
Locatia: Bucuresti HQ
Contract de munca pe perioada nedeterminata, timp de lucru 8 ore/zi.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
- monitorizeaza sistemul de management al riscurilor si profilul general al riscului companiei;
- acorda sprijin in functionarea eficienta a sistemului de management al riscurilor;
- participa la proiecte strategice si contribuie la dezvoltarea continua a unei culturi de management al riscului;
- participa la procesul de inventariere a riscurilor la nivelul companiei;
- participa la determinarea, monitorizarea si revizuirea profilul de risc;
- participa la definirea metodologiei de masurare a riscurilor;
- participa la evaluarile specifice procesului ORSA si la intocmirea rapoartelor ORSA la nivelul companiei;
- participa la controlul operativ al expunerilor la risc si la monitorizarea masurilor de diminuare a riscurilor identificate;
- participa la procesul de calculul de SCR;
- participa la efectuarea trimestriala a procesului de risk bearing capacity si completeaza raporarile catre Grup VIG si catre autoritatea de supraveghere;
- participa la efectuarea testelor necesare in procesul de validare a performantei modelului partial intern si elaboreaza raportul de validare si a altor raportari impuse de legislatia privitoare la modelele interne;
- coordoneaza si dezvolta diferite rapoarte de risc relevante pentru business;
- participa la elaborarea rapoartelor specifice Managementului Riscului impuse de legislatia romaneasca si europeana pentru companiile de asigurari.
Cerinte:
- studii superioare finalizate cu diploma de Licenta in specialitatile Economie, Matematica;
- preferabil Masterat in Actuariat sau Managementul Riscului;
- cunoasterea legislatiei privind domeniul de activitate si a legislatiei in domeniul asigurarilor;
- experienta relevanta in pozitii similare in Managementul Riscului - min. 3 ani;
- experienta dovedita in activitati legate de Managementul Riscului societatilor de asigurari (evaluarea riscurilor specifice asiguratorilor plus riscurile comune pentru pietele finaciare, atat calitativ si cantitativ);
- cunoasterea legislatiei principale, secundare si a ghidurilor romanesti si europene referitoare la sistemul de Risk Management al companiilor de asigurari;
- cunoasterea modalitatilor de evaluare cantitativa si calitativa a riscurilor la care sunt expuse companiile de asigurari, conform legislatiei romanesti si europene;
- cunostinte de matematica si statistica necesare intelegerii functionarii unui model matematic pentru evaluarea riscului de subscriere in asigurari generale si efectuarii testelor de validare cerute de autoritatea de supraveghere;
- abilitati de planificare si organizare, de comunicare interpersonala;
- orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
- capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
- capacitate de a lucra independent si in echipa;
- aptitudini de luare a deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
- integritate, autocontrol, gestiunea timpului, creativitate, seriozitate, tact, corectitudine, atasament fata de companie;
- competenta profesionala, integritate morala si buna reputatie;
- initiativa si atitudine proactiva;
- cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
- cunostinte utilizare pachet MS Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel avansat.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.