1asig.ro
1asig.ro
ASIROM recomanda folosirea online ...

ASIROM recomanda folosirea online a serviciilor sale

5 min. / 1.540 cuvinte
Ca masura preventiva impotriva raspandirii coronavirusului, ASIROM VIG recomanda folosirea online a serviciilor sale. Compania a trecut recent printr-un proces de digitalizare, care a redus semnificativ atat timpul de asteptare, cat si necesitatea interactiunii umane.
  • Limitarea contactului uman si a deplasarilor, precum si implementarea lucratului de acasa pentru peste 50% dintre angajati sunt doar cateva dintre masurile luate pentru siguranta clientilor si a angajatilor ASIROM VIG.
  • Clientii beneficiaza de simplificarea formalitatilor pentru serviciile ASIROM VIG, ca urmare a digitalizarii si automatizarii proceselor
ASIROM VIG pune la dipozitia clientilor sai utilizarea serviciilor aproape exclusiv online, prin simplificarea formalitatilor de notificare si despagubire a daunelor pentru toate clasele de asigurari importante pe care compania este operationala. Daunele auto, locuinta si bunuri pot fi notificate online, direct pe ASIROM.ro, in mai putin de 10 minute. Pentru celelalte categorii de produse, asigurarea si notificarea daunei se pot face via e-mail. Toate informatiile sunt disponibile pe pagina Daune Online.


PROMO


De asemenea, ASIROM VIG recomanda efectuarea platilor online si pune la dispozitie mai multe variante, de la cea mai simpla - plata direct pe site folosind codul de referinta de pe instiintarea de plata, pana la MyASIROM, portalul prin care clientii isi administreaza tot portofoliul de asigurari, Internet Banking, direct debit sau aplicatia PAGO. Toate metodele de plata sunt disponibile pe https://ASIROM.ro/modalitati-de-plata.

In cazul asigurarii de sanatate, clientii ASIROM se pot programa la medic online prin intermediul sistemului de programari www.docbook.ro. Mutam astfel interactiunea de acasa direct in cabinetul medicului, fara pasi intermediari si contact uman suplimentar.

Andrei, asistentul virtual din Info Centerul ASIROM de pe pagina de start al site-ului este pregatit sa raspunda oricaror intrebari, astfel incat sa fie posibila evitarea deplasarii intr-un sediu al companiei. Mai mult decat atat, toate produsele de pe site au formular de contact pe care clientii il pot completa, pentru a fi contactati ulterior de un consultant ASIROM din localitatea de domiciliu.

"In plus, toti agentii nostri sunt la un telefon distanta, suntem mereu online pe pagina de Facebook ASIROM, iar de pe portalul myASIROM.ro se poate administra intreg portofoliul de asigurari, active sau expirate si se pot plati ratele online", se precizeaza intr-un comunicat.

"ASIROM si-a luat un angajament fata de toti clientii sai: Simplu. Sigur. Si iata ca odata cu acesta si cu procesul de digitalizare prin care trece compania, ne aflam in punctul in care vom putea folosi toate aceste schimbari in slujba comunitatii. Am implementat programe extinse de digitalizare, eficientizare si automatizare pentru simplificarea accesului la resursele companiei, astfel ca indemnam si noi cetatenii sa evite deplasarile si le reamintim ca online e simplu si mai sigur, a declarat Cristian IONESCU (foto), Presedinte al Directoratului ASIROM VIG.

Pentru eficientizare, ASIROM VIG a digitalizat si partea de operatiuni si procese interne. Concret, a simplificat procesele operationale, a introdus un sistem de ticketing la vanzari, pentru ca orice solicitare sa fie mai usor de urmarit si a introdus numeroase optiuni de plata. De asemenea, compania a deschis in-house un call-center dedicat pentru asigurarile de sanatate, a redus numarul documentelor fizice folosite in companie si le-a inlocuit cu acces online si QR coduri.

"In acest proces de digitalizare, ASIROM sustine excelenta si inovatia romaneasca prin partenerierea cu UiPath, Fintech OS si Druid, companii cu ajutorul carora prin intermediul robotilor si a inovatiilor tehnologice s-au automatizat si eficientizat activitatile de rutina precum cele efectuate de angajatii de la daune. Un alt pas important a reprezentat-o introducerea asistentului virtual - Maria, care simplifica procesul de profilare si de identificare a nevoilor de asigurare a unui client. Bineinteles, rezultatele nu au intarziat sa apara: ASIROM VIG a inregistrat cea mai semnificativa scadere a numarului de petitii de pe piata (peste 60%), iar timpul mediu de plata pentru un dosar de dauna a devenit de 6 zile",, se mai spune in documentul citat.

ASIROM VIG este una dintre cele mai importante companii de asigurari de pe piata, cu experienta de peste 29 de ani in Romania. Compania are o retea nationala de 140 de agentii, 1.900 de agenti activi si numerosi parteneri externi.

CITITI PE ACEEASI TEMA:
In lupta cu Coronavirus, asiguratorii si brokerii iau masuri fara precedent pentru protectia angajatilor si consumatorilor

1.571 accesari