea proceselor reprezinta o alta directie strategica a EUROINS Romania. "Vedem rezultate palpabile si feedbackuri pozitive care ne incurajeaza sa continuam pe mai departe", a precizat el.

"Una din directiile strategice stabilite de noul management al EUROINS o constituie diversificarea portofoliului de produse si extinderea vanzarilor de produse facultative. Pentru a indeplini aceste directii strategice am mers pe 2 linii directoare: am efectuat dezvoltari, optimizari ale produselor si pe de alta parte am instruit si motivat forta de vanzari", a declarat Calin GRIGOROVICI.

"Totodata, pentru a face mai rapid intreg procesul de analiza si despagubire a dosarelor de dauna, am decis sa avem o echipa dedicata si specializata pe acest tip de produse, care se ocupa de procesarea dosarelor de dauna pe politele facultative", a adaugat el.

Potrivit acestuia, brandul EUROINS se bucura de o revitalizare, iar cresterea increderii clientilor este dovedita de evolutia vanzarilor de polite facultative. In primul trimestru al anului 2022, compania a avut cresteri semnificative a volumului de asigurari non-RCA, astfel:

  • CASCO: 5,4 milioane de lei; +979%
  • Accidente persoane: 3,7 milioane de lei; +52%
  • Raspunderea a operatorilor de transport rutier (ROT): 4,7 milioane de lei; +155%
  • Raspunderea transportatorului in calitate de caraus pentru marfa transportata (CMR): 6,5 milioane de lei; +381%
  • Raspundere civila: 9,2 milioane de lei; +440%
  • Garantii: 4,6 milioane de lei; +296%
  • Asigurari de bunuri: 4,8 milioane de lei; +109%

Performanta EUROINS Romania, in prima parte a acestui an, vine ca urmare a schimbarilor incepute in 2021, alaturi de cresterea echipei de experti, digitalizarea companiei si imbunatatirea experientei clientilor in toate serviciile pe care le oferim.

Cititi AICI intregul interviu cu Calin GRIGOROVICI, Director Marketing si Vanzari, EUROINS Romania!

Interviul a fost publicat si in Revista PRIMM Asigurari & Pensii.