1asig.ro
1asig.ro
Codul Bunelor Maniere la Volan si ...

Codul Bunelor Maniere la Volan si stickerele #calmlavolan si #treazlavolan au ajuns in toata tara

5 min. / 1.540 cuvinte
Pe intreaga durata a campaniei nationale de siguranta si preventie rutiera FII CALM LA VOLAN!, brosurile "Codul Bunelor Maniere in Trafic", precum si stickerele auto #calmlavolan si #treazlavolan au ajuns la soferi, viitori conducatori auto, scoli de soferi si comunitati de siguranta rutiera din intreaga tara.

PROMO


Astfel, solicitarile venite din partea soferilor din intreaga tara, precum si entuziasmul tuturor sustinatorilor proiectului de a afisa stickerele auto cu mesaje de siguranta rutiera au depasit cu mult asteptarile. Mii de stickere au fost distribuite peste tot pe teritoriul Romaniei, si chiar si in afara (soferi romani din Germania si Moldova si-au manifestat dorinta de a duce mesajele campaniei si peste granite), iar o mica parte din masinile decorate cu acestea pot fi vazute in albumul foto dedicat.

Desi editia din acest an a proiectului a ajuns la final, activitatile online de diseminare a informatiilor de siguranta rutiera din cadrul comunitatilor #treazlavolan vor continua, atat pe Grupul de Facebook dedicat, care a ajuns la aproape 6.000 de membri, cat si pe pagina de Facebook, unde comunitatea se apropie de 19.000 de fani.

Despre FII CALM LA VOLAN!

Desi reprezinta un risc greu cuantificabil in cifre, agresivitatea la volan creste semnificativ riscul producerii de accidente rutiere, alaturi de factori precum oboseala, neatentie, alcool sau lipsa de experienta. Tocmai de aceea, in 2020, campania nationala de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! a devenit FII CALM LA VOLAN!, avand ca obiective sa atraga atentia asupra pericolului agresivitatii la volan si sa contribuie la reducerea agresivitatii din trafic. Aceasta s-a desfasurat in perioada 15 iulie - 30 septembrie a.c.

Demersul "FII CALM LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul Politiei Romane, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania, BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania, ISF - Institutul de Studii Financiare si FGA - Fondul de Garantare a Asiguratilor.

De asemenea, campania este realizata cu sprijinul Partenerilor EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, UNIQA Asigurari, OMNIASIG VIG, GRAWE Romania, DESTINE Broker, RENOMIA SRBA Insurance Broker, FUNK Broker, MIB - Millenium Insurance Broker, GARANTA Asigurari, GLOBASIG Broker, DAUNE Expert, LION Broker, AON Romania, DAW Management, OTTO Broker, GT MOTIVE, PRESTIGE Broker si HOBBIT Broker.

Proiectul se desfasoara cu sprijinul Asociatiei motoADN, Ford Mustang Romania, TATUC Serv Consulting, 5 to go si autopia.ro. Partenerii Stiintifici ai campaniei sunt PsihoTrafiQ - Asociatia de Psihologie si Siguranta Rutiera si Asociatia Respiro.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, ProMotor.ro, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro, AutoStiri.ro si AutoNapoca.ro.

Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile pe treazlavolan.ro, Facebook.com/treazlavolan si Instagram.com/treazlavolan.

275 accesari