1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
Clientii ALLIANZ-TIRIAC pot urmari ...

Clientii ALLIANZ-TIRIAC pot urmari starea dosarului de dauna Casco si a reparatiei autovehiculului

ALLIANZ-TIRIAC pune la dispozitia clientilor sai Claims Tracker - un serviciu gratuit care simplifica si transparentizeaza modul de solutionare a daunelor acoperite de asigurarile Casco pentru persoanele fizice.

Cu ajutorul Claims Tracker clientii pot transmite online documentele necesare si au acces la informatii si actualizari 24/7, in timp real, despre dosarul de dauna.

Noul serviciu este gratuit si nu necesita descarcarea unei aplicatii sau crearea unui cont de utilizator. In functie de preferinta, clientul primeste prin SMS sau e-mail un link - activ pe intreaga perioada a solutionarii dosarului de dauna - ce poate fi accesat oricand de pe telefon, desktop sau tableta.

"Clientii isi doresc de la companiile de asigurari o schimbare a modului de interactiune si cresterea vitezei de raspuns. Ei apreciaza inainte de toate transparenta, simplitatea si confortul. Prin Claims Tracker, ALLIANZ-TIRIAC propune un nou mod de solutionare a daunelor: mai simplu, mai personal, digital si 100% transparent. Introducerea Claims Tracker este un pas firesc pentru o companie precum ALLIANZ-TIRIAC care are ca obiectiv principal simplificarea produselor si proceselor in beneficiul clientilor, precum si cresterea vitezei de reactie si a transparentei", a declarat Mirjana KROLO, Director al Directiei Operatiuni in cadrul ALLIANZ-TIRIAC.

Pentru a beneficia de avantajele Claims Tracker, asiguratii trebuie sa parcurga doi pasi simpli:
  1. Completeaza declaratia de dauna pe website-ul ALLIANZ-TIRIAC, in sectiunea Formular de dauna Casco sau in aplicatia ALLIANZ-TIRIAC Mobile sau suna la Call Center-ul ALLIANZ-TIRIAC 021.201 91 80;
  2. Acceseaza linkul primit prin SMS sau e-mail ca urmare a notificarii daunei.
Dupa deschiderea dosarului de dauna Casco, clientii ALLIANZ-TIRIAC primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei si sunt informati despre pasii urmatori in procesul de solutionare a dosarului.

In situatia in care pentru solutionarea dosarului de dauna sunt necesare documente aditionale, asiguratul este notificat si le poate incarca direct din Claims Tracker, fara drumuri suplimentare in sucursala.

Un alt avantaj al utilizarii serviciului consta in notificarea clientului cu privire la data in care reparatia este finalizata, iar autoturismul poate fi preluat. Aceste informari sunt disponibile doar pentru clientii care opteaza pentru efectuarea reparatiei in reteua de service-uri auto partenere.

Pe de alta parte, clientii care aleg sa efectueze reparatia in regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informatii cu privire la efectuarea platii, precizeaza asiguratorul.

ALLIANZ-TIRIAC a inregistrat, in primele noua luni din 2019, prime brute subscrise de peste un miliard de lei, in crestere cu 3% fata de perioada similara a anului trecut.

Compania a platit, in primele noua luni din 2019, in baza politelor Casco despagubiri cu 14% mai mari fata de aceeasi perioada a anului precedent. Daunele pe segmentul Casco reprezinta 40% din volumul total al despagubirilor ALLIANZ-TIRIAC.