1asig.ro
1asig.ro

AXA, eforturi digitale sustinute pentru consumatori, in contextul COVID-19

5 min. / 1.540 cuvinte
AXA continua sa imbunatateasca serviciile online, in special segmentul de telemedicina, oferind, gratuit, teleconsultari pentru aproximativ 6,5 milioane de consumatori din Asia, inclusiv pacientii sub-serviti din zonele rurale indepartate, cu acces limitat la asistenta medicala. AXA intentioneaza sa extinda aceste servicii in continuare, inclusiv in sud-estul Asiei, informeaza Asia Insurance Review.

PROMO


In aceasta perioada, serviciile esentiale, cum ar fi telemedicina, au devenit tot mai importante, acoperind sanatatea fizica si cea psihica. Prin intermediul unui parteneriat strategic cu Tencent Trusted Doctors, cel mai mare furnizor de servicii medicale online din China, AXA ofera acces 24/7 la consultari printr-o linie directa dedicate clientilor si angajatilor AXA care solicita consultanta si sprijin.

Potrivit sursei citate, platforma online se bucura de sustinerea a nu mai putin de 450.000 de profesionisti in medicina si psihologie. De asemenea, luna viitoare, va fi lansat si serviciul WeChat, o linie directa de ajutor dedicata bunastarii mentale. Astfel, WeChat va reprezenta un sprijin aditional pentru societate, care, in aceasta perioada, incepe etapa de recuperare post-pandemie.

Halodoc, partenerul AXA pe partea de telemedicina in Indonezia, a inregistrat cresteri spectaculoase ale serviciilor online. Sistemul medical din Indonezia se confrunta cu o lipsa acuta de personal si echipament de protectie, dar si cu numai 4.000 de paturi de spital pentru pacientii grav afectati de noul coronavirus, asa ca 270 de milioane de persoane au nevoie de telemedicina mai mult ca oricand.

Cu 12 milioane de utilizatori/luna, Halodoc ofera si servicii de livrare de medicamente, prin parteneriate cu farmacii si laboratoare. Totodata, AXA ofera, pentru o perioada, consultatii gratuite pentru peste 2,6 milioane de clienti si planuieste sa introduca si un serviciu gratuit de consiliere dedicat sanatatii mentale care va beneficia de sprijinul unor psihologi specializati, pentru a asigura si sprijin holistic.

AXA Philippines a extins serviciile telemedicale gratuite pentru toti consumatorii de asigurari de viata, dar si pentru consumatorii unor anumite tipuri de asigurari generale, ajungand, impreuna cu partenerul sau - MyPocketDoctor -, la 750.000 de clienti. In Japonia, serviciile medicale T-PEC si serviciile de telemedicina DoctorsMe sunt disponibile gratuit pentru asigurati si membrii familiilor acestora. In Thailanda, Krungthai-AXA ofera servicii de telemedicina pentru toti asiguratii care, in prezent, folosesc serviciile companiei prin intermediul spitalelor din retea si al spitalului Praram 9.

Intre timp, in Singapore, mai subliniaza Asia Insurance Review, AXA si-a echipat consultantii financiari cu instrumente digitale care sa le permita acestora sa ofere in continuare, chiar si de la distanta, servicii de consultanta profesionala pentru consumatorii interesati de acest segment.

"Intelegem ca sfaturile financiare si aspectele legate de politele de asigurare sunt discutii personale si, pe aceasta cale, vrem sa le oferim clientilor nostri posibilitatea de a se intalni personal cu consultantii nostri financiar, chiar si atunci cand acestia nu pot fi prezenti fizic", puncteaza Jeremy ONG - Insurance Chief Customer & Operations Officer, AXA.

Conform Asia Insurance Review, consumatorii din Singapore pot stabili intalniri cu consultantii financiari AXA prin intermediul unei platforme de conferinte video, platforma sigura si usor accesibila. Totodata, prin intermediul serviciilor electronice disponibile, clientii isi pot administra in continuare politele, pot depune dosare de dauna si isi pot plati online primele de asigurare.

675 accesari