1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Dan CRISTESCU, GLOBASIG: Lipsa ...

Dan CRISTESCU, GLOBASIG: Lipsa educatiei financiare impiedica dezvoltarea pietei de asigurari si nu numai

O educatie financiara deficitara afecteaza cu siguranta dezvoltarea pietei de asigurari, dincolo de impactul negativ pe care il are asupra bunastarii romanilor, este de parere Dan CRISTESCU, Membru in Board-ul GLOBASIG Broker.

"Cu siguranta lipsa educatiei financiare impiedica dezvoltarea pietei de asigurari si nu numai. Cand privim la cheltuielile medii cu asigurarile ale unui roman si le comparam cu cele ale celor din restul Europei, mai ales cu vecinii apropiati, atunci ne facem o idee ce distanta avem de parcurs. Discrepanta nu poate fi explicata doar prin diferenta de venituri. Asta inseamna doua lucruri: ca avem mult de munca, dar si ca este loc de crestere semnificativa pentru asigurari. Da, avem mult de munca pentru ca si noi suntem la randul nostru un pion activ al educatiei financiare", a subliniat Dan CRISTESCU.

"La GLOBASIG suntem constienti ca educatia financiara incepe intai cu noi. Numai fiind stapani pe notiunile elementare legate de gestionarea riscurilor putem explica clientilor nostri cum isi pot proteja finantele personale, ale familiei sau ale afacerii. Asa ca investim in primul rand in perfectionarea noastra, a intregii echipe GLOBASIG, prin ample programe de profesionalizare. Apoi investim in tineri: ii cautam, ii aducem langa noi si ii pregatim pentru a deveni buni profesionisti prin programul Begin With GLOBASIG", a adaugat acesta.

De asemenea, GLOBASIG Broker de Asigurare a sprijinit campania nationala de educatie financiara "Stii totul despre asigurari si castigi" in calitate de Partener.

Intrebat care considera ca sunt cele mai potrivite cai de crestere a gradului de educatie financiara, Dan CRISTESCU a explicat: "Depinde cui te adresezi. Fiecare canal are publicul lui tinta mai potrivit si fiecare moment este un context care face o cale de comunicare mai potrivita decat alta. Trebuie sa realizam ca scoala este locul unde sunt acum clientii si de ce nu, profesionistii, de peste 10-20 ani. Intr-adevar, social media este canalul de distribuire cel mai usor de utilizat acum si posibil cu acces la categorii largi de public, iar Globasig foloseste intens canalele social media in ultimii ani pentru a atinge ochii, urechile si mintea publicului. Sunt de parere ca atat campaniile de promovare cat si divertismentul, trebuie sa completeze armonios educatia in scoala si mesajele din retelele sociale."

Campania "Stii totul despre asigurari si castigi" a fost initiata de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si s-a desfasurat cu sprijinul UNSAR si ISF. Partenerii proiectului au fost GENERALI Romania, AEGON, DESTINE Broker, EUROINS Romania, FUNK Broker, BRD Asigurari de Viata, SIGNAL IDUNA, INTER Broker, ASISOFT, AON Romania, ASIGEST, CAMPION Broker, PRO FIDUCIARIA si GLOBASIG Broker.