
Locatia: Bucuresti HQ
Numar posturi vacante: 1
Contract individual de munca pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Optiune Work from Home disponibila.
Responsabilitati principale:
- analizeaza si aproba, pe criterii tehnice (valorice si nonvalorice), incheierea de asigurari de bunuri si ingineresti, potrivit competentelor stabilite;
- analizeaza si inainteaza spre aprobarea managerilor ierarhici incheierea de asigurari in conditii derogatorii peste nivelele de competente acordate, formuland un punct de vedere tehnic si comercial;
- colaboreaza cu Departamentul Reasigurari pentru identificarea solutiilor in cazul riscurilor ce necesita acceptari si plasamente in reasigurare, daca este cazul;
- urmareste, acorda asistenta tehnica si indruma unitatile teritoriale in derularea activitatii de subscriere, in vederea analizarii conditiilor tehnice de cuprindere si/sau mentinere in asigurare;
- elaboreaza propuneri, in urma analizei de portofoliu, privind modificari de conditii de asigurare, ghiduri de subscriere, tarife de prime, in vederea cresterii rentabilitatii pe produs;
- gestioneaza eficient portofoliul de asigurari, identifica si propune de solutii pentru dezvoltarea si profitabilitatea acestuia, cu realizarea indicatorilor aprobati de companie;
- colaboreaza la implementarea produselor de asigurare in sistemele electronice Asirom;
- se asigura ca procedurile si fluxul de lucru se conformeaza reglementarilor interne si externe;
- ofera suport si consiliere echipei de training in interpretarea normelor si conditiilor in scopul livrarii de training-uri pe produs;
- sustine sesiuni de training de produs pentru departamentele de vanzari, dupa caz.
Cerinte:
- studii superioare absolvite cu diploma de Licenta;
- detine experienta in subscriere asigurari generale non-auto – min. 5 ani;
- experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj;
- cursuri de pregatire profesionala specifice domeniului (IDD) – constituie avantaj;
- cunoasterea legislatiei in domeniul asigurarilor;
- entuziasm si profesionalism in abordarea si indeplinirea sarcinilor;
- orientare catre rezultate si concentrare pe atingerea obiectivelor;
- capacitate de analiza si sinteza deosebite, atentie la detalii;
- planificare si organizare;
- cunoasterea limbii engleze – nivel avansat;
- cunostinte MS Office (Excel, Power Point) – nivel mediu;
- initiativa si atitudine proactiva;
- integritate si etica.
Daca te regasesti in cerintele de mai sus, asteptam cu interes CV-ul tau pe adresa de e-mail recrutare@asirom.ro.