1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Digitalizarea, una dintre ...

Digitalizarea, una dintre solutiile impuse de pandemia COVID-19

Distributia de asigurari a cunoscut o serie de schimbari inca de la inceputul raspandirii noului coronavirus. Astfel, digitalizarea a fost un aliat de nadejde si pentru companiile de asigurari si brokerii de pe piata locala.

Intrebat de Publicatiile XPRIMM, cum anticipeaza adaptarea distributiei de asigurari in acest an, in contextul COVID-19, Cristian IONESCU, Presedinte al Directoratului, ASIROM VIG, a raspuns: "Consider ca va fi un an dificil pentru toate industriile, nu doar cea a asigurarilor, dar ca de fiecare data, vom gasi solutii. Digitalizarea este una dintre ele. Chiar daca principalul canal de distributie ramane vanzarea clasica, consultativa, o data cu digitalizarea ciclul de vanzare se va scurta, iar produsele si serviciile vor deveni mai simple si mai usor de accesat. Sunt convins ca multe abordari din modul de lucru adoptat in aceasta perioada se vor mentine si dupa".

"Aceasta transformare sau adaptare aduce numeroase provocari si la fel de multe oportunitati de a ne dezvolta, de a inova si de a ne perfectiona", a adaugat Cristian IONESCU.

In ceea ce priveste masurile luate de ASIROM in perioada starii de urgenta, "compania a luat decizia de a lucra de acasa, iar colegiilor care au nevoie sa vina in continuare la birou am incercat sa le oferim cat mai multe facilitati pentru a ne asigura ca sunt mereu in siguranta", a explicat oficialul companiei, in timp ce pentru consumatori au fost lansate mai multe facilitati online.

"Principalul obiectiv al strategiei de digitalizare Asirom este accesul clientilor la produse si servicii de asigurare oricand si de oriunde. Clientii Asirom pot sta acasa si pot accesa online, simplu si sigur, pe asirom.ro, toate serviciile noastre. Poti cere o oferta pentru produsul care te intereseaza si un agent te va suna in maximum o ora, platesti polita sau ratele scadente online, iar toate serviciile de daune pentru produsele auto, locuinta, bunuri si sanatate sunt disponibile in site", a spus Cristian IONESCU.

"Odata cu procesul de digitalizare am limitat foarte mult si folosirea hartiilor in cadrul companiei, multe dintre procese si operatiuni sunt online: de la livrare si pana la semnarea documentelor", a mai spus el.

Despre adaptare la noul context creat de raspandirea coronavirusului si masurile luate de brokeri si asiguratori cititi in Editia Speciala a Revistei PRIMM Asigurari & Pensii, lansata in luna mai a.c.