1asig.ro
1asig.ro
AEGON: Crestere de aproximativ 40% ...

AEGON: Crestere de aproximativ 40% a clientilor care si-au administrat exclusiv online asigurarile

5 min. / 1.540 cuvinte
Romanii incep sa se obisnuiasca din ce in mai mult cu instrumentele online pe care le au la dispozitie si care le ofera acces oricand pentru a vedea situatia asigurarii lor, dar si pentru a face plati. AEGON Romania a inregistrat o crestere de aproape 40% a clientilor care si-au administrat exclusiv online asigurarile.

"Platforma 24AEGON.ro, dedicata clientilor AEGON Romania care detin asigurari de viata, a inregistrat o crestere a numarului de noi conturi de 39%, in 2020 fata de 2019. Astfel, obiectivul stabilit pentru 2020, din punct de vedere al numarului de noi utilizatori ai platformei, a fost depasit cu 9%", a transmis compania.

Cele mai multe conturi au fost create in perioada starii de urgenta, in intervalul aprilie - mai 2020.

De asemenea, AEGON a alocat bugete mai mari in 2020, pentru a accelera automatizarea si pentru a facilita procesele online, iar semnalele indica ca aceasta tendinta se va mentine pe tot parcursul lui 2021.

"Situatia neplacuta adusa de pandemia COVID-19 ne-a oferit si oportunitati interesante pentru dezvoltare, la nivel individual si de business. In domeniul administrarii online a asigurarilor si, de fapt, in tot ceea ce inseamna digitalizarea sistemului bancar si de asigurari, Romania este in urma foarte multor tari din vestul Europei. Desi digitalizarea a fost tot timpul printre prioritatile noastre, in 2020, atat noi, cat si clientii, ne-am concentrat mult mai mult pe tot ceea ce inseamna migrarea online a serviciilor. Ma bucur sa vad ca romanii sunt tot mai deschisi spre a utiliza platforma 24AEGON, in imbunatatirea careia investim constant. Am pus pe primul loc siguranta clientilor, asa ca, incepand din martie 2020, am transmis in mod constant informatii despre avantajele utilizarii platformei, dar si detalii despre felul in care aceasta functioneaza. Sper ca aceasta tendinta va continua si acum, odata cu relaxarea restrictiilor si cu ceea ce speram ca va fi sfarsitul pandemiei", a spus Sinziana MAIOREANU, CEO al AEGON Romania.

Dispozitivele prin intermediul carora clientii efectueaza operatiunile sunt telefonul mobil, in proportie de 57% si desktop-ul, pentru 42%, tableta fiind utilizata de un procent foarte mic, 1%. O sesiune pe platforma a durat, in medie, patru minute.

In 2020, compania a implementat si optiunea de a efectua plata primelor restante direct din platforma, in vederea repunerii in vigoare a contractului de asigurare. Aceasta facilitate ajuta si la eficientizarea proceselor interne, dar ofera si clientilor rapiditate, simplitate si control.

Sinziana MAIOREANU, CEO al AEGON Romania, a adaugat ca recomandarea principala adresata clientilor in 2020 a fost sa opteze pentru un cont online, pe 24AEGON.ro, unde isi pot vizualiza oricand situatia contractelor si unde pot plati primele de asigurare. Pentru siguranta clientilor si a angajatilor AEGON s-au luat masuri pentru diminuarea deplasarilor, a vizitelor la sediu, reducerea interactiunilor fizice si a drumurilor pentru plata la banca. Drept urmare, pe parcursul anului 2020 s-au trimis informari cu privire la toate operatiunile care pot fi efectuate online. AEGON va continua sa-si sprijine clientii care prefera operatiunile online si va investi in solutii de automatizare si pe viitor.

Platforma 24AEGON.ro, functionala din 2015, a fost optimizata si relansata in iulie 2018, iar de atunci numarul utilizatorilor a crescut constant. Pe platforma clientii companiei pot gasi toate detaliile despre politele lor de asigurare, de la evenimentele si sumele asigurate, la valoarea primei, perioada contractuala, beneficiari, documentatia de care au nevoie in procesul de despagubire, conditiile de asigurare si informatii despre bonusuri si campaniile de care beneficiaza. Pot avea oricand acces la toate aceste informatii fie de pe desktop, fie de pe un dispozitiv mobil.

Clasamentul oraselor de unde provin cei mai multi utilizatori ai acestei platforme este condus de Bucuresti, urmat de Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta si Oradea. Platforma este folosita si de romanii stabiliti in Marea Britanie, SUA, Italia, Germania sau Spania.

AEGON a intrat pe piata din Romania in 2007, prin compania de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata. In prezent, compania are in Romania peste 1 milion de clienti si 150 de angajati.

Compania de asigurari de viata AEGON Romania a incheiat 2020 cu un volum de 134,5 milioane de lei al primelor brute subscrise, in crestere cu 13%, fata de 2019.

871 accesari
Sondaj

Cui considerati ca ii revine cea mai mare sarcina de a creste educatia financiara a romanilor?

- Institutiilor din domeniul financiar (ASF, BNR etc)
- Asociatiilor din domeniu
- Companiilor (asiguratori, banci, administratori de pensii etc)
- Scolilor
- Institutiilor statului
- Altele (va rog mentionati la rubrica de comentarii)


PROMO