PROMO
"Prietenoasa, de incredere si foarte eficienta, ANA reprezinta extensia identitatii digitale UNIQA si ajuta clientii sa profite din plin de tehnologie si surprinde nu doar prin diversitatea activitatilor pe care le poate prelua, ci si prin noul ei look. Experienta clientilor in interactiunea cu UNIQA este astfel completata de o identitate vizuala atractiva si bine conturata, care evidentiaza si particularizeaza personalitatea consultantului digital ANA, facandu-l usor de recunoscut", au precizat oficialii asiguratorului.
Alaturi de clientii UNIQA in rolul de asistent digital pentru notificarea simpla si rapida a daunelor, dar si pentru achizitionarea asigurarii medicale de calatorie in strainatate, ANA trece acum intr-o noua etapa, pregatindu-se sa isi extinda activitatea de constultant digital pentru a rezolva o varietate de solicitari in interactiunea din mediul online.
In actualul context, ANA si-a asumat un rol important pentru protejarea sigurantei si sanatatii clientilor UNIQA, preluand notificarea online a daunelor pentru toate produsele din portofoliul de asigurari generale al companiei, in cazul daunelor CASCO si de locuinta emitand si ofertele de despagubire.
Ce a insemnat ANA pentru experienta clientilor UNIQA in 2020?
- notificarea in doar cateva minute a daunelor pentru toate produsele de asigurari generale
- 39.000 de sesiuni gestionate
- 107 sesiuni in medie pe zi
- 67% dintre daunele CASCO si locuinta gestionate prin ANA.
Inovatie absoluta la nivelul pietei asigurarilor din Romania, marcand un pas important in transformarea digitala UNIQA, consultantul digital ANA duce experienta clientilor la urmatorul nivel, continuand sa isi dezvolte activitatea pe parcursul acestui an cu noi functionalitati pentru a oferi servicii de cea mai buna calitate.