1asig.ro
1asig.ro

Clientii CCN vor putea avea acces la solutiile informatice de detectare a fraudelor ale FRISS

5 min. / 1.540 cuvinte
Companiile olandeze FRISS si Claims Corporation Network (CCN) au demarat un parteneriat prin care vor spori accesul la solutiile informatice de detectare si prevenire a fraudei ale FRISS in reteaua de clienti a CCN.

PROMO


CCN si-a completat astfel portofoliul de servicii in domeniul solutionarii daunelor auto si de a reduce rata daunelor clientilor sau prin detectarea fraudelor inainte ca acestea sa fie platite.

"Suntem convinsi ca sistemele noastre de detectare a fraudelor vor ajuta clientii CCN in drumul lor catre construirea unei industrii de incredere, a unui portofoliu sanatos si a unor prime corecte pentru clientii lor", a declarat Jeroen MORRENHOF, CEO-ul FRISS.

"Credem ca furnizarea unei solutii IT antifrauda de ultima generatie va aduce valoare adaugata clientilor nostri in situatia unei daune. Asiguratorii vor beneficia de calitatea brandului FRISS si vor primi un serviciu de foarte buna calitate", a specificat Cees WERFF, CEO-ul CCN.

CCN este o companie olandeza, prezenta si pe piata din Romania, specializata in oferirea de solutii exxternalizate de solutionare a daunelor.

FRISS furnizeaza solutii IT de subscriere, daune, detectare a fraudelor si compliance in mai multe tari din Europa.

1.840 accesari