
Locatie
Bucuresti
Nivel Experienta
Expert
Ce responsabilitati vei avea:
- Coordonezi activitatea de contabilitate reasigurari
- Administrezi contractele de reasigurare negociate la nivelul intregii companii urmarind respectarea clauzelor contractuale in ceea ce priveste evidentierea lor in sistemele de reasigurare, partea tehnica si inregistrarea contabila a acestora
- Gestionezi decontarea creantelor si datoriilor cu reasiguratorii, asigurand si o corespondenta activa si de buna colaborare cu acestia
- Participi la transmiterea in termen a informatiilor cuprinse in cerintele de raportare catre Grupul Allianz si catre autoritati
- Analizezi soldurile conturilor de datorii, creante pe vechimi si rezerve in functie de cerinte specifice
Ce asteptam de la tine :
- Studii superioare, preferabil in Contabilitate sau Finante
- Experinta in activitatea de reasigurari
- Cunostinte foarte bune de operare in Microsoft Office (Word, Excel)
- Cunoasterea SAP constituie un avandaj
- Cunostinte de baza a principiilor contabile
- Limba engleza – nivel avansat
- Capacitate de a lucra cu termene limita
- Abilitati de comunicare si relationare
- Planficare si organizare
- Atentie la detalii
Ce iti oferim:
- Oportunitatea de a lucra intr-o companie solida pe piata din Romania, cu acces la programe si know-how din cadrul grupului Allianz
- Un model de lucru hibrid si un program flexibil
- Oportunitati de cariera si de dezvoltare profesionala in cadrul unei companii multinationale
- Discounturi la asigurarile personale si pachet de beneficii atractiv
Poti trimite CVul pe adresa recrutare@allianztiriac.ro.