1asig.ro
1asig.ro

ALLIANZ-TIRIAC ia masuri suplimentare in sprijinul clientilor in contextul raspandirii COVID-19

5 min. / 1.540 cuvinte
ALLIANZ-TIRIAC Asigurari a luat masuri suplimentare pentru a-si ajuta clientii sa ramana stapani pe situatie in contextul raspandirii noului coronavirus COVID-19 la nivel national, prin: facilitarea inspectiilor de risc la distanta si facilitarea inspectiilor de dauna la distanta, in baza transmiterii electronice de catre clienti (persoane fizice si persoane juridice) a documentelor necesare si fotografiilor avariilor, fara a fi necesara intalnirea cu un inspector constatator.

PROMO


In cazul daunelor auto:
- nu este necesara deplasarea la un centru de constatare si interactiunea directa cu inspectorul constatator. Masura nu se aplica in caz de dauna totala sau furt.

In cazul daunelor la bunuri:
- promovarea modalitatii de efectuare a constatarii de catre clientii persoane fizice (autoconstatare) a daunelor produse bunurilor asigurate.
- efectuarea constatarilor daunelor la bunuri, prin acordarea de asistenta la distanta din partea reprezentantilor de daune ai ALLIANZ-TIRIAC, pentru toti asiguratii (persoane fizice si persoane juridice).
- masurile sunt aplicabile in functie de severitatea avariilor si a evaluarilor efectuate de specialistii de daune, iar clientii vor primi instructiunile adecvate privind modul de instrumentare a daunelor.

In cazul daunelor de viata si sanatate:
- ALLIANZ-TIRIAC a implementat deja platforme electronice de avizare si gestionare a daunelor, care sunt deja cunoscute in randul clientilor si partenerilor de afaceri.

Masurile mentionate sunt doar o parte din actiunile implementate de ALLIANZ-TIRIAC pana acum si au scopul de a proteja sanatatea clientilor, angajatilor, colaboratorilor si partenerilor nostri, prin reducerea la minimum a interactiunilor si a deplasarilor in teren.

"Solutiile digitale pentru achizitia de polite si pentru gestionarea procesului de dauna dezvoltate de ALLIANZ-TIRIAC se dovedesc foarte utile in aceasta perioada dificila. In acelasi timp, clientii nostri se pot baza pe cei peste 2.500 de consultanti care sunt pregatiti sa-i ghideze si sa le ofere cele mai bune solutii de asigurare pentru ei si cei dragi prin mijloacele alternative de comunicare - telefon, apel video. ALLIANZ-TIRIAC dovedeste inca o data ca este un partener de incredere si responsabil fata de clientii sai", a declarat Marilena BARLIGA (foto), Director al Diviziei Market Management si Comunicare.

In plus, desi majoritatea contractelor de asigurare pentru persoane exclud dintre acoperiri riscurile generate de o boala care debuteaza in contextul unei pandemii, ALLIANZ-TIRIAC a decis sa analizeze punctual eventualele situatii de imbolnavire cu COVID-19 in randul clientilor sai.

Principalele recomandari ale ALLIANZ-TIRAC pentru clientii sai:
  • Incurajam clientii sa foloseasca mijloacele de comunicare electronica si prin telefon cu agentii si consultantii nostri. De asemenea, acestia au la dispozitie informatii despre serviciile ALLIANZ-TIRIAC, prin intermediul website-ului allianztiriac.ro si al portalului allianzdirect.ro.
  • Clientii pot achizitiona online polite auto, de locuinta si calatorie, pot notifica daune (pentru polite auto, de locuinta, calatorie, sanatate sau viata) si pot plati primele de asigurare.
  • Aplicatia ALLIANZ-TIRIAC Mobile permite, pe langa achizitia de polite (RCA si calatorie), plata primelor si notificarea daunelor, si vizualizarea politelor de asigurare si a instiintarilor de plata scadente, efectuarea de modificari pentru politele de viata cu componenta investitionala (transferuri de unitati, redirectionari de prime si plati suplimentare), vizualizarea situatiei contului investitional sau modificarea datelor personale.
  • ALLIANZ-TIRIAC pune la dispozitia clientilor si serviciul Claims Tracker - o solutie 100% digitala pentru urmarirea modului de solutionare a daunelor Casco pentru persoane fizice.
  • Ii asiguram pe toti clientii si partenerii nostri ca ALLIANZ-TIRIAC dispune de planuri de continuitate de business care vor fi activate progresiv in functie de desfasurarea evenimentelor, astfel incat serviciile sa functioneze in parametri corespunzatori si clientii nostri sa nu fie afectati.
CITITI PE ACEEASI TEMA:
In lupta cu Coronavirus, asiguratorii si brokerii iau masuri fara precedent pentru protectia angajatilor si consumatorilor

7.781 accesari