1asig.ro
1asig.ro
Cerasela CHIRIAC: Oamenii vor fi ...

Cerasela CHIRIAC: Oamenii vor fi mai constienti de necesitatea asigurarilor

5 min. / 1.540 cuvinte
Cerasela CHIRIAC, Owner, INTER Broker spera ca anul 2021 sa insemne finalul pandemiei si revenirea la o viata normala. Ea a atras atentia ca riscurile exista si se produc in cele mai neasteptate si dificile circumstante si considera ca oamenii vor fi mai constienti de necesitatea asigurarilor.

PROMO


Contactata de Publicatiile XPRIMM, Cerasela CHIRIAC (foto) a raspuns la urmatoarele intrebari:

Cum v-ati adaptat activitatea in acest an in conditiile create de pandemia de COVID-19?
C.C.: Inca din cursul anului 2019, fara sa ne gandim ca anul 2020 ne va aduce pandemia, noi am inceput un amplu proces de digitalizare si de pregatire a unor instrumente de lucru de la distanta, online. Astfel ca, odata cu aparitia Covid-19 si a restrictiilor de circulatie aferente, doar am accelerat procesul.
In privinta angajatilor s-a trecut in modul "work from home" utilizandu-se pentru aceasta platformele online de comunicare binecunoscute (Zoom, email, whatsapp etc). Atat interactiunea intre noi, membrii echipei INTER cat si interactiunea cu colaboratorii externi (asiguratori, traineri etc) s-a mutat exclusiv in online.
In privinta clientilor, acolo unde a fost posibil si nu au existat riscuri, am pastrat interactiunea directa, nemijlocita; insa, in acelasi timp am lansat de urgenta, platforma euteasigur.ro, loc in care clientii isi pot achizitiona asigurari, online, in mod direct. De asemenea, le-am asigurat clientilor posibilitatea de a achita de la distanta orice tip de asigurare prin intermediul unor linkuri de plata online personalizate pentru fiecare client si fiecare asigurare in parte, astfel incat clientul sa se simta confortabil si sa poata achizitiona asigurarea fara sa fie nevoit sa iasa din casa.

Ce v-a marcat cel mai mult in aceasta perioada?
C.C.: Cel mai mult am fost marcati de lipsa interactiunii directe, nemijlocite, intre noi, membrii echipei INTER. Chiar daca la inceput, sesiunile pe Zoom au fost funny, dupa un timp am inceput sa resimtim lipsa intalnirilor directe. Acelasi lucru l-am resimtit si in relatia cu clientii.

Cum s-a schimbat distributia in acest an online vs traditional etc?
C.C.: Distributia pe zona de online a crescut semnificativ si estimez ca isi va pastra tendinta. Interesul major al clientilor nostri, preponderent persoane fizice, a fost catre asigurarea locuintei si asigurarea de sanatate.

Ce asteptari aveti de la 2021? Cum vedeti evolutia activitatii in industria de asigurari?
C.C.: In primul rand, speram si ne asteptam ca anul 2021 sa insemne finalul pandemiei si revenirea la o viata normala. Invatamintele trase vor fi insa multe si aici mentionez doar doua:
  • Pentru noi, profesionistii din asigurari: sa fim pregatiti sa ne adaptam business-ul indiferent ce lucruri absolut improbabile se pot intampla, si pandemia a fost unul la care nimeni nu se astepta.
  • Pentru clienti: riscurile exista si se produc in cele mai neasteptate si dificile circumstante. Pandemia e un exemplu in acest sens. Prin urmare, oamenii vor fi mai constienti de necesitatea asigurarii si credem ca din acest motiv, industria se va dezvolta semnificativ in anii ce urmezaza.
Mai multe raspunsuri pe aceste subiecte, si nu numai, gasiti in Editia Speciala a Revistei PRIMM Asigurari & Pensii, din luna decembrie 2020, ce a fost lansata intr-un format digital multimedia.

Piata asigurarilor din Romania a ajuns, in primele 9 luni din 2020, la un volum al primelor brute subscrise de peste 8,5 miliarde lei, in crestere cu aproximativ 4,8% fata de valoarea inregistrata in aceeasi perioada a anului anterior, se arata in raportul publicat luni de ASF - Autoritatea de Supraveghere Financiara.

1.171 accesari