1asig.ro
1asig.ro

ALLIANZ introduce un nou asistent digital de sanatate

5 min. / 1.540 cuvinte
Folosind telefonul mobil sau un sistem desktop, clientii internationali ai ALLIANZ pot lua acum legatura cu un asistent virtual de sanatate, gratie unui serviciu dezvoltat de catre ALLIANZ Partners, informeaza ITIJ (International Travel&Health Insurance Journal). Acest serviciu de telesanatate a fost conceput pentru a satisface cererea tot mai mare de servicii digitale.

Astfel, arata sursa citata, clientii ALLIANZ vor avea acces instant la trei servicii medicale de baza:
  • Symptopm Checker - pentru a evalua si intelege simptomele, cu ajutorul unui ghid care foloseste AI (Inteligenta Artificiala).
  • Doctor Chat - pentru recomandari medicale imediate acordate de medici locali de incredere, prin intermediul chat-ului, in limba locala. Clientii pot primi raspunsuri individuale in numai cateva minute si, ulterior, pot adresa intrebari aceluiasi medic.
  • 24/7 Medical Hotline - o echipa de profesionisti din domeniul medical disponibila oricand pentru a oferi recomandari medicale, prin intermediul apelurilor telefonice, in limbi precum engleza, germana, franceza, italiana si spaniola.
Disponibila, in momentul de fata, pentru 800.000 de persoane, aceasta platforma e accesibila in Europa de Vest si APAC (Asia-Pacific), ALLIANZ Partners explicand ca vrea sa dezvolte suita de instrumente si servicii digitale atat pentru turisti, cat si pentru expati.

"Astazi, e vorba despre confortul clientilor si de a face ca accesul la ingrijire de calitate sa fie cat mai usor si rapid posibil. ALLIANZ Partners creeaza servicii de sanatate care ajuta la abordarea provocarilor cu care se confrunta oamenii intr-o lume cu un ritm tot mai accelerat. Indiferent daca aceste provocari au la baza lipsa de timp sau de informatii si recomandari pentru a face alegerile corecte pentru sanatate, noul nostru asistent reuneste o serie de servicii digitale de sanatate pentru a satisface nevoile clientilor nostri. Prin intermediul initiativei Digital Access to Care, continuam sa extindem serviciile noastre digitale si de telesanatate in arii precum preventie si well-being", subliniaza Ida LUKA-LOGNONE - CEO International Health, ALLIANZ Partners.

Focusul pe accelerarea serviciilor de telesanatate vine intr-un moment in care initiativele digitale pentru sanatate sunt tot mai populare, mai ales in contextul pandemiei COVID-19. Mai mult ca oricand, oamenii spun ca motivele pentru care solicita asistenta medicala virtuala sunt comoditatea accesului de acasa la servicii de asistenta medicala si, de asemenea, accesul mai usor la un medic. Mai mult, potrivit Juniper Research, asistenta medicala virtuala ar putea ajuta industria medicala globala sa economiseasca, in urmatorii 4 ani, 21 miliarde USD.

3.017 accesari
Sondaj

Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?

- Institutiilor din domeniul financiar (ASF, BNR etc)
- Asociatiilor din domeniu
- Companiilor (asiguratori, banci, administratori de pensii etc)
- Scolilor
- Institutiilor statului
- Altele (va rog mentionati la rubrica de comentarii)


PROMO