1asig.ro
1asig.ro
Alexandru APOSTOL: 2021 va fi un ...

Alexandru APOSTOL: 2021 va fi un an plin de noi provocari

5 min. / 1.540 cuvinte
"Anul 2021 va fi un an plin de noi provocari, iar felul in care vom reusi sa le depasim, depinde de eforturile depuse de fiecare", a declarat, pentru Publicatiile XPRIMM, Alexandru APOSTOL, Director General, MAXYGO Broker.

PROMO


Cum v-ati adaptat activitatea in 2020 la conditiile create de pandemia de COVID-19?
A.P.: Prioritatea noastra a fost si ramane in continuare siguranta asistentilor in brokeraj, a angajatilor si a clientilor nostri, asigurand in acelasi timp continuitatea operatiunilor curente in deplina siguranta. Situatia actuala ne-a obligat sa invatam repede sa lucram de la distanta, sa fim mai atenti cum reactionam cu ceilalti, sanatatea devenind o prioritate.
Solutiile digitale pe care le avem la dispozitie , atat pentru clienti , colaboratori si angajati si pe care continuam sa le dezvoltam, au facut posibila continuarea afacerii in conditii optime.
In prezent activitatea de back-office se desfasoara prin rotatie, atat de la birou cat si de la domiciliu. Colaboratorii au fost indrumati pe cat posibil, sa reduca deplasarile, activitatea sa o desfasoare cat mai mult in mediul on-line, plata primelor de asigurare sa le efectueze on-line cu cardul .

Ce v-a marcat cel mai mult in aceasta perioada?
A.P.: Lipsa de informare de la inceputul pandemiei din partea autoritatilor care a dus la o totala lipsa de predictibilitate. Am avut parte de multe provocari in aceasta perioada. Nu este usor sa schimbi peste noapte modul in care ai fost obisnuit sa functionezi.
Pandemia cu care ne confruntam a schimbat strategiile si perspectivele fata de functionarea afacerii noastre. Ne-a facut sa acceptam mai usor schimbarea, in sensul ca nimeni nu a fost pregatit sa faca fata unei astfel de provocari. Am inteles in toata aceasta perioada ca tehnologia este aliatul nostru cel mai bun.

Cum s-a schimbat distributia in acest an?
A.P.: Criza prin care trecem a determinat o schimbare in comportamentul clientilor, prin cresterea gradului de utilizare a platformelor online pentru achizitia politelor de asigurare. Este o dezvoltare fireasca a pietei, dar mult accelerata de contextul actual. Ne asteptam in continuare la o dezvoltare a instrumentelor on-line si la cresterea ponderii vanzarilor online .
In ceea ce priveste interesul clientilor pentru asigurari, anul acesta am observat unul crescut in zona asigurarilor de sanatate si de viata .

Ce asteptari aveti de la 2021? Cum vedeti evolutia activitatii in industria de asigurari?
A.P.: Anul 2021 va fi un an plin de noi provocari, iar felul in care vom reusi sa le depasim, depinde de eforturile depuse de fiecare. Consider ca anul 2021 ne va aduce accelerarea digitalizarii, crearea de noi produse de asigurare care sa acopere nevoile clientilor in contexul crizei economice si sanitar, si orientarea catre produsele de sanatate individuale si de grup.

Mai multe raspunsuri pe aceste subiecte, si nu numai, gasiti in Editia Speciala a Revistei PRIMM Asigurari & Pensii, din luna decembrie 2020, ce a fost lansata intr-un format digital multimedia.

1.219 accesari