Acoperirea gratuita impotriva COVID-19 va fi aplicata automat atunci cand clientii Cathay Pacific isi vor rezerva zborurile. Parteneriatul Cathay Pacific - AXA presupune ca toti pasagerii sunt acoperiti impotriva COVID-19 pe o perioada de 30 de zile, incepand cu data plecarii, sau pana cand acestia se intorc acasa, cu mentiunea ca acoperirea este valabila pentru momentul care are loc mai devreme (intoarcerea acasa sau cea de-a 30-a zi a acoperirii).
Acoperirea include:
- Cheltuieli medicale si de spitalizare - Asigurarea acopera testele PCR si, daca este necesar, si spitalizarea. Acoperirea cheltuielilor medicale legate de COVID-19 ofera o suma asigurata de pana la 200.000 de dolari.
- Costuri de carantina - Orice pasager diagnosticat cu COVID-19 beneficiaza de o indemnizatie zilnica de 100 de dolari, timp de pana la 14 zile, ca sprijin pentru perioadele de carantina, care sunt neprevazute si obligatorii.
- Evacuare si repatriere - Cathay Pacific se va asigura ca pasagerii afectati, precum si insotitorii lor si/sau copiii cu care calatoresc se vor intoarce acasa.
- Linie telefonica de urgenta 24/7 - Pasagerii pot apela, 24/7, linia telefonica de urgenta AXA (+852 2863 5785) sau pot cere sprijin prin intermediul unui mesaj pe Whatsapp, la numarul de telefon +852 2863 5784.
- Verificari de temperatura;
- Check-in si imbarcare contactless;
- Masuri impotriva microbilor aplicate pe ghiseele de check-in, chioscuri si alte zone comune;
- Obligativitatea purtarii mastii pe tot parcursul zborului, atat de pasageri, cat si de echipajul de la bordul aeronavelor;
- Curatare si igienizare imbunatatite a tuturor suprafetelor;
- Filtre de aer HEPA, care elimina 99,999% din contaminantii aerieni.