Campania de informare publica privind pensiile private va demara
in aproximativ o luna si va dura in jur de sase luni.
"Scopul campaniei publice pe care CSSPP o va demara impreuna cu Ministerul
Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse (MMFES) este acela de a creste gradul
de cunoastere al populatiei in privinta sistemului de pensii si de a informa
cu privire la autoritatea capabila sa gestioneze acest nou domeniu", a precizat
Mircea OANCEA, Presedinte CSSPP.
De altfel, promovarea in randul populatiei a increderii in
sistemul de pensii administrate privat este unul dintre obiectivele
strategice ale CSSPP pentru anul in curs.
Canalele de distributie a mesajelor si informatiilor utilizate
in cadrul campaniei vor fi: website-urile CSSPP si MMFES, mass-media,
respectiv presa scrisa, radio si TV, prin difuzarea de clipuri
video si spoturi audio, materialele informative tiparite, respectiv
pliante, brosuri, postere, precum si conferintele nationale.
Finantarea cheltuielilor legate de campanie se va face de catre
MMFES din fonduri provenite dintr-un imprumut de la Banca Internationala
pentru Reconstructie si Dezvoltare.
CSSPP si MMFES se afla, in prezent, in etapa de selectie a
furnizorilor de servicii, potrivit procedurilor Bancii Mondiale.
Aceasta campanie vine in contextul in care potrivit unui studiu
realizat la solicitarea Centrului Parteneriat pentru Egalitate,
doar patru procente dintre romani se considera foarte bine
informati in legatura cu sistemul de pensii administrate privat,
in timp ce peste jumatate afirma ca au doar putine cunostinte,
iar 32% nu stiu absolut nimic despre acest domeniu.
Campanie de informare, din iulie
Ultimele stiri
Ora de risc: Cu totul altfel de asigurari
05.12.2023
In Memoriam: Florin Andreescu
05.12.2023
PROMO
PROMO
Din aceeasi categorie
Gerke WITTEVEEN devine CEO al NN Pensii
26.09.2023Cele mai citite