1asig.ro
1asig.ro
AEGON: Creste interesul romanilor ...

AEGON: Creste interesul romanilor pentru asigurarile de a doua opinie medicala vandute prin brokeri

5 min. / 1.540 cuvinte

Interesul romanilor pentru siguranta si sanatate a crescut in acest an. Ca dovada sta numarul dublu de asigurari de a doua opinie medicala distribuite de AEGON Romania prin retelele de brokeri, precum si interesul in crestere pentru asigurarile in caz de diagnostic oncologic.

"Pentru noi, dezvoltarea parteneriatelor cu retelele de brokeri este importanta. Impreuna putem duce mai aproape de romani produse simple, accesibile si care raspund unor nevoi actuale prin faptul ca asigura protectie financiara in caz de diagnostic oncologic, acces la tratament de specialitate in sistem privat, acces la retele internationale de medici pentru siguranta tratamentului sau a diagnosticului. De fiecare data apare intrebarea simpla: De ce ti-ai asigura doar masina/ casa/ poate vacanta si te-ai lasa pe tine deoparte? Viata si sanatatea ta, a celor dragi tie chiar sunt cele mai importante. Ai grija de ele!", spune Sinziana MAIOREANU, CEO al AEGON Romania.

In cursul acestui an, compania a incheiat doua noi colaborari, cu DESTINE Broker si Fabrica de Asigurari, ajungand in prezent la un portofoliu de peste 20 de companii de brokeraj din tara, printre care companii de top din industrie: CAMPION Broker, INTER Broker, MILLENIUM Broker, SAFETY Broker, TRANSILVANIA Broker si multi altii.

AEGON Romania si-a propus sa continue campania de educatie financiara a publicului din convingerea ca asta va duce la cresterea pietei locale a produselor de asigurare, care are potentialul de a recupera decalajul fata de tarile vecine.

"Brokerii au un rol extrem de important in comunitate, ei sunt foarte aproape de oameni, ii consiliaza, ii pot ajuta si le pot oferi solutiile financiare potrivite si complete pentru sine si pentru familiile lor. Prezenta brokerilor pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent ca vorbim de zona urbana sau rurala, este esentiala pentru ca educatia financiara si informatiile despre asigurari sa fie cat mai aproape de orice roman. Daca vezi necesitatea asigurarii bunurilor materiale, nu ar trebui sa uiti de ceea ce este cel mai important, viata si sanatatea ta, fara de care nu te poti bucura de nicio posesiune. Si, in ciuda convingerii multora, aceste produse de asigurare de viata nu sunt scumpe", a completat Sinziana MAIOREANU.

Potrivit unui sondaj realizat in randul clientilor AEGON Romania, 60% dintre romanii care au achizitionat produse de a doua opinie medicala, Aegon Diagnose.me, in 2021 au fost motivati de nevoia de a fi siguri ca diagnosticul sau tratamentul primite initial sunt corecte. Principalele caracteristici ale produsului care au suscitat interesul au fost accesul la medici de renume international, din Europa si SUA, precum si posibilitatea de a-si incarca documentele online si a obtine un raspuns fara a merge la doctor, in special in perioadele de crestere a numarului imbolnavirilor de coronavirus.

"Noi ne vom concentra in lunile urmatoare si pe o promovare intensa a asigurarii oncologice, Optimist. Pandemia a incetinit controalele preventive, tara noastra oricum nu statea foarte bine la acest capitol din ratiuni care tin atat de teama, cat si de lipsa unei culturi a analizelor de rutina. Acum oamenii sunt si mai reticenti sa mearga in unitati medicale, daca nu considera ca este absolut nevoie, mai ales in contextul supraaglomerarii spitalelor cu pacienti Covid. Specialistii au prognozat, din pacate, o crestere a cazurilor de cancer in urmatoarea perioada. O asigurare in caz de diagnostic cu cancer poate functiona ca o plasa de siguranta, oferind banii de care ai mare nevoie pentru investigatii, tratamente sau deplasari la clinici de specialitate. In cazul asigurarii Optimist, pe langa despagubirea in bani in caz de diagnostic cu cancer, oferim si un voucher de acces la tratament de specialitate in clinicile private Amethyst din Bucuresti, Timisoara si Cluj", a adaugat si Emilia LEONTE, Sales Director AEGON.

AEGON a intrat pe piata din Romania in 2007, prin compania de pensii private, si in 2008 prin compania de asigurari de viata. In prezent, AEGON are in Romania peste un milion de clienti si 150 de angajati.

859 accesari