
Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
- emite, semneaza si administreaza politele de tip fronting; urmareste incasarea primelor de asigurare, propune plata comisioanelor catre intermediarii locali acolo unde este cazul;
- transmite catre Departamentul Operatiuni politele emise in cadrul departamentului, in vederea operarii acestora in sistemul informatic, aloca primele incasate in sistemul informatic;
- intocmeste deconturile pentru recuperarea daunelor pe politele fronting si urmareste incasarea sumelor;
- elaboreaza deconturile de reasigurare si propune spre avizare/aprobare Directorului de departament plata soldurilor catre reasiguratori;
- actualizeaza permanent datele din platformele informatice in cazul retelelor de fronting si participa la intalniri periodice cu reprezentantii acestora, in tara sau in strainatate;
- tine legatura permanent cu centrele de coordonare ale retelelor de fronting si participa la intalniri periodice cu reprezentantii acestora, in tara sau in strainatate;
- participa la elaborarea, revizuirea si implementarea politicilor, procedurilor, metodologiilor si normelor specifice de subscriere asigurari generale;
- efectuaza analize privind evolutia portofoliului de asigurari fronting, pe baza rezultatelor tehnice si a bazelor de date puse la dispozitie de structurile responsabile (Controlling UW, IT etc.); intocmeste raportarile specifice activitatii de fronting.
- colaboreaza cu Departamentul Managementul Riscurilor, Departamentul Juridic & Conformitate si Departamentul Actuariat pentru identificarea si masurarea riscurilor specifice activitatii de subscriere.
Cerinte:
- studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
- certificare ISF, conform lege speciala privind domeniul de activitate (IDD)
- experienta in activitatea de subscriere – min. 1 an;
- experienta in activitatea de subscriere asigurari generale non-auto, constituie avantaj;
- entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
- orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
- capacitati de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
- cunoasterea limbii engleze – cel putin nivel mediu;
- cunostinte MS Office (Excel, Power Point);
- initiativa si atitudine proactiva;
- integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.