1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling
ALLIANZ, unul dintre cele mai ...

ALLIANZ, unul dintre cele mai puternice branduri globale

Brandul ALLIANZ, prezent si pe piata din Romania, s-a clasat pe locul 30 in editia din acest an a clasamentului celor mai valoroase 500 de branduri din lume, realizat de Brand Finance, o companie de consultanta de top in strategia de brand. In clasamentul realizat la nivelul pietei europene a asigurarilor, ALLIANZ ocupa prima pozitie.

Valoarea brandului ALLIANZ, care include si valoarea diviziei de administrare a activelor, a crescut cu 12% si a ajuns in prezent la aproape 39 miliarde de euro (45,2 miliarde de dolari).

"Aceasta veste confirma puterea brandului si, in acelasi timp, demonstreaza ca ALLIANZ este un lider nu doar in domeniul asigurarilor", a declarat Serge RAFFARD, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer al ALLIANZ SE.

Cu un rating de top al brandului, situat in intervalul AAA, ALLIANZ isi va folosi acest atuu ca un facilitator cheie pentru extinderea businessului pe segmente noi si adiacente. Puterea tot mai mare a brandului, combinata cu digitalizarea, permite crearea de plus valoare pe toate segmentele de servicii.

"Sunt mandru sa impartasesc astfel de vesti fantastice la inceputul anului 2022. Pozitionarea pe locul 30 in randul celor mai puternice branduri globale reflecta munca asidua si strategia din spatele cresterii sustinute a brandului ALLIANZ", a declarat Dr. Christian DEURINGER, Director Global Brand & Marketing al ALLIANZ SE.

Clasamentul complet Brand Finance, poate fi accesat la Global 500 2022 | The Annual Brand Value Ranking | Brandirectory.

In acest clasament sunt incluse 29 de companii de asigurari, cu o valoare totala de 353,6 miliarde de dolari. Prima dintre acestea este Ping An, aflata pe pozitia 17 in clasamentul total, cu o valoare de 54,35 miliarde de dolari. Ea este urmata de ALLIANZ Group, China Life, AXA si CPIC.

Brand Finance realizeaza evaluarile de brand, in conformitate cu standardele international privind evaluarea financiara a brandurilor ISO:10668. Abordarea Brand Finance se bazeaza pe o colaborare deschisa si flexibila cu clientii si un mod transparent al analizei, ceea ce permite clientilor sa inteleaga intotdeauna ce se afla in spatele cifrelor. Cele trei abordari de evaluare (piata, cost si venit), conform ISO:10668, sunt comune oricarui tip de evaluare - nu doar celor ale brandurilor, si sunt cele mai utilizate evaluari de catre instantele de judecata, contabili, experti financiari si Consiliul pentru Standarde Internationale de Evaluare (IVSC).

In Romania, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, parte a grupului german ALLIANZ, se numara printre liderii pietei de asigurari, cu o cota de piata de 12,1% in primele 9 luni din 2021.

In primele noua luni din 2021, ALLIANZ-TIRIAC a subscris prime brute in valoare de peste 1,2 miliarde de lei, in crestere cu peste 19% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Toate liniile de business semnificative au inregistrat cresteri ale vanzarilor, motorul principal fiind avansul accelerat al numarului de clienti. Profitul operational aferent primelor 9 luni din 2021 s-a situat la aproximativ 112 milioane de lei.

In Romania, compania se bucura de stabilitate financiara si de increderea clientilor de peste 26 de ani, avand o echipa de peste 3.500 de profesionisti.