1asig.ro
1asig.ro

Antonio SOUVANNASOUCK: Facem eforturi ca timpul de raspuns catre clienti sa fie cat mai scurt

5 min. / 1.540 cuvinte
"Desi majoritatea colegilor lucreaza de acasa in aceasta perioada, am organizat cateva echipe de 2 persoane care vin la birou alternativ si raspund tuturor solicitarilor clientilor", a declarat, pentru Publicatiile XPRIMM, Antonio K. SOUVANNASOUCK, Managing Partner, ASIGEST Broker.

PROMO


"Plata primelor de asigurare se poate face prin toate mijloacele electronice si acolo unde este cazul solicitam societatilor de asigurare amanarea termenelor de plata. Am convenit cu societatile de asigurare ca in aceasta perioada sa transmitem politele de asigurare catre si de la client in format electronic, a adaugat Antonio SOUVANNASOUCK cu privire la masurile luate de ASIGEST pe perioada pandemiei cu noul coronavirus.

"Facem eforturi ca timpul de raspuns catre clienti sa fie cat mai scurt si le acordam intreaga asistenta pentru deschiderea dosarelor de dauna", a subliniat el.

Conform acestuia, inca din saptamana premergatoare declararii starii de urgenta ASIGEST Broker a luat masuri prin adaptarea planului de continuitate la criza sanitara.

"Din fericire la ASIGEST am implementat in ultimii 3 ani sisteme si metode de lucru in cloud ceea ce ne-a ajutat fantastic in trecerea la lucru de acasa in 24 de ore. Totusi, avem cateva operatiuni cum ar fi, curierat pentru transmiterea politelor de asigurare Clientilor sau operatiuni bancare cu numerar, ceea ce a presupus organizarea a unei parti a personalului in echipe care sa vina alternativ la birou", a precizat Antonio SOUVANNASOUCK.

El a remarcat ca planul de continuitate al companiei nu prevedea o pandemie care are cateva elemente specifice:
  • Asigurarea mijloacelor de protectie si preventie specifice - in ciuda dificultatilor cunoscute, am reusit sa achizitionam dezinfectanti si masti de protectie.
  • Lucrul de acasa pe termen lung. Desi tehnic functioneaza, lipsa contactului indelungat cu colegii poate duce la o deteriorare a spiritului de echipa - Avem actiuni care contribuie la mentinerea spiritului de coeziune.
  • New business. Din pacate new business si in special new Clients foarte dificil de realizat in conditii de distantare sociala.
  • Timpul. Am observat ca "intalnirile"/sedintele virtuale dureaza mult mai mult decat cele normale - Probabil ca in timp ne vom obisnui sa fim mai operativi si virtual.
Antonio SOUVANNASOUCK spera ca starea de urgenta si in special distantarea sociala sa nu dureze.

Mai multe declaratii pe aceasta tema veti putea citi in Revista PRIMM Asigurari & Pensii, ce va fi lansata in curand.

In aceasta perioada in care cu totii suntem fortati sa ne adaptam, sa ne recalibram stilul de lucru si sa ne cautam resurse si instrumente care sa ne ajute sa ne pastram eficienta, XPRIMM a lansat rubrica "#StamAcasa, dar continuam", care include stiri si interviuri video realizate "de la distanta".

Mai mult decat orice insa, am vrea sa stim chiar de la voi cum se simte aceasta perioada, ce provocari intampinati, ce solutii aplicati si ce asteptari aveti de la perioada urmatoare. Asa ca va rugam sa ne scrieti oricand considerati ca aveti sa ne comunicati ceva ce isi are locul la rubrica "#StamAcasa, dar continuam" pe adresa media@xprimm.com.

892 accesari